Miten karkinsyönnistä pääsee eroon?

Miksei oo keksitty karkkilaastaria vieroitusoireisiin..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.09.2008 - 18:46

Vaihda karkki esim. hedelmään ja totuta elimistösi tyydyttämään makeanhimo jollain muulla. Pitkäjänteistä puuhaa mutta onnistuu kyllä. Tärkeintä on, että annat itsellesi joskus luvan repsahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.09.2008 - 22:26

siinä ei auta muuta kuin lopettaminen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2008 - 23:23

Edellinen on täydellinen vastaus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2008 - 05:56

en osaa sanoa kun en ole syönyt milloinkaan karkkeja. mutta tupakan polton lopetin 18 vuotiaana se loppui kun en enää ostanut tupakkaa niin ne ei tulleet itsekseen suuhun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2008 - 21:05

se vähän riippuu kans siitä että mimmonen se karkin syönnin (himo) on. että onko se vähän niin kuin tupakka, että kädet jo melkeen tärisee, kun ei oo hetkeen polttanut sauhuja. jos karkin syönti on päivittäistä, niin koettaa vähentää ensin jokatoiseen päivään karkin syömisen. sitten pikkuhiljaa vähentää ja ollaanki jo vain viikonloppu karkeissa. meillä oli pitkään niin että syötiin vain sunnuntaisin karkkia, se oli vähän niin kuin semmonen hemmottelupv. sai syödä muitakin herkkuja (sipsut). nyt karkkia tulee syötyyn vähän miten sattuu, saatetaan olla kuukauskin ilman karkkia tai välillä pari kertaa viikossa tai enemmän. mutta ei ole kuitenkaan jäänyt semmonen karkkikoukku päälle onneksi.

Lähteet:
oma karkkiherkku mieli

  Ilmoita asiaton vastaus
oke
Vastattu: 08.09.2009 - 15:32

älä osta karkia