Apollomatkat

Apollomatkat logo
  • Aloitti toimintansa Suomessa 2010 syksyllä.
  • Keskittynyt lämpimiin rantalomakohteisiin.
  • Osa Euroopan johtavaa matkakonsernia Kuonia.
  • Toimistoja seuraavissa kaupungeissa: Helsinki

Apollomatkat: Kokemuksia

Kerro kokemuksistasi!

Oletko ollut matkalla, jonka Apollomatkat on järjestänyt? Suosittelisitko tätä matkatoimistoa muille? Kerro kokemuksistasi!

Voit kertoa esimerkiksi matkajärjestelyjen toimivuudesta, opaspalveluista, matkatoimiston järjestämistä retkistä ja asiakaspalvelusta.

Todella pettynyt ja harmittaa, kun luotin matkanjärjestäjään sokeasti
08.11.2023 klo 08:41

En matkusta enää ikinä Apollomatkoilla. Johtavat kuluttajaa harhaan lupaamalla viikon matkan , josta annetaan ymmärtää, että hotellissa yövytään 6 yötä. Mutta käytännössä käykin ilmi, että ensimmäinen ja 6.yö vietetään lentokoneessa ja viikon matka supistuu neljäksi ja puoleksi päiväksi (kauko)kohteessa . Matkan kuvauksessa on kerrottu hotellista uloskirjautumispäiväksi sellainen päivä, kun olemme jo ko. päivän aamuna takaisin Suomessa. Lisäksi kuukautta etukäteen varattu ja maksettu retki perutaan puhelinsoitolla retkeä edeltävän päivän illalla.

Joten jos haluatte ko.matkanjärjestäjää käyttää, nyysikää tosi tarkasti lentoaikataulut , pelkät päivämäärät ja hotellin sisään-uloskirjautumispäivät eivät kerro koko totuutta matkan sisällöstä.

Matkaaja 57
09.09.2023 klo 03:28

Olemme matkustaneet monesti Apollolla. Albaniassa ja Kroatiassa ym. Ei valittamista. Finnairin lennot. Hyvät hotellit mukavat oppaat, suomen kielistä ei kyllä aina joka paikassa ole ollut luvatun mukaisesti. Mutta kaikki on mennyt kuten suunniteltu. Jatkossakin matkustamme Apollomatkoilla jos vaan mahdollista. Mukavia retkiä mutta hinnat on valitettavasti nousseet niin, että enää retkille ei ole lähdetty.

Arvosana matkatoimistolle:
Hartsa 59 v. Maailmanmatkaajana jo yli 35v.
25.05.2023 klo 23:45

Olimme Agia Marinassa hotelli Atrionissa. Hotelli oli siisti ja allasbaarin Nikoletalle erityiskiitos palvelusta ja ahkeruudesta 10pts. Mutta Aegean lento, tosi surkea. Kone pikkupurkki ja lentoemojen toiminta ala-arvoista, lisäksi olutkin loppui kesken meno ja tulo. IKINÄ en enää matkusta ko. lafkan lennoilla ennemmin kävelen. Bussimatka hortoiluineen oli myös kokemus sinänsä.

Friti
17.01.2023 klo 14:53

Reklamaatioita Apollomatkojen järjestelyihin

Olimme iloisia, kun terveydentilani (verisyöpä) huomioiden oli järjestymässä joulumatka suoraan Tampere-Pirkkalasta Malagaan 22.12.2022. Matkan järjestäjänä oli Apollomatkat, ja määränpäänä Marbellassa viiden tähden hotelli Vincci Seleccion del Mar.
Erityisesti ilahdutti se, että lento Pirkkalasta lähtisi puolilta päivin. Sepä oli hämäystä, sillä 7.11. tuli viesti. Menolento siirtyi aamuun klo 6.10, mikä sotki kaikki aamiais-, taksi- ym- suunnitelmamme. Pakko tyytyä. Olihan se oikeasti odotettavissa …
Sitten hain AirBalticin sivuilta koneessa saatavilla olevaa ruokatarjoilua samoin kuin varasin istumapaikat. Nämä kaikki tietenkin maksoivat. Ruoka, jonka Tampereen lennoille ilmoitetuilta sivuilta varasin, ei kuitenkaan ollut sitä, mitä olin tilannut. Pakkohan sitä oli kuitenkin syödä, koska Espanjassa oltaisiin vasta puolilta päivin.

Kone oli varsin täynnä. Vain yksi WC kahtasataakahtakymmentä karvalakkimatkustajaa varten. WC:n laitteisto toimi huonosti, joten moni ei osannut tyhjätä pönttöä jäljiltään. Huomautin botoxhuuliselle lentoemännälle, että paperit ovat lopussa vessassa, mutta hänpä tiuskaisi, että siitä huolehtii hänen kollegansa. En ole ikinä saanut moista kohtelua lentoemännältä kertoessani ongelmista! Jouduin käymään vielä vessassa, ja kas, papereita oli tullut.

Malagan kentällä hain tuttuun tapaan kylttiä, jossa lukisi joko Apollomatkat tai nimemme. Yritin soittaa Helsinkiin Apollomatkoihin, mutta siellä ei ymmärretty, mistä oli kysymys. Sitten sain tietää, että minulle oli lähetetty sähköpostiviesti (sellaista en löytänyt) lennon aikana. Tuossa viestissä oli kuulemma kerrottu, miten meidät haetaan lentokentältä. Kännykäthän pidetään kiinni lennoilla! Juoksin ulkona, kysyin infosta, ei mitään tietoa. Lopulta mieheni oli löytänyt taksikuskin (ei siis bussinkuljettajaa), jolla oli kyltissä muutama nimi. Minä olin Tuulikki, siis toinen etunimeni oli muuttunut sukunimeksi!!! Vihdoin pääsimme tilataksiin, johon tuli viisi muutakin matkustajaa. Kukaan ei tullut meidän kanssamme samaan hotelliin, vaan jäivät matkan varrella ties minne.

Kun pääsimme hotellin receptioniin, selvitin tilaustamme. Totesin, että meille on tilattu puolihoito, mihin vastaanottovirkailija sanoi, ettei pidä paikkansa. Minulta meni hermot, ja johtajatar lähti soittamaan Apollomatkoihin. Hän tuli takaisin pyytäen anteeksi Apollon puolesta sitä, ettei matkatoimisto ollut ”ehtinyt” päivittää tilaustamme, vaikka puolihoitolisä oli maksettu jo päiviä aiemmin. Eli ateriat jouluateriaa myöten kunnossa.

Ilmeisesti samalle ”ryhmämatkalle” ei tullut ketään muita Tampereelta eikä samaan hotelliinkaan.
Tiedustelin receptionista, kuinka pääsemme Puerto Banu’siin, koska hotellin alapuolella meni moottorite ennen merenrantaa ja asutusta. Respa sanoi, ettei tästä pääse Puerto Banusiin, jonne on 50 km taksimatka. Todella harhaanjohtavaa mainontaa Apollomatkoilta satamakuvineen!

Vilustuin siivoojan huolimattoman ikkunajärjestelyn vuoksi. Kutsuttiin lääkäri, hotellin väki haki lääkkeet ja minua kyllä passattiin hedelmin ym. henkilökunnan ystävällisyydellä.

Paluumatkaa varten hotelliin oli toimitettu tieto siitä, miten meidät haetaan lennolle 29.12. Naurettavinta oli tuossa kirjallisessa informaatiossa allekirjoitus: ”Kind regards Your tour guide.” Siis mikä? Kertaakaan koko matkan aikana emme nähneet mitään ”matkaopastamme”.
Vielä ennen kotimatkaa yritin saada vaihdetuksi eli ostetuksi meille businessluokan liput paluuseen. Apollolta olin jo kysynyt, voisivatko he tehdä tilauksen, mutta se ei kuulu heille (”matkatoimisto”), vaan kehottivat ottamaan yhteyden AirBalticiin. Hinta 176 €/hlö. Luulinkin sen onnistuneen, mutta kentällä sain tietää, ettei meillä ole mitään businesspaikkoja. Itse businessosastossa oli nyt 15 istuinta ja kaksi asiakasta!

Kuka oli matkanjärjestäjä? Direktiivin mukaan matkanjärjestäjä vastaa aina koko sopimuksen mukaisesta matkapaketista. Direktiivin mukaan vastuuta ei voi siirtää matkapaketin kokoamiseen tarvittaville alihankkijoille, kuten kuljetusyhtiölle, majoitusliikkeelle tai toiselle matkatoimistolle.

Arvosanaksi ei ole nollavaihtoehtoa. Jos hotelli ei olisi tajunnut, millaisesta matkatoimistosta oli kyse, olisin varmaan jo passé eikä joululomasta olisi tullut minkäänlaista.

JRO
30.11.2022 klo 20:50

Toukokuussa tuli oltua Apollon kautta Rodoksella. Kaikki sujui moitteetta.
Tulevana kesänä Apollon kautta sitten Bulgariaan, toivotaan että kaikki sujuu yhtä mallikkaasti.

Arvosana matkatoimistolle:
Ei mennyt niinkuin luvattiin..
23.09.2022 klo 16:00

Varasimme matkat apollo matkojen kautta. Kaikki sujui erittäin hyvin, kunnes koitti kotimatka. Lentoyhtiö oli vaihtanut koneen pienempään, jolloin lennolta jouduttiin poistamaan 8 henkilöä. Seurueeni suostui vapaaehtoisiksi matkaoppaan luvatessa hotelliyön joko Haniassa tai Helsingissä. Lopputulemana vietimme yön Iraklionissa hotellissa, vilkasliikenteisten teiden ympäröimänä, pakokaasun hajussa, kaukana nähtävyyksistä, rannasta tai keskustasta. Kyselimme apollon oppaalta lupauksista, mitä meille annettiin, jolloin he kiistivät luvanneensa mitään niistä ja pesivät kätensä koko hommasta.
Kyseinen matkaopas ei enää suostunut vastaamaan puheluihimme, jolloin toinen matkaopas otti asian hoitaakseen, jota ei kuitenkaan pystynyt hoitamaan, sillä ensimmäinen matkaopas oli antanut turhia lupauksia.

Arvosana matkatoimistolle:
Never again
25.08.2022 klo 17:09

Ei enää koskaan apollomatkaa!! Olimme Zakynthosissa perheemme kanssa ja ongelmat alkoivat jo kentällä. Ennen bussiin nousua opas pyysi kaikkia kaivamaan varausnumeron, joka piti näyttää, hirveä jono tuli kun kaikilla kesti kaivella numeroa ja kun annoin asiasta ystävällisesti palautetta että tästä voisi olla maininta etukäteen, että numero valmiiksi kaikilla esillä, niin opas erittäin tylysti ja naama väärinpäin vastasi minulle että kaikki kyllä pääsevät bussiin.

Kyseiset bussikuljetukset olivat tulo-ja lähtöpäivänä yli buukattu, kuljetuksen maksaneita ihmisiä joutui seisomaan! Olimme yhdet heistä ja kun tästä annoin kotiin tultuamme palautetta, sain kuulla kuinka oppaan mukaan bussi ei ollut täynnä ja minun vihjailtiin valehtelevan! Opas niin välinpitämätön ettei edes huomannut asiaa!

Hotellille päästyämme jouduimme odottamaan huoneen vapautumista 5h.. Aamulennolta!



Arvosana matkatoimistolle:
Mimmuli
07.08.2022 klo 23:11

Olimme heinäkuun alussa kaksi viikkoa Kreetalla Apollomatkojen kautta. Ei mitään valittamista löydy. Lennot sujuivat asiallisesti. Molempiin suuntiin oli yölennot, mutta tämähän tiedettiin matkaa varatessa.
Hotelli oli kuvausta vastaava. Siisteys oli hyvä, jopa meidän suomalaisen mittapuun mukaan. Henkilökunta oli erittäin ystävällistä. Yöaikaan naapurien huonekalujen raahaaminen vähän häiritsi, mutta tämä ei ole matkatoimistosta riippuvaista.
Mahtava loma ja muistetaan, että maassa maan tavalla.

Arvosana matkatoimistolle:
Hannele53
24.07.2022 klo 17:50

Vuonna 2022 joulukuussa matkustimme Madeiralle.Lentokentällä Funchalissa piti bussin odottaa meitä,mutta bussi oli lähtenyt.Soitin asiasta Apollomatkoille, ja he lupasivat korvata meille rahat kuljetuksesta takaisin.
Huomattiin kentällä Aurinkomatkojen bussi ja päästiin sillä hotelliin.

Me saimme rahat takaisin.Ehkä korona-aika vaikutti asiaan,koska meiltä kyseltiin madeira safea ja siihen meni aikaa.
Opas toimi mielestäni hyvin.Ei valittamista.

Arvosana matkatoimistolle:
Kukkamarja
07.05.2022 klo 22:42

Paras matkatoimisto mitä käyttänyt, hinta laatu suhde kohdallaan, matkoilla joka vuosi 1-2 kertaa.

Arvosana matkatoimistolle:
Pariskunta
25.04.2022 klo 11:58

Olemme usein käyttäneet Apollomatkaa. Ei mitään valittamista, kaikki on mennyt niin kuin piti. Hotelli huone on vastannut kuvausta. Koronan takia kun matkatoimisto perui, rahat tuli viikossa takaisin

Arvosana matkatoimistolle:
Kyösti
22.03.2022 klo 09:26

En suosittele. Ala-arvoinen asiakaspalvelu. Rahoille ei saa vastinetta.

Apollo fan.
13.03.2022 klo 18:34

Hei,olemme käyttäneet Apolloa 2 kertaa viimeisen 4 vuoden aikana,
Kaikki toiminut loistavasti, aina sattuu ja tapahtuu muillekin toimistoille vähän väliä, 30 vuoden kokemus.

Arvosana matkatoimistolle:
Savolainen
22.02.2022 klo 16:28

Yleensä Apollomatkoilla matkat sujuneet hyvin Finnarin siivillä. Nyt helmikuussa 2022 alkoi viikon Madeiran matkan järjestelyt tökkiä jo lentokentällä. Jonkin väärinkäsityksen takia etukäteen maksettua bussikuljetusta ei ollutkaan vaan isohko ryhmä takseilla omakustanteisesti hotelliin. Toki sitten saatiin taksirahat pahoitteluineen takaisin. Asioita piti selvitellä alkulomasta ihan urakalla, onneksi en ollut täysin ummikko matkaaja. Ei mennyt kuitenkaan luotto Apollomatkoihin.

Arvosana matkatoimistolle:
mummi ja lapsenlapset
08.01.2022 klo 23:42

Ei jatkoon. Viime syksynä ekaa kertaa käytin apolloa. En käytä toista kertaa. Eipä ole enne ollut noin heikkoa opastusta . Jo tulomatkalla elkoivat ongelmat. Kesti aivan juuttaan kauan ennen kuin päästiin edes lähtemään kentältä hotellille.

Ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella
07.01.2022 klo 12:08

Ei enää koskaan tämän puljun kautta mitään. Ei ikänä, enkä kyllä suosittele kenellekään muullekaan. Olisi kannattanut tutustua tarkemmin kyseisen matkatoimiston saamiin asiakaspalautteisiin, ennen kuin varaa matkaa.

Nolla tähteä.

Mariitta
11.12.2021 klo 13:45

Apollo kadotti matkalaukun Elokuussa Kreikassa. Auton takaovi oli jäänyt auki ja laukku pudonnut. Matkalaukku oli juuri ostettu ja samoin vaatteet, yhteensä yli 3000e.
Tarvitaan lisätutkimuksia, menee vielä pari viikkoa ja niin edelleen oli vastaus lukuisiin yhteydenottoihin. Nyt on Joulukuu. Laukku on todettu pudonneen. Mitä voi vielä tutkia. Tarkoitus ei ole maksaa, se on selvä. Täytyy miettiä jatkoa. Ei se näin voi mennä!

Arvosana matkatoimistolle:
Mummi ja lapsenlapsi
05.09.2021 klo 14:32

Ei jatkoon. Matkustan 2-3 kertaa vuodessa. Olen käyttänyt useita eri matkanjärjestäjiä. Jos matkalla tulee ongelmia niin Apomllo on surkea niitä selvittämään. Heitä ei hetkauta kakkaläjän vertaa että onko asiakas tyytyväinen tai tarvitseeko apua.

Arvosana matkatoimistolle:
Eija
01.09.2021 klo 07:25

Ei koskaan enää Apollomatkoilla
Jos Apollo olisi maailmassa ainoa joka vie rakastamalleni Kreetan saarelle niin siltiköön en ostaisi Apollon matkaa.

Palvelu on ala arvoista. Paljon matkustaneena minulla on kokemuksia joihin verrata Apollon toimintaa. Surkeaa.

Arvosana matkatoimistolle:
Arvosana -5 tähteä
03.10.2020 klo 07:47

Ensimmäinen ja viimeinen matkani Apollomatkoilla. Olin Kreetalla Kato Stalos Maressa. Varasin yksiön, jossa merinäköala ja maksoin vajaakäyttölisän. Tämä olisi ollut ihan ok, mutta todellisuus oli toista. Huone ahdas, kaapissa vain henkareita eikä yhtään hyllyjä tai muita tasoja. Verhot likaiset. Mikro laitettu hyllyyn sängyn jalkopään puoleiselle seinälle ja parvekkeelle mennessä kulku tämän ohi niin kapea, että muutaman kerran pää kolahti hyllyyn kulmaan. Kahdesta pistorasiasta rasian kansi irti ja johdot näkyvissä. Melkoinen turvallisuusriski!! Hotellin omistaja kävi katsomassa ja pamautti nyrkillä rasian kantta ja totesi, että näin ongelma korjattu. Vessan valo olematon. Olisin päässyt toiseen huoneeseen, mutta joutunut samalla luopumaan merinäköalasta, jolla perusteella alunperin varasin huoneen. Ilmoitin kaikista puutteista jo matkan aikana oppaalle ja lähetin palautelomakkeen, johon liitin kuvat mukaan. Esitteen kuvat eivät vastaa todellisuutta. Pelkästään sähköviritysten vaarallisuuden vuoksi olisi hyvitys vajaakäyttölisästä ollut aiheellinen puhumattakaan muista epäkohdista mutta reklamaatiotani ei hyväksytty. Huone muutenkin ylihinnoiteltu, koska ahdas eikä sovellu kahdelle aikuiselle matkatavaroineen.

Yksiöt takaisin
21.07.2020 klo 20:47

Olen ollut kerran Apollomatkoilla, 2018, tilaisn netin kautta, ei tarvittu oppaita kuin kentällä jotta bussiin löysi. Kaikki pelasi hyvin. Olimme Karpathoksella Amopin kylässä Aegean Village hotellissa joka oli taivaallisen ihana paikka ja hotelli. Luonnon keskellä jylhissä maisemissa. Hotelli oli vielä kauniimpi kuin kuvissa. Nyt on uudet kuvat. Olin useamman vuoden sitä katsellut ja saimme toukokuussa 2viikon matkan tosi edullisesti kun kyttäsimme hintaa. Harmi vaan kun nyt hotellista varattavissa vain hot.huoneita aamiaisella, ei vahvistettua näköalaa ja hintakin noussut paljon. Silloin oli varattavissa huoneisto ilman aamiaista ja sai valita myös parvekkeen/näköalan. Meillä tosi kaunis rempattu yksiö. Olemme reisanneet kymmeniä all inclusivematkoja ja tuo ihana hotelli ja paikka vei sydämemme täysin. Karpathoksen kaupunki oli myös viehättävä. Ihanaa Kreikkaa.

Arvosana matkatoimistolle:
Ios
30.06.2020 klo 13:56

Matka Iokselle olisi ens lauantaina, matka maksettu jo Talvella eikä vieläkää rahoja tullut takaisin. Surkeaa toimitaan.
Ei myöskään viestiä koska maksavat!

Ansku
26.05.2020 klo 12:01

Suunniteltu matka 25.4. peruuntui ja emme ole vieläkään saaneet rahoja takaisin.

Sally
21.04.2020 klo 00:08

Ei jatkoon. Peruin matkani peruutuskuluilla 16.3. ja lähtöpäivä olisi ollut 17.5. Tänään 20.4. odottelen edelleen rahoja ja kysyessäni palautusta vastaus oli, maksetaan kun suunniteltu matkapäivä koittaa. Hei haloo, eihän tää näin mee, että asiakasta velvoittaa peruutusehdot mutta Apollomatkoja ei! (yleensä 14 pv rahojen palautusaika) - onneksi on muitakin matkanjärjestäjiä

Arvosana matkatoimistolle:
MALLU
03.03.2020 klo 15:10

APOLLOMATKOILLA USEAMPANA VUONNA KREIKAN ERI SAARILLA ,EIKÄ MITÄÄN VALITTAMISTA. KONEET FINNAIRILTA.

Arvosana matkatoimistolle:
Pettynyt
19.01.2020 klo 10:21

Todella pettynyt.kahdesti tän toimiston palveluja käyttänyt enkä enää tule käyttämään.viime kesänä lento 18h tuntia myöhässä siitä asti tapeltu korvauksista sekä Apollon että air Balticin kanssa ja kumpikin pakoilee vastuutaan.suosittelen mitä tahansa muuta toimistoa

Avoid
16.10.2019 klo 15:30

Reissu Teneriffalle: Surkein mahdolllinen hotellihuone näköjään järjestyy Apollomatkat valitsevalle. Maatason alapuolella, kuopassa jonne ei paista aurinko ja sateella tietenkin tulvii niin että huoneistoon tulee vettä sisälle.
Huone myös tuoksuu maakellarille.

Arvosana matkatoimistolle:
Petetty
15.10.2019 klo 13:02

Olimme rodoksella Kuopiosta matkalla syyskuun lopulla.Apollomatkat pilasi lomamme Täysin vääränlainen huone mitä piti olla, Cactus hotellin huonoin huone ei toiminut mikään märäntyneitä kalusteiden alaosat jääkaappi ei toiminut ja ym. huoneen epäkohtia.Kaupunki lehden matka ja Matka-Savo yhteistyössä tämän järjestivät eikä kukaan ole kuulema vastuussa kun maksoimme kuitenkin kalliin hinnan 6 kuukautta ennen matkaa.Olkaa varuillanne jos matkan järjestää Apollo matkat.Ei voi antaa yhtään tähteä koska miinus tähtiä ei ole uskaltanneet laittaa arvosteluun.

KB
13.09.2019 klo 17:47

Jättävät asiakkaansa pulaan, eivät pidä lupauksiaan.
Mielummin kävelen matakohteeseen ja varmemmin olen perillä.
Ei ikinä enää Apolloa!!

Vieras
08.09.2019 klo 06:49

ostin lennon-hotellin Pariisin 08.19.
Lennot OK, mutta hotellin palvelua (aamiaista La 24.08 nainen joka palveli tosi tosi epäkohtelias kaikille oleville vieraille.
Kerroin asiaa vastaanotto-naiselle, mutta ei saanut mitään pahoittelua.
Vastaanotto-miehet olivat hyviä.
Sub 25.08, Ma 26.08 aamiaista toista naista palveli sai 10 pistetta.

Arvosana matkatoimistolle:
Ei enää ikinä Apollomatkoja
30.07.2019 klo 19:56

Olin Apollomatkojen omatoimimatkalla Roomassa ja toista kertaa en tätä toimistoa käytä! Hotelli ei vastannut miltään osin varatustamme, matkatoimiston sivulla ollut kuva hotellista oli väärä - kuvassa oli nääs Rooman Oopperatalo - ja missään ei mainittu, että hintaan sisältyvä hotelliaamiainen olikin aivan toisessa hotellissa,noin 300 metrin päässä merkityksestämme. Lisäksi matkatoimiston sivuilta puuttui maininta siitä, että hotellissa ei ole vastaanottopäivystystä ja piti oven takana odottaa, jospa joku tulisi luovuttamaan meille huoneen ja emme olleet saapumispäivänä yöaikaan tulossa vaan illalla.

Arvosana matkatoimistolle:
nianvinfn
11.06.2019 klo 22:19

Olkaapa varovaisia, kun varaatte tämän lafkan kautta urheilu matkoja. 104 € lipusta 200 € provikka, mainostaa sivuillaan 25-30% provikkaa. Jäi aika voimakas kusetuksen maku siitä matkasta, kaksi kertaa apollomatkoilla, ensimmäinen ja viimeinen.

Arvosana matkatoimistolle:
Pettynyt matkaaja
21.02.2019 klo 19:14

En suosittele Apollomatkoja, meillä Thaimaa reissu viimeinen tällä yhtiöllä. Opasta ei näkynyt, hotellin Apollo-opas puutteellinen, esim. lääkäri palvelut (osoite ja puh. num.) puuttuivat oppaasta.
Lähtöpäivänä ei mitään tietoa matkatoimistolta, milloin lähtö kentälle...

Sannis
15.02.2019 klo 16:41

Älä käytä tätä matkatoimistoa misään tilanteessa. Palvelu olematonta. Tulee lopulta kalliimmaksi kuin esim. Tui tai Tjäreborg.
Ensimmäinen ja viimeinen kerta Apollomatkoilla.
Tämän toimiston kannattaisi miettiä, mitä asiakaspalvelu on ja miten se vaikuttaa asiakkaan \"uskollisuuteen\". Kaikesta toiminnasta tulee ilmi, että henkilökuntaa on liian vähän, ilmeisesti huonosti palkattua ja ammattitaidotonta.
Apollomatkat on matkailualan Espericare tai Attendo; vähän vastinetta rahoille!

Arvosana matkatoimistolle:
Tiia
11.12.2018 klo 21:57

Aikasemmin toiminut kaikki ihan Ok, mutta nyt oltiin Berliinissä ja ilmoituksessa luki, että maksullinen aamiainen on ostettavissa hotellilla, no ei ollut, eikä myöskään ilmastointia mikä myöskin luvattiin esitteessä!
Vähän ehkä meni maku koko putiikkiin. Jos korvauksia ei näy, niin en kyllä enää käytä kyseistä matkanjärjestäjää!

Arvosana matkatoimistolle:
mitäs
17.11.2018 klo 17:59

Joo siis jos katsotte Apollomatkojen sivuilta niin suurin osa lennoista menee kylläkin Finnairilla ainakin Helsinki-Vantaalta lähtevät että mitäs

Arvosana matkatoimistolle:
travelbara
08.10.2018 klo 09:14

Syys-lokakuun vaihteessa tuli käytyä Kroatiassa.Lähtö Oulusta tunnin myöhässä (Small Planet Airlines)
Paluu olisi ollut 4.10.2018.Lentokonetta ei näkynyt, eikä kuulunut (Small Planet Airlines). 4 tunnin odottelun jälkeen jouduimme leipäjonoon, oli sentään tarjolla valkoisiin paperikasseihin pakattuna pientä purtavaa ja juotavaa. Sitten oli ohjelmassa bussikuljetus Splitin lähialueella olevaan hotelliin, majoittuminen ja sitten illalliselle. Ravintolassa vastaanotto oli hieman nuiva, tai paremminkin kuiva. Eurot ei kelvanneet, eikä luottokorttikaan käynyt (no machine). Sekin sitten korjaantui hieman myöhemmin. Yksi lomapäivä lisää ei minua haitannut (olin jo ehtinyt saada tämän maailman valmiiksi ansiotöiden suhteen). Loppujen lopuksi hotellikin oli ihan mukava. Paluumatka oli jonkun italilaisen lentoyhtiön vanhalla Boeing 737 koneella, ilmassa pysyi ja takaisinkin päästiin, yli vuorokausi myöhässä.

Arvosana matkatoimistolle:
Sirux
05.10.2018 klo 19:31

Hyvät kokemukset ollut aina. Aina 4-5 tähden hotelleissa inclusive palvelulla. Matkat on menneet aina putkeen. Palvelu pelannut. Ei mitään moittimista. Käytän jatkossakin kuin myös Tuita.

Arvosana matkatoimistolle:
Pecos
21.09.2018 klo 10:15

Olimme äsken viikon lomamatkalla Kreetalla.

Apollomatkat käyttää halpalentoyhtiötä, korjaan roskalentoyhtiötä, Small Planet Airlines.

Ennalta maksettuja aterioita ei näkykynyt mennessä eikä palatessa. Paluulento lähes 4 tuntia myöhässä, mutta mitään tarjoilua tms. ei kentällä saanut.
Apollomatkat pesee kätensä täysin vastuusta, vaikka itse on ko. roskalentoyhtiön vuokrannut.

Myöhästyminen annettu Airhelpin hoidettavaksi ja siellä odotetaan oikeuden ennakkopäätöstä Small Planet Airlinesin toiminnasta. On ollut paljon muitakin tapauksia aiemmin.

Jos haluatte toimivan lentomatkan lomalle, välttäkää Small Planet Airlinesiä, lennon numerot alkavat S5:llä.

Arvosana matkatoimistolle:
Äkä &Päkä
16.09.2018 klo 11:11

Vietimme syyskuun alussa 2018 viikon Kreikan Pargassa. Matkaopas oli juuri aloittanut työnsä kohteessa. Kävimme Apollomatkojen järjestämällä retkellä Meteoraan- paikka/maisemat olivat upeat.Meille sattui huono tuuri koska opas puhui vaan Tanskaa. Retkellä pysähdyimme ruokailemaan Apollomatkojen suosittelemaan paikkaan- ruoka oli ala-arvoista ja kallista.Kävimme myös Apollomatkojen järjestämällä laivareissulla Korfun saarelle-suosittelemme retkikohdetta. Viikon yövyimme Rezi hotellissa. Hotellin sijainti oli erinomainen.Hotelli oli siisti ja henkilökunta ystävällistä.

Arvosana matkatoimistolle:
ristoheikki
28.08.2018 klo 00:09

Kolmen tähden hotellissa (Las Dunas, Playa Del Inglesissä) ei ilmaista TV:a kuin Booking Comin asiakkaille. Ihmeellistä. Pitäisi käydä ilmi jo Hotellia tai matkaa varatessa.

Arvosana matkatoimistolle:
riitta pajunen
23.07.2018 klo 06:56

olimme Kroatiassa lastenlastemme kanssa viime viikon,ensinnäkin suomenkieli olisi oppaitten hyvä hallita,linja-automatka kentältä satamaan, opasta ei ollut autossa, matkan aikana olisi ollut hyvä kertoa paikallisista asioista,laivassa puhuttiin ruotsia, infotilaisuus oli ruotsiksi,missään ei mainittu että Bracin saaren rannat ovat kivisiä, ei lapsiystävällisiä, esitteen kuvasta sai väärän käsityksen uima-altaan sijainnista,matkustelen kaksi-kolme kertaa vuodessa ulkomaille lomalle ja olen käyttänyt aurinkomatkoja ja käytän vastaisuudessakin jos palvelunne ei parane.

Arvosana matkatoimistolle:
Reissaaja
18.06.2018 klo 21:33

Viime syksynä olimme Kreetalla ja kaikki toimi loistavasti. Seurueesta yksi sairastui ja matkatoimisto järjesti lääkärin hotellille sekä tiedusteli pariinkin kertaan vointia. Suosittelen!

Reissulasse
20.05.2018 klo 23:42

Suosittelen! Kaikki toimi, emme tosin erikoispalvelua pyytäneetkään. Jatkossakin Apollon matkoille.

Arvosana matkatoimistolle:
Matkailija
06.04.2018 klo 17:14

Meillä mennyt kaikki loistavasti. Hyvä hinta laatusuhde.

SamiLahti
10.03.2018 klo 21:16

Hyvin toimii, ei mitään valittamista.
Meksikossa käyty.
Fuerteventurassa käyty.
Sweitsiläiset osaa!
Hyvä, on kilpailua Suomessakin vielä!
Nyt vain ainut ongelma on, paluumatkalle pitäisi saada tilattua ennakkoon 1 laukku ruumaan, eikä netti sivuilla ole muuta, kuin surffilautoja sun muita.

Arvosana matkatoimistolle:
Manna
25.02.2018 klo 09:12

Kaksi kertaa ollaan oltu Apollomatkojen reissulla.Kaikki toimi niikuin piti.Luotan.

Arvosana matkatoimistolle:
Oma apu paras apu
11.02.2018 klo 11:49

Olisinpa lukenut nämä tyrmäävät palautteet, ennen kuin varasin matkan. Ensimmäinen matkani Apollomatkoilla ja jo nyt tiedän, että samalla viimeinen. Yhtiö ei vaivaudu edes vastaamaan sähköpostitse lähetettyihin matkaa koskeviin kysymyksiin siitäkään huolimatta, että muistutuksiakin olen jo lähettänyt. Kertoo hyvi surkeasta palvelun tasosta ja palvelualttiudesta jo ennen kuin matka on edes alkanut. Onneksi kokeneena matkaajana kykenen omat asiat matkakohteessa hoitamaan. Odotusarvo matkatoimiston palveluista jatkossakin on pyöreä nolla.

Arvosana matkatoimistolle:
Kusetettu
26.01.2018 klo 09:38

En edes päässyt matkaan. Äkkilähdön ostin netistä ja maksoin. Varausvahvistus tuli sähköpostiin liitetiedostona, mutta 3 muuta liitetiedostoa näkyi liian suurena älykännykässä, joten soitin ja pyysin lähettämään työsähköpostiin. Kysyttiin varausnumeroa,annoin sen, sanottiinkin ettei ole varausta tällä numerolla. Heidän sivuilla maksoin ja tuli ilmoitus \\\"maksu maksettu\\\", sattumalta tyttäreni otti tästä vielä kuvakaappauksen. Ei enää koskaan Apollomatkoja.

Mikko V.
11.12.2017 klo 09:14

En ole vielä edes päässyt itse matkalle, mutta alkoi suunnattomasti ottamaan päähän suuri roskapostin tulva, joka aiheutui matkan varaamisesta matkatoimiston kautta Apollomatkoille. Olen saanut useita sähköpostispämmejä, mutta viimeinen niitti oli lentoyhtiön lähettämä mainos aurinkovoiteesta eikä missään voi erota spämmirekisteristä. Erittäin ala-arvoista markkinointia. En ole antanut markkinointilupaa puhelimeeni enkä sähköpostiini.

Arvosana matkatoimistolle:
R.niemi
01.12.2017 klo 00:03

Neljän Apollomatkan perusteella voin suositella, kaikki sujunut hyvin tähän asti!

Arvosana matkatoimistolle:
Päivi
29.11.2017 klo 14:27

Ensimmäinen ja viimeinen matka Apollomatkoilta. Cap Verdelle maksamamme istuinpaikat(160e) on tuplabuukattu,emme saanet siis erikoispaikkoja eikä sähköpostiin ole vastattu asian tiimoilta. Kohteessa kyselimme etukäteen maksettujen(50e) viisumien perään, opas sanoi selvittävän asiaa eikä hänestä koskaan mitään kuulunut. Lähetin tekstiviestiä kohteessa oppaille, en saanut mitään vastausta.
Hotellissa kaikki hyvin ja lämmintä oli, jäi harmittamaan matkatoimiston vastaamattomuus. Rahat kelpasi ja siihen palvelu päättyikin.

Kujis
22.11.2017 klo 14:22

Lennolla oli sählinkiä istumapaikoista. 1 istupaikka puuttui ruoasta puhumattamakaan. Oman hotellihuoneen sai vasta seuraavana päivänä. Sitä ennen toisessa huoneessa yö ja aamulla uusi pakkaaminen. Päivä ilman huonetta eikä varmuutta huoneen vapautumisesta. Matkatoimistosta ei mitään apua. Apollo-matkat lupasivat korvata hieman, mutta suoritusta ei ole kuulunut. Eivät enää vastaa edes sähköpostiin. Aikaa kulunut puolitoista kuukautta.

Arvosana matkatoimistolle:
Pyörätuolilaiset varokaa Apollomatkoja
18.11.2017 klo 11:01

Kaikki pyörätuolilaiset varokaa Apllomatkoja! Varasimme hyvissä ajoin inva-huoneen Kreikan Plataniaksesta syyskuussa 2017.
Kohteessa selvisi, että huoneistomme ei ole esteetön. Wc:hen ei pyörätuolilla mahtunut, sänkyä siirrettyämme juuri ja juuri pyörätuoli mahtui sängyn viereen. Olimme yhteydessä matkaoppaaseen, hän ei vaivautunut paikalle, kehoitti meitä selvittämään asiamme hotellin kanssa. Kotia tultuamme aloimme peräämään oikeuksiamme. Apllomatkat yrittää kaikin tavoin pestä kätensä jutusta. On vaatinut meiltä jos jonkinmoista todistusta. Viimeinen niitti oli se, että puhelinnumero johon olin lähettänyt tekstiviestin kohteessa ei ollut mukamas Apollomatkojen. Kyllä siihen viestiin vastattiin kun soittaja kertoi olevansa Apollomatkojen opas ja juuri hän kehoiti meitä selvttämään asiamme hotellin kanssa.Apollomatkat tarjosi hyvitykseksi 50 euroa minulle ja avustajalleni. Ei paljon ilahdutaa noin 1000 euroa per lärvi maksetusta esteettömästä hotellihuoneestamme. Asia siirtyy nyt kuluttajariitalautakunnan selvitettäväksi. Oli viimeinen kerta, että varaisin Apollomatkoilta minkään sortin matkaa. Niin ala-arvoista palvelua me saimme. Kaikki selvitykset on meidän pitänyt tehdä eikä niistä ole saanut kuin pahan mielen. Tosi ala-arvoista palvelua.

Arvosana matkatoimistolle:
Kalliiksi tulee Apollolla reissata
14.11.2017 klo 14:21

Pirun kallis reissu...

Ensimmäistä ja viimeistä kertaa Apollomatkojen asiakkaana. Fuerteventuralla lokakuussa 2017 huonoin matkaopas ikinä, mutta tämä nyt oli pikkujuttu. En minä sinne matkaopasta mennytkään kuuntelemaan.

Tulimme Apollomatkojen kyydityksellä hotellilta lentokentälle. Poistuimme viimeisten joukossa bussista, ja matkatavaramme oli nostettu silloin jo ulos autosta. Kentällä kuulin matkaseurueeltamme, että kuljettaja oli ottanut toista matkalaukkua bussista ja samalla vahingossa pudottanut kuljetuslaukkuun pakatut rattaamme kasan päältä asvalttiin. Kuulimme tästä vasta bussilta lähdettyämme, joten emme voineet asiasta ilmoittaa matkaoppaalle. Tein matkan jälkeen asiasta korvausvaatimuksen Apollomatkoille, ja vastaus oli: \"Kiitos viestistäsi. Ikävä kuulla tästä tilanteesta. Suosittelemme olemaan yhteydessä vakuutusyhtiöönne ja hakemaan korvausta sitä kautta. Toivottavasti teillä oli muuten onnistunut loma Fuerteventuralla.\" ja vielä myöhemmässä viestissä \"Valitettavasti joudun ilmoittamaan, että emme tule korvaamaan rattaiden korjausta, koska meillä ei ole varmaa näyttöä siitä, että rattaat ovat rikkoutuneet nimenomaan bussimatkan aikana.\"

Tämän lisäksi Apollomatkojen lentoyhtiö Novair oli hukannut yhden matkalaukkumme, eikä lentokenttävirkailija ollut kiinnittänyt edes sen kantaosaa matkalippuun. Nyt odotellaan vastausta, mutta luultavasti kieltäytyvät korvaamaan tätäkään vahinkoa.

Onneksi on matkavakuutus mutta kyrsii tällaiset firmat, jotka eivät kanna vastuuta omista vahingoistaan vaan sälyttävät ne automaattisesti vakuutusyhtiöille.

h et bg
22.09.2017 klo 20:53

Ensimmäinen kerta Apollolla - ei mitään valittamista.

Arvosana matkatoimistolle:
Savolainen
11.09.2017 klo 16:32

Karpathoksella elokuun lopussa 2017. Hyvin sujui kaikki. kerran nähtiin opas hotellilla, mutta ei tarvittu palveluja. Tekstiviestin sain kotiinlähdöstä. Ei osallistuttu retkille. Uskon että käytän uudelleen Apollomatkoja.

Arvosana matkatoimistolle:
Järkyttynyt edellern
25.07.2017 klo 20:44

Oltiin Kosilla 21.7 kun saarelle iski maanjäristys.olen todella pettynyt matkanjärjestäjän toimintaan.yöllä saatiin opas puhelimella kiinni.mutta hänestä ei ollut mitään hyötyä.ei lohdutuksen sanaa.ymmärrän.että oli varmaan yhtä järkyttynyt kun mekin.mutta odotin.että olisi ottanut meihin yhteyttä.kun alku järkytyksestä selvisi.ei mitään.seuraavana iltapäivänä.tuli tekstiviesti.että ottakaa yhteyttä kotiin omaisille.kukaan ei koko aikana Apollomatkoilta kysynyt kuinka me voidaan.vaikka meillä oli kaksi pientä lasta mukana.hotellissa ei ollut montaakaan suomalaista.itse täysin kielitaidottomana.olin aivan arvailujen varassa missä mennään.kaikki tieto mitä yöllä ja aamulla tuli.oli se mitä Ilta-Sanomat kirjoitti.Olisi todella tarpeellista kouluttaa oppaat kohtaamaan tällainenkin tilanne.koska on kohtuutonta laittaa tuollaisessa paniikkitilanteessa asiakas etsimään netin kautta apua.

Arvosana matkatoimistolle:
Pike
02.07.2017 klo 15:40

Tulimme juuri Apollomatkojen reissusta Kosin saarelta. Loistava opas ja kaikki järjestelyt sujuivat tosi hyvin! Suosittelen

Arvosana matkatoimistolle:
pettynyt matkailija.
08.05.2017 klo 20:49

Rodoksella kävimme.Bussiin tuli opas(mies)luki paperista hoono suomi,selvittiin kuitenkin hotelliin.paikan päällä opas,tanskalainen tervetulotilaisuudessa kertoi tämä on skandinaavialainen tilaisuus,Mainitsi ruotsi,norja ja tanska.suomi ei vissiin kuulu skandinaviaan.Ei suomen sanaa.Onneksi ruotsi on hallinassa. Ei voi oikein kiittää eikä kehua.Ei ehkä apollo matkaa enää.

Arvosana matkatoimistolle:
H.pudas
30.04.2017 klo 16:59

Olemme maksaneet jo koko matkan. Tietoja lennosta eikä lähtöajoista ole tullut.Jouduimmeko huijatuksi ?

markkumatias
24.03.2017 klo 11:38

Kahdella matkalla olemme olleet Kreetalla Apollon kyydissä,kokemus on myönteinen.Aiomme matkata tällekin vuodelle....kreetalle, Apollon matkassa toden näköisesti. Mutta...,useista pyynnöistäni huolimatta, Apollo ei lähetä uutiskirjettä minulle, miksi?

pettynyt
09.02.2017 klo 16:42

Ei koskaan apollomatkoille. Informaatio ja opastus ei toimi:)

OAK
02.02.2017 klo 17:17

2.2.2017 Vietämme lomaa Phuketissa Apollomatkojen varauksella. Olemme saaneet nopeata ja hyvää palvelua, tällä matkallamme olemme poikkeuksellisesti tarvinneet apua useampaan kertaan - syynä ei ole ollut matkatoimisto tai hotelli. Esittämämme mielipiteet/ kysymykset on selvitetty todella aktiivisesti. Olemme aiemmin matkustaneet paljon Aurinkomatkojen matkoilla ja satunnaisesti Apollomatkoilla. Olemme erittäin tyytyväisiä Apollomatkojen palveluihin.

Arvosana matkatoimistolle:
Matkailija
27.12.2016 klo 10:47

Olemme tehneet 5 viimeisintä matkaa Apollomatkoilla( Santorinille, Pargaan×2 ja Kroatiaan×2). Kaikki matkat sujuneet hyvin, missään ei ole ollut mitään valittamista. Suosittelen lämpimästi.

Arvosana matkatoimistolle:
Ouluainen
01.10.2016 klo 13:31

Olimme ensimmäistä kertaa Apollomatkojen matkalla Kreetan Rethymnonissa syyskuun lopussa 2016. Valitsimme matkan, koska se järjestettiin suorana lentona Oulusta. Varasimme matkan netin kautta. Kaikki sujui hyvin. Informaatiota saimme riittävästi jo etukäteen sähköpostin ja netin kautta. Lentokoneen henkilökunta oli kreikkalaista, mutta englannin kielellä kaikki sujui hyvin, vaikka kuulutukset olivatkin ajoittain epäselviä. Matkustuskokemus auttoi. Ruoka koneessa oli syötävää etenkin, kun ajatellaan hinta-laatusuhdetta. Perillä Haniassa olivat suomalaiset oppaat vastassa ja kaikki oli helppoa. Suomalainen opas oli bussissa Rethymnoniin saakka ja hän kertoi kohteesta sekä vastasi kysymyksiin. Tapaamiseen oppaan kanssa Rethymnonissa emme osallistuneet, koska pidimme sitä tarpeettomana. Melmar huoneistohotelli vastasi odotuksia. Olimme tyytyväisiä henkilökuntaan, siisteyteen ja sijaintiin. Apollon retkistä on myönteisiä kokemuksia. Rakastettu Kreettani -retkellä bussissa oli suomalainen ja ruotsalainen opas (osallistujia molemmista maista). Molemmat olivat mukavia ja ammattitaitoisia ja retken pysähdyspaikat mielenkiintoisia. Paluumatkalla yöllä ei bussissa ollut suomalaista opasta, mutta se ei ollut tarpeenkaan. Ohjeet paluumatkalle olivat riittävät ja bussi tuli ajoissa. Omien kokemusten pohjalta suosittelen Apollomatkoja ainakin Kreetalla.

Arvosana matkatoimistolle:
paljon matkustellut toisella matkanjärjestäjällä
27.05.2016 klo 19:17

Olimme Kroatiassa Makarskan Rivieralla Tucepissa hotelli Bluesun Neptunissa. Ilmastointi ei sit toiminut ollenkaan, valitimme respaan ja sit oppaalle myös. Respa sanoi illalla et huomenna toimii. Ja täysin valehteli, pyysimme muuten oppaalta huoneen vaihtoa mutta kuulema hotelli ihan täynnä. Jota emme kyllä uskoneet.Toukokuussa puolessa välissä ei varmaan ole niin täyttä. Jäi kyllä tosi huono maku!

Kimmo
11.02.2016 klo 10:47

Olimme pargasssa kreikassa apollomatkan asiakkaina ja opas oli ammattitaitoinen ja hotelli ok.ei valittamista ja kaikki toimi niinkuin oli luvattu.

Arvosana matkatoimistolle:
kaikilla matkustanut
07.01.2016 klo 16:04

Vähän asian vierestä: Ei ole matkatoimiston vika, jos hotellissa on jollekin liian pienet kaapit, huono nettiyhteys tai jossain näkyy torakka. Puhumattakaan säästä. Matkatoimistot saavat tiedot ja maassa mennään maan tavalla: jossain Kreikan saarella kuvaus hyvästä voi olla suomalaiselle huono.

Hani15
23.09.2015 klo 18:52

Kesällä 2015 ystäväni kanssa Hernisossoksessa, Villa Vicky hotellissa yövyimme.Meidät otettiin hyvin vastaanPaikka oli kaunis, hyvät uimamahdollisuudet myös.skootterin vuokraus kannatti todella.Kreikkalainen ruoka maistui, samoin aidot kreikkalaiset tanssit, johon meitä opastettiin hyvin..Koko matkan kruunasi pikku-koiran pentu, jonka bongasimme Gouves Animal Shelteristä.Finnairin ja Apollomatkojen yhteistyö saumatonta, kun järjestin Pikku Iaginthi Hanin paluulennolle kanssamme.Tuo matka jää ikuisesti muistoihimme!.Sydämellinen kiitos Apollomatkoille!!!

Arvosana matkatoimistolle:
kanariankävijä
30.03.2015 klo 13:04

Menolento 21.3.2015 Cran Canarialle elämäni kurjin lentokokemus (JETTIME), lähtö viivästyi 3 tuntia, koneen miehistössä ei ainuttakaan suomen kielen taitoista, kuulutuksista ei saanut mitään tolkkua, en ollut lähtenyt matkatovereille tulkiksi. Koneessa ei toiminut mikään; paneeleista repsotti muoviosia, vettä ei tullut, kahvia ei tarjoiltu (maksettu etukäteen) osalle odottajista oli kentällä jaettu jotain hyvityskuponkeja, niistä ei kuitenkaan tiedotettu kaikille, lenoreittiä yritettiin kertoa koneessa kiertävällä lyijykynäpiirroksella, määränpäässä laukkuja odoteltiin toista tuntia. Perillä, yksi lomapäivä hukattuna, kaikki sitten ok. Hotelli siisti ja ennakkotietojen mukainen. Paluulento yllätti. Sama yhtiö, henkilöstö kokonaan suomalainen. Palvelu ystävällistä, kaikki toimi. Vain erikoisruokavalioni ennakkotilattu annos oli päätynyt väärälle lennolle.

Arvosana matkatoimistolle:
Reissaajat.
16.03.2015 klo 13:51

All inclusive matkamme tammikuussa 2014 Gran Canarialla Maspalomasissa Suite Hotelli Jarden Doradossa oli täydellinen kammotus. Majoitus ja palvelu tökki, samoin matkatoimiston asenne. Ensimmäistä kertaa oli todettava että hotellin tähditys oli tosiaankin avaruudesta, en suosittele kenellekään.

Arvosana matkatoimistolle:
chatNOIR
01.12.2014 klo 23:19

Olimme apollomatkoilla elokuussa 2014 Kreetalla ja hotellimme oli nappivalinta. Hintavertailua: Meidän viiden tähden hotelli oli saman hintainen kuin finnmatkoilla kahden ja kolmen tähden hotellit. Nyt olemme lähdössä Teneriffalle (finnmatkat) kahdeksi viikoksi. Hotellia on mietitty koko syksy ja toivottavasti se on mieleinen. Kaksi aiempaa finnmatkojen hotellia eivät olleet sitä mitä lupasivat.

Arvosana matkatoimistolle:
Acropol Pargan kaupunki
25.09.2014 klo 12:57

Pussi matka ja sää hyvä Acra aop hotellille. Rannat kauniit vesi lämmin mukava olo yes. Allamme sisäänkäynti ovi ja ravintola , meteli ravintolasta klo 1.00 asti kuului sviitti 11. Näin jatkuerkot i seuraavat yöt. Nukuimme 3-4 h yössä. Toinen sänky rikki,ilmastiointi ei toiminut, itikkaverkot rikki ja parvekkeen ovi ei mennyt kiinni koko aikana. Suihkukaappi rikki ja homeessa.Vessan roskakori tyhjen-tiin torstaina vasta. Pyyhkeet risoja .Retkiaamuna ja pois lähtö lähtö aamuna aamupala liian myöhään. Sviitin näköala parvekkeelta purettava rakennus. Näistä ilmoitimme keskiviikkona oppaalle matkamme aikana näitä ei pystytty korjamaan.Yhdeyden otot ei tavoittanut meitä.Ravintolan terassilla kissat teki tarpeita.Näin ollen siisteys ja puutteet eivät vastaa matkamme hintaa.

Arvosana matkatoimistolle:
Silja
07.09.2014 klo 18:47

Ostin Apollomatkoilta kesällä 2014 äkkilähtölennot (pelkät edestakaiset lennot) Helsingistä Kosille. Muut palvelut varasin omatoimisesti muualta. Hyvin sujui varaukset ja lennot.

Arvosana matkatoimistolle:
Todella pettynyt
28.08.2014 klo 14:43

Olin ystävieni kanssa elokuun puolivälissä Kroatiassa (Makarskan Riviera, huoneistohotell iVilla Skala ) yhden viikon. Matkatoimiston antamista esitiedoista ei todellakaan käy ilmi, että Villa Skalan huoneet sijaitsevat 120 portaan päässä ja matkalaukut on kannettava huonokuntoisia ja vaarallisia portaita pitkin. Tämä taidonnäyte on ollut liikaa astmaattiselle henkilölle. Hotelliin olisi päässyt myös takakautta, josta matka olisi ollut edes jotenkin toteutettavissa. Oppaiden palvelu oli tylyä ja välinpitmätöntä. Itselleni oli matkan valinnassa tärkeää, että huoneissa toimii nettiyhteys, joka on minulle päivittäisten asioiden ja työn hoitamiseen hyvin tärkeä. TOIMIVAA NETTIYHTEYTTÄ EI OLLUT HOTELLISSA EIKÄ HUONEISSA. Jouduin soittamaan jatkuvasti Suomeen kalliita puheluita, koska asiat eivät olisi muuten hoituneet. Tein useita valituksia paikan päällä asiasta ja matkakumppanit ovat sen todistamassa. Tilanteelle ei tehty mitään. Huoneiston toinen ilmastointi ei toiminut koko aikana ja siitäkin reklamoitiin paikan päällä monta kertaa. Saimme 1 pullon halpaa viiniä lohdutukseksi. Ei todellakaan korvaa puuttuvaa ilmastointia kovassa helteessä. Olen matkustellut paljon ja ajattelin pitkästä aikaa kokeilla taas matkatoimiston pakettimatkaa ja ei toiminut. Ns. omatoimimatkat ovat aina onnistuneet ja niiltä on mukava palata kotiin. Seinänaapurimme hotellissa sairastui kovaan vatsatautiin ja oppaiden tyly ja välinpitämätön käytös kys. nuorta tyttöä kohtaan järkytti meitä. Voisin kutsua sitä jopa \"heitteillejätöksi\", niin tylyä kohtelu oli. Ihmettelen myös sitä, pitääkö paikkansa, että Kroatiassa bussien wc:t on suljettu matkan aikana. On kuulemma kielletty käyttämästä niitä vaarallisten tieolosuhteiden vuoksi. Tulen varmistamaan tämän asia. Myös lentokentällä Splitissa lomamatkojen tsekkaus todella huonosti järjestetty. Jouduimnme odottamaan tulikuumassa teltassa pitkän aikaa matkatavaroiden luovuttamista ja oppaat seisoskelivat ihmisten takana jutellen ja nauraen keskenään. He eivät millään tavoin yrittäneet organisoida tapahtumaa. Muilta osanottajilta kuulin myös, että ylikalliit retkett eivät onnistuneet odotusten mukaisesti, esim. 6 tunnin ajomatka ja 1 nopea pysähdys ( wc ei kuulemma saa käyttää autossa ). Myös joillakin retkillä odoteltiin opasta saapuvaksi jopa 20 min. Asiakkaat olivat ajoissa. TÄLLÄ MATKALLA POSITIIVINEN KOKEMUS OLI: UPEA MAA, HYVÄ RUOKA, MAHTAVAT UINTIMAHDOLLISUUDET JA SIISTI HUONEISTO HANKALAN MATKAN PÄÄSSÄ. Tänne palaamme viela joskus itse järjestetylle matkalle ilman \" halppismatkatoimistoa \".

Arvosana matkatoimistolle:
Pahasti pettynyt
11.08.2014 klo 15:47

Olin aikuisen tyttöni kanssa viikon Kos:lla, hotelli Aegean Blu:ssa, Lambissa. --hotellissa piti olla ilmastointi, olihan siellä mutta se ei toiminut niin kuin piti. Makuuhuoneessa oli lattiatuuletin joka kuulemma sekoittaa kylmän ilman tasaiseksi...nukuin viikon olohuoneen sohvalla, tytär nukkui makuuhuoneessa. (Onneksi älysimme ottaa muovisuojan sängystä pois) Oppaan ja respahenkilökunnan mukaan siellä oli kreikkalainen ilmastointi...... --2 televisiota, mutta olohuoneen kuva niin huono, ei voinut katsoa ja makuuhuoneen pistokkeessa oli tuuletin, ei ollut toista pistoketta huoneessa. --suihku hajosi heti ekana aamuna, korjattiin, toimi kun käytti varovasti --wc:n ovi ei mennyt kiinni, korjattiin, toimi 4 päivää kunnolla --keittiön hana hajosi, saimme itse korjattua --vaatteet ei mahtuneet kaappiin, yksi pieni laatikko oli lisäksi...... --keittiövarustus riitti juuri ja juuri kananmunan paistoon --uima-allas olematon, ja kyseenalaistan veden puhtauden, lasten uimapatjoja allas täynnä.....ja ruotsalaiset uivat t-paidat päällä.....henkilökunta ei puuttunut asiaan. Onneksi ranta oli lähellä, vietimme siellä paljon aikaa. Hotelli on Apollomatkojen oppaan mukaan kuulemma hyvätasoinen.....matka maksoi 600 euroa/henkilö, eli ihan hyvä hinta viikon matkasta, Aurinkomatkoilla on aivan toisen tasoisia hotelleja, joten siirryn ehdottomasti takaisin heidän matkoihin. Lennot hoiti Aegean Airlines, ruoka aivan ala-arvoista, maksoi muuten 18 euroa/henkilö.......kaiken pelasti mennen tullen exit-paikat. Olisimme saaneet vaihtaa asuntoa keskiviikkona, kun lähdimme aikaisin perjantai aamuna kotiin........ Ruotsalaisten vaihtopäivä oli keskiviikkoisin...... En suosittele kenellekään tätä hotellia tai Apollomatkoja, esite ei vastaa todellisuutta

Arvosana matkatoimistolle:
Välimeri
10.06.2014 klo 17:14

Mukava matka Kos`in saarelle, mutta huono jälkimaku. Bussi jätti 25m:n päähän lähtöpaikasta. Bussissa ei ollut opasta eikä kukaan muukaan - bussikuski tai hotellin henkilökunta - vastannut lähtijöiden lukumäärän varmistamisesta. Helsingin palvelupisteeseen sähköpostivalittelut ei auta - ympäripyöreetä pahoillaanoloa tulee vastauksena. Odotan matkanjärjestäjältä enemmän asiakkaistaan välittämistä. Se ei isoja muutoksia vaadi.

Arvosana matkatoimistolle:
Karibialle myös ensivuonna,ei kylläkään Apollomatkojen kautta
06.02.2014 klo 19:29

Opas sähläsi bussissa melkein tunnin ennen kun päästiin lähtemään kohti hotelleja. Syynä se, että jossain hotellissa respa oli kiinni ja sisäänkirjoittautuminen tehtiin bussissa joka ei voinut liikkua ennen kun nämä 5-6 tyyppiä saivat lippunsa tehtyä.... Kyseessä iso hikinen ja haiseva mieshenkilö.Opas hotellissa oli täysin käsittämätön, arvosteli bellboy kavereita, antoi täysin väärää tietoa ravintoloiden käytösta ja oli kaikinpuolin ihan pihalla. \" Ei niille tarvii rahaa antaa, jos joku sentti löytyy niin sen voi antaa, korkeintaan euro\"kyseessä mopotaksien hintataso ja valuuttakin on joku muu kun euro. Olimme Dominikaanisessa tasavallassa Viva Wyndham Tangrine hotellissa tammikuussa 2014. Hotelli aivan mahtava. Suosittelen. Apollomatkojen kannattaisi vaan keskittyä matkojen myyntiin ja hankkia paikalliset oppaat tai tehdä yhteistyötä Aurinkomatkojen kanssa.

Arvosana matkatoimistolle:
Muumi
12.01.2014 klo 19:17

Apollon matkalla Mallorcalla syksyllä 2012. Mennessä Palman kentällä opasta ei näkynyt ja bussi lähti ilman meitä. Jäimme siis ilman varaamaamme kuljetusta. Perillä kohteessa otin yhteyden oppaaseen ja reklamoin asiasta. Opas syytti minua ja oli erittäin epäystävällinen. Perillä Suomessa reklamoin Apollon toimistolle sähköpostitse. Sain vastaukseksi voivoi, kuinka ikävää, mutten mitään korvausta menetetystä lentokenttäkuljetuksesta. Ensimmäinen ja viimeinen matkamme Apollolla.

pettynyt
25.12.2013 klo 21:07

Täytyy kyllä sanoa että Apollomatkat hoitavat asiakkaitaan täysin ala-arvoisesti. Heillä on kivijalkaliike, joka saattaa olla kiinni eikä tästä ole ilmoitettu missään mitään vaan oveen on laitettu lappu luukulle. Tästä johtuen jouduin hoitamaan matkaan liittyvät kysymykset yms. järjestelyt sähköpostitse, joihin he vastailevan uskomattoman hitaasti. Tästä syystä ennen lähtöä osa asioista jäi täysin selvittämättä ja jouduimme toivomaan parasta, että asiat on järjestetty sillä mitään kuittauksia että \"asia on nyt ok\" ei missään vaiheessa tullut. Itse matkaoppaista ja matkakohteessa heidän toiminnastaan ei ole juurikaan kokemusta, mutta tuo heidän tapansa kohdella asiakasta ennen lomamatkaa on täysin pöyristyttävä! Ensimmäinen ja viimeinen kerta Apollomatkoilla!

Arvosana matkatoimistolle:
ei aina hyvää
19.08.2013 klo 18:54

Olimme nelihenkinen perhe ensimmäistä kertaa Apollomatkojen matkalla kesällä 2013. Matkan tilasimme netistä. Tutustuneet hotellin esitteeseen , valokuviin ja varasimme kaksion. Netissa kaikki näytti ihan hyvältä. Kun meitä oli vietty hotellin Katto-Kassisen kämpään, jossa vinokatot molemmin puolin , 1 1/2 ikkunaa ja saa kävellä vain huoneston keskipisteessä, niin olimme todella sokissa. Tämä ei selvinnyt matkavarausta tehdessä. Kieltäyttyneet vastaanottomasta majoitustilaa, joka ei vastanut sopimusta ja meitä oli siiretty toiseen hotelliin lisämaksua vastaan. Eli käytännössä maksoimme 2 hotellin majoitus. Tein valitus Helsinkiin palvelun virheestä ja vaatinut extramaksua takaisin, muttei saanut minkälaistä vastausta. Se on asiakaslähtoinen toimintatapa. Pääkontori Apollolla on Tukholmassa ja siellä on todennäköisesti vastuu. Suomessa ei kukaan vastaa mistään. Semmoinen on story. P.S. Oppaamme oli tosi hyviä

heikkivayrynen
14.05.2013 klo 13:49

Matkustimme 2012 keväällä Kroatiaan, Makarskan rivieralle. Matkanjärjestäjänä oli Apollomatkat. Koko matka sujui yli odotusten, ja matkanjärjestäjän edustaja oli saatavilla aina kun tarvittiin. Kävin mm. sukellusretkellä paikallisen toimijan matkassa, ja tämänkin retken järjestäminen sujui vaivattomasti Apollomatkalaisten avulla!

Arvosana matkatoimistolle:
Nikke
26.03.2013 klo 11:09

Olemme käyttäneet apolloa pari kertaa, äkkilähtö matka molemmat 2011 ja 2012. Kaikki on toiminut tosi hyvin. Matkakohde on molemilla kerroilla ollu Kreeta. Molemilla kerroilla hotelli on ollut sitä mitä on luvattu ensimmäisellä kerralla Flamingo, tosi hyvät ruuat sen ravintolassa ja toisella keralla Idela Beach. Nytten on jo varattu ensi uudelle vuodelle matka kanariansaarelle ja tämä matka myös apollomatkoilta. Hinta-laatu suhde on tosi hyvä.

Arvosana matkatoimistolle:
Kallu
30.07.2012 klo 19:00

Palasimme eilen kahden viikon lomalta Kreetan Hersonissoksesta.Mikäli ymmärsin oikein Apollo teki ensimmäiset reissut tänne tänä kesänä tai ainakin Creta Maris hotelliin.Emme tarvinneet oppaiden palveluja oikeastaan ollenkaan.Tervetulo tilaisuudessa kävimme toisen pariskunnan kanssa eli meitä oli paikalla neljä+opas.Kotiin lähtiessä ei ollut opasta meitä noutamassa vaan ainoastaan linja-auton kuljettaja.Retkillä kävimme omatoimisesti mm.päivä merellä ja Iraklionissa.Joten matkatoimistoa en arvostele sen kummemmin.Hotelli oli iso tai periaatteessa siinä yhdistyi kaksi hotellia.Maris ja Terra.Hotelli oli yleisiltä tiloiltaan siisti ja palvelu hyvää.Asuimme bungalowissa,joka kaipasi jo pientä pinta remonttia.En kuitenkaan antaisi hotellille lähes viittä tähteä.Kyllä vähempikin riittäisi.Jos valita saisi niin asuisin rauhallisemmalla ja tyylikkäämmällä Terran puolella.Ruokaa oli PALJON,mutta makuja eli mausteita vähän.Altaalla vallitsi villin lännen meininki,eli vain nopeat saivat aurinkotuolit.Huom! Siis Mariksen puolella.Meitä suomalaisia oli kohtessa todella vähän verrattuna muihin kansallisuuksiin. Menisimmekö kohteeseen uudestaan? Enpä usko.Mieluummin toisen kerran vaikka Plataniakseen.

Arvosana matkatoimistolle:
Matkaaja
30.04.2012 klo 14:50

Olimme Apollon matkalla Fuentefentural helmikuussa0012 matka toimi hyvin mut kylmää.Oppaamme oli tosi hyviä ja aina paikalla sovittuun aikaan.Joten kiitos heille ja myös matkatoimiston tytölle jolta tilasin matkan oli hyvin selkee selittäjä ei tarvinnut kysellä erikseen mitään.

Arvosana matkatoimistolle:
Kipi
26.04.2012 klo 13:26

Olimme ensimmäistä kertaa Apollomatkojen matkalla Fuerteventuralle keväällä 2012. Matkan tilasimme netistä pari kuukautta ennen lähtöä. Kaikki sujui hyvin, lennot lähtivät ajallaan, opas oli kentällä vastassa ja mukana hotellikuljetuksessa. Itse kirjauduimme hotelliin, mutta meille tämä ei ollut mikään ongelma, koska olemme matkustelleet aiemminkin ja kielitaitoa löytyy. Loman aikana emme oppaita tavanneet, mutta eipä tälle ollut suurempaa tarvettakaan. Hotelli oli ok, samoin all inclusive. Ainoa miinus oli se, että nelihenkinen perheemme majoitettiin kahteen erilliseen huoneeseen (jotka tosin olivat virekkäin). Tämä ei selvinnyt täysin matkavarausta tehdessä, vaikka hieman osasin asiaa epäillä koska olin hotellin tietoihin tutustunut. Apollomatkojen tekstiviesti palvelua paikanpäällä mainostettiin nopeaksi tavaksi saada vastaus kysymyksiin, kerran loman aikana kysymyksen laitoimme ja vastaus saatiin noin 8-9h myöhemmin. Tässäkin tapauksessa olimme jo itse selvittäneet asian. Kaikin puolin olimme tyytyväisiä matkaan, ja uskon että käytämme apollomatkoja vastaisuudessakin. Hinta-laatu suhde oli ok.

Arvosana matkatoimistolle:

Kokemuksia matkatoimistosta: Apollomatkat


Arvosana matkatoimistolle:

Nimimerkkisi:

Vierailijoiden tulee vastata allaolevaan kysymykseen spämmin välttämiseksi.
Liity Napsuun, niin sinun ei tarvitse vastata näihin kysymyksiin enää.



Pieni hetki, sivua ladataan.