Mihis Napsun gristalli hävis, kun mun piti tulla vastaamaan hänen kysymykseensä ja luki 'käyttöoikeus poistettu'?

Oonks mie ny taas ollunna liian kauan poissa täält Napsust (vimpaks aamusel), jot onks tääl ollunna jotain sählinkii, vai mitä lie tapahtununna?? Samoin eilen iltasella mietin, jot mis meitin Kuminaama on kun ei oo näkynynnä (samoin; käyttöoikeus poistettu, tms.)? Mennöö ihan mysteeriks miulla tää :(

Lisätty: 07.07.2009 - 23:27

Sit viel ihmettelen, jot miks sit tuo/nuot hänen kyssärit on näkyvis, mut jos klikkaa hänen /profiiliinsa/nimikohtaansa, niin vast sit ilmottaa tuon yllä mainitun, ettei kuitenkaan oo nuot hänen kysymykset/vastaukset poistuneet, kuten kaikil muilla aikasemmin kun ja jos on käyttöoikeus poistettu? Ja tuo kuminaama kummittelee viel mielessäin kans, kun en huomannu, et ois mittee ihmeepää 'pahaa' tehnynnä, vai kummitteleeko sit anona?:):(

Avainsanat: poistettu käyttöoikeus kuminaama gristalli häviäminen napsu mysteeri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 23:18

tuossahan se vielä alkuillasta kopioitsi, on näköjään sitten muuttunut näkymättömäksi ... ?

Kysyjän kommentti

Tas is veri kuut vastaus, jes... (ossoon kieliä, mut en kieliä, niin kuin näkyy, hih). Muillekin kommentiks, jot oisin viel tuohon ylim. kadonneen kuminaaman -kyssäriin uotellu vastaust/arvailuja, soon vielä mulle morbus mysticus?, kiitos kaikille, vähäviisas sie sit sait useimman pohtimaan/huvittumaan:D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 23:21

Kun tarpeeksi taas jaksaa ruinata niin eiköhän se jälleen palauteta ruotuun.
Kopioikoon jatkossa muilla foorumeilla - kiitos.
(en ole ihmeissäni lainkaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 23:22

no katos kummaa, en nyt ymmärä laisinkaan mittee noin..ihan ihmeissään... :( toivottavasti tulee jokin selvitys tuohonkin mysteeriin ja et kuminaamakin lähtenyt .. ? ihmettelee .... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 23:49

Oletteko huomaanneet etusivulta, kuinka vastauksiin on tullut tarkennetut kriteerit. Olisiohan syy siellä. Tai sitten joku on saattanut lähettää gristallille ilkeän viestin, jolloin hän on päättänyt kadota koko yhteisöstä. Harmi, sillä hän kirjoitta kirjaa tai jotain novellin tapaista, jonka olisimme kohta kait saaneet lukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 00:14

Anteeksi minnuu.mutta täysin samaa mielt'ä kuin kaksi ensimmäistä vastaajaa;ihmetellyt G-ilmiötä jo aiemmin,mutten tohtinut ilmaista ajatuksiani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2009 - 00:53

Niin tosiaan, äskenhän hän täällä vastasi, mutta kun kävin katsomassa, niin oli kadonnut 10 -listaltakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 06:57

Hänelle oli varoituksia annettu, ei mennyt perille ja nyt on käyttöoikeus postettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 08:41

On pakko olla varoituksia takana, poistettuja viestejä ehkä, ei tuo tarkoita sitä että itse on lähtenyt.
Varmaan hyvä ratkaisu vaikka kaikkea en niin vakavasti otakaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 09:16

pitääpäs tarkistaa uudet kriteerit, en ole huomannut.
mutta varmaan siihen joku syy on ollut, että G on lopettanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 12:54

Kiitos vähäviisaalle hyvistä nauruista. Naulan kantaan. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 15:31

Ei pidä hutkia ennenkuin on tutkittu, sanotaan. Täällä on ennenkin otettu ja palautettu kysymyksiä ja käyttäjiä....ja niitä näkymättömiä...joita vilauksella nähdään.

Kaikkea voi sattua kuten:
Ruotsalainen nainen löydettiin hukkuneena kesämökkinsä järven rannalta. Hän oli lukenut kotitalouslehdestä, että sipulit kannattaa kuoria veden alla - silloin silmiä ei kirvele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 19:44

jos joku sattuisikin kirjaa väsäämään, eihän se täällä sitä julkaise. Napsukirjoja en aio lukea.
Ja kertooko joku täälä :Jippii mä kirjoitan kirjaa. Enpä usko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:49

Eipä hän hirveästi säännöistä piitannut, varmaan siinä syy.