Taas meni Sampopankin ja Nordean verkkosuorittimet sekaisin, ähäskutti tänään perjantai ja 13pvä. Suurempi voima sekoittaa koneet.

Avainsanat: sähköpiikit....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2009 - 14:42

Onneksi en ole kummankaan asiakas. Laskujen maksu onnistui kotoa juuri äsken mainiosti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2009 - 13:58

tähän minäkin uskon 13..pv ja perjantai..heh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 15:04

Ei haittaa pätkääkään, on ne ennenkin sekaisin vaikka ei 13 päivä ole ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2009 - 17:45

Tuskin sillä mitään tekemistä on taikuuden kanssa. Sekoilee nuo koneet muulloinkin kuin 13. päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 18:17

joo pikkaista sekoilua noilla pankkipalvelimilla esiintyi jo eilen puolilta päivin, mutta ei nyt mitään sellaista mistä olisi ollut isompaa haittaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 21:52

Eipä siihen mitään suurempia voimia eikä magiaa tarvita, vajavaisuudessaan nämä palvelujärjestelmät osaavat seota ihan omia aikojaankin (ihme ettei enempää)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 14:30

Molemmat on olleet sekaisin aiemminkin, ei 13.pv. Aktiivitoimintaa ei ole noiden kummankaan kanssa joten ei hätää.
Ei ole magiaa vaan tekniikka pettää.