Tasan vuosi sitten tehty kysymys napsussa

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/3489

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 07.09.2009 - 22:07

Vähentämällä pikkuhiljaa tai sitten ottaa itseään kertakaikkisesti niskasta kiinni: nyt se on loppu. Ja aina kun on päässyt sen himokohtauksen ohi, menee peilin eteen ja sanoo itselleen: hyvä minä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

X
Vastattu: 07.09.2009 - 22:09

Vaihda karkkipussi vesimeloniin tai hedelmäsalaattiin. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 22:11

humala se on sokerihumalakin, sanovat,
tästä en itse tarvitse katkaisua enkä vieroitusta,
mutta läheltä yhtä ongelmaista seuranneena sanoisin, että ainakin ensimmäinen askel on se ettei kotiin osteta mitään karkkeja, ei vierasvaraksi eikä muullakaan tekosyyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 22:19

Ota itsellesi 1 karkkipäivä viikossa..ja muina päivinä..kun tekee mieli makeaa..syö vaikka banaani..makean nälkään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.09.2009 - 22:31

Minä en voi edes ymmärtää moista asiaa, kun ei mitään makian himoa ole ollut koskaan. Vaikka olisi karkkia kotona, niin en niihin kajoaisi kun joulun aikaan. Ja saattaisi jäädä silloinkin kajoamatta, jos joku suklaa olisi ollut vuoden tuossa kaapissa. Hyi, johan siinä olisi matoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 22:54

Hedelmillä/marjoilla saa makeanhimoa taltutettua :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 00:47

Makeanhimo johtuu verensokerin laskusta ja pikku näläntunteesta, joten päivänmittaan kannattaa syödä usein jotain pientä, esim. hedelmiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 06:31

kokeile kromia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 14:19

Aikaisempia vastauksia lainaten, niillä linjoilla olen minäkin. Ja sitten vaan itsehillintää peliin.
Itse olen ollut vuoden alusta karkeitta, sitä ennen oli aivan mahdotonta mun mässytys, suklaatakin meni monta levyä viikossa mutta nyt olen päässyt eroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 21:22

Aivopesulla ja ankaralla itsekurilla sekä itseänsä "ruoskimalla",jollei muu auta niin konkreettisesti piiska käteen.
Miksi sä lettupino kaivat vanhoja syssäreitä esiin,keksihän ise niitä!!;-D