Haluaisitteko toivottaa MaaritR:lle onnea näihin eduskuntavaaleihin joissa hän on ehdokkaana, entinen gristalli ?

Moninkertainen puolueloikkari ja napsulainen.Vapauspuolue on ainakin tällä hetkellä.

Avainsanat: eduskunta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2011 - 17:21

Tuttu henkilö näilläkin sivuilla tuo "gristalli" ja eikös hänen poikansa Jethrokin ole ehdolla, olikohan Turussa, tuskin tuovat onnea. Turkulaiset saa sitten päättää ?
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/16660

Ovatko nämä kaikki (ym) hänen juttujaan ?
gristalli.livejournal.com/profile
www.livejournal.com/allpics....=gristalli
www.blogilista.fi/kayttaja/13654
www.webbisivu.com/neohoitola...lli/kauppa
www.suntuubi.com/neohoitola-gristalli

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2011 - 14:16

En tiedä kenestä henkilöstä on kyse, mutta eikös me jokainen olla ansaittu hitunen onnea. Joten onnea minun puolestani Maarit R:lle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 14:24

Joko taas,lycka till ja Jethrolle kans!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 14:32

Onnea vaan kaikille ehdokkaille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 14:34

En oikein loikkareista pidä ,mutta onhan se pakko loikata jos ei sovi porukkaan. Kaikille jotka jotain yrittää, tsemppiä tietenkin. Minulle tuntematon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 14:40

ja minkähän puolueen riveissä tällä kertaa ?

eiköhän tuo liene jo hankkinut itselleen sellaisen maineen ettei siinä enää mitkään onnentoivotuksetkaan riitä .... vaan kansahan se on joka päättää ...

Lisätty: 01.04.2011 - 19:00

edellisten kunnallisvaalien alla hän lupautui menemään sen puolueen ehdokkaaksi jonka napsulaiset hänelle valitsevat (tosi kypsää) , ei tainnut enää uskaltaa vastaavaa ..

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/1831

(tämän anonyymikysymyksen tunnusti/lipsautti myöhemmin omakseen)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 16:13

Äänisade menee jos on mennäkseen ja tulee jos on tullakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 16:17

En tiedä hänestä mitään, mutta ei kun onnea vaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 17:45

Muistan sellaisen nimen napsusta en muuta tiedä. No se Jetrohan tuli tietoisuuteeni talven kuluessa.
Kaikki , jotka sinne niin erinomaisuutensa perusteella pyrkivät ja pääsevät , ovat toivottavasti onnellisia.
En tunne lähemmin siis henkilökohtaisesti kun yhden ehdokkaan , ollut monta vuotta eduskunnassa.
En nyt ala kenellekään erikseen onnea toivottamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.04.2011 - 21:09

Peukkuja pidetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 21:34

Onnea ja menestystä! Ties vaikka meillä olisi pian oikein kansanedustaja joukossamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 10:30

En tiedä kenestä on kyse joten en ota kantaa. Toivotan onnea vain oman puolueen ehdokkaille ja etenkin sille "omalle"... joka pääsee kyllä läpi, ihme olisi suuri jos ei ....
En toivota onnea kenellekään, itsellänikin on vain se yksi ääni.
Jaa... nyt muistan kenestä on kyse.... mikähän puolue tällä kertaa, vaihtoehdot sen kun lisääntyy.....!
Onko todella ehdokkaana, saahan sitä yrittää!!!
Oli pakko hakea tiedot esiin ja sieltähän löytyi.... ja ryhmittymä on taas eri... hyvä niin... "vapaus "valita...!!

Lisätty: 07.04.2011 - 14:38

Olihan se nykyinen eli vapauspuolue jo aloituksessa mainittu.... näyttää siltä että eräänlainen "vaalilotto" on menossa. Ensi vuonna pressan vaalit, ne taitaa jäädä väliin, tai kuka sen tietää.