Pelaatteko senttihuutokauppaja?= fiksuhuuto, huutotori ,kakusuu ym

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2009 - 16:43

en itse ole huutanut mitään netissä. mutta mun tyttäreni avomiehensä kanssa ovat huutaneet netistä ja saaneet hyviä tavaroita sieltä. kännyköistä lähtien.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2009 - 13:17

Pari kertaa olen kokeillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 13:17

Olen kokeillu, mut huutoja en ole voittanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 13:21

olen pelannut ja hävinnyt rahnua ja suututtaa ;) omaa hölmöyttä. En pelaa enää ikuna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 13:23

en ole pelannut..mutta huutinetistä kylläkin huutanut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 14:21

itse en, mutta yksi perheenjäsenistäni kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 14:49

En ole pelannut. Yleensäkään pelit eivät kiinnosta joitain korttipelejä lukuunottamatta. Joskus pajatsoon muutama 20senttinen. Puhelimestanikin olen poistanut pelit kun ei ole tarvetta.

Lisätty: 13.03.2009 - 17:28

Esimerkiksi "ristikontra" on mielenkiintoinen neljän hengen korttipeli. Kehittää muistia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2009 - 17:43

En ole pelannut senttihuutokaupassa, enkä muissakaan huutokaupoissa, tai siis huutanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 18:04

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 20:41

Näihin en ole hurahtanut (ainakaan vielä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 21:15

oon kokeillu ilmaisilla huudoilla mutta en oo laittanut omaa rahaa sinne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 21:56

Ilmaisilla huudoilla minäkin välillä huutelen - voitoitta edetään kuitenkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 01:48

Olen käynyt katselemassa mitä siellä on, mutten ole huutanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 20:59

olen sen verran että rekisteröinnissä ja facebookin joissain ryhmiin liittymisissä on saanut niitä ilmaisia huutoja. mutten ole saanut huudettua mitään...kun en tajua miten kauan yhden huutokohteen juttu edes kestää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2009 - 23:12

Kakusuu on ollut luotettava paikka. Voittoja on tullut mutta enemmän rahaa on mennyt. Kakusuussa aion silti vielä huudella koska on se hyvää ajantappoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 13:17

Joo huudettu on ja hyvä on mieli. Kaksuu.com issa toimii kyllä parhaiten tuo sivu. Nii ja jos et "ryppy" tajua noista mitään, niin kannattanee lukaista sivuilla olevia ohjeita..