Ateena

Ateenan hotellit

Matkakohteita Ateenan lähellä

• Elämää slummissa

Varattiin lennot kahen tyttäreni toinen tais olla 16 ja toinen 19 kans.No missäs asuttas täälä Ateenassa.Matkatoimistoon ja sitä kautta hotelli.Saavuimme yöllä lentokentälle ja otimme taxin.Vähän ihmettelin kun kuski ei meinannu hahmottaa et mikä hotelli.Voi hyvää päivää kun lähestyimme hotellia.Narkkareita ja kodittomia makoili talojen seinustoilla.Pikku kinaa ja kähinää joka suunnalla.Siitä vain hotelliin ja aamu kun valkeni ja lähdimme kaupungille kävelemään.Paikka oli pahinta slummia jouten maleksivia miehiä eri kansallisuuksista.Todella vastenmielistä ja pelottavaa.Mitäänhän ei sattunut.En tiedä oliko lähelläkään.Poliisit partioi aluetta tämän tuosta.Alue oli Omonia ja UM varoitteli alueesta ja silti matkatoimisto möi hotelli majoitusta sinne.Aluella ei ollut turisteja juurikaan eikä paikallisia.tämä vuonna 09

Lisätty: 02.08.17 Lähettäjä: Vieras
  • Asu keskustassa

Ateenassa kannattaa ehdottomasti yöpyä keskustassa Syntagma-aukion lähellä. Alue on turvallinen. Paljon ihmisiä, kauppoja ja ravintoloita. Käy Iltakävelyllä Plakan portailla syömässä.

Kohde: Ateena, Kreikka Kategoria: Ateenan muita vinkkejä
    Lisätty: 10.06.17 Lähettäjä: Maccara
  • Parhaimmat asuinalueet

Ateenaan mennessä en kyllä missään nimessä suosittele keskustan lähistöllä asumista. Parhaimmat, siisteimmät ja rauhallisimmat alueet ovat rannikolla. Myös ravintolat ja ostokset ovat edullisempia tehdä. Mukavia hotelleja löytyy esimerkiksi Glyfadasta ja sen ympäriltä Alimoksesta ja Voulasta. Ratikat, metrot ja bussit kuitenkin vievät nopsaan minne haluat vaikka kilometrejä olisikin kymmeniä.

Lisätty: 02.04.15 Lähettäjä: Vieras
  • ÄLÄ VARAA -

Täällä yksi "maailmanmatkaaja" varoitteli Ateenassa "maahanmuuttajista", jotka tuijottivat heitä. Voi hyvänen aika sentään, mitähän maailmanmatkaajia nämä ihmiset ovat! Olivat tulleet Omonialla 23 aikoihin hotelliin "pelko selkäpiitä karmien". OMG!

Lisätty: 14.09.14 Lähettäjä: Trotter
  • ÄLÄ VARAA HOTELLIA OMONIAN ALUEELTA

MAAILMANMATKAAJANA EN OLE AIEMMIN MISSÄÄN PELÄNNYT KULKEA, PAITSI ATEENAN OMONIASSA. TULIMME NAKSOKSELTA JA LENTOMME LÄHTI SEURAAVANA PÄIVÄNÄ. VARASIN NETISTÄ YHDEN YÖN HOTELLISTA IHAN EXTEMPORE. HOTELLIIN MENNESSÄ ALUE MUUTTUI HYVIN EPÄMÄÄRÄISEKSI JA LÄHES KAIKKI IHMISET SIELLÄ OLIVAT MAAHANMUUTTAJIA. KAHTA TURISTI BLONDIA TODELLA TUIJOTETTIIN. ILLALLA KÄVIMME AKROPOLIKSESSA JA TULIMME METROLLA OMONIAN ASEMALLE NOIN KLO 23, OLI TYRMÄÄVÄN PELOTTAVAA NOUSTA OMONIAN AUKIOLLE, JOSSA VARMAAN 50 MAAHANMUUTTAJA MIESTÄ ISTUI JA TODELLA TUIJOTTI ... SANOIN TYTTÄRELLE: "ÄLÄ KATSELE MINNEKKÄÄN, NYT MENNÄÄN VAAN NAPAKASTI ETEENPÄIN" JA NIIN SELKÄPIITÄ KARMIVAN PELON TUNTEIN KIPOTETTIIN HOTELLIIN. EI IKINÄ ENÄÄ KO. ALUEELLE - JA EI EHKÄ EDES ATEENAAN. ON KÄYTY TURKIT, INTIAT, THAIMAAT, LONTOO, BERLIINI YM..LIIKUTTU YÖMYÖHÄÄN EIKÄ PELON HÄIVÄÄKÄN. MUTTA TÄMÄ OLI PAHA RASTI. MYÖHEMMIN LUIN UM MATKUSTUSTIEDOTTEEN, JOSSA MAINITTIIN OMONIA TOISENA VÄLTETTÄVÄNÄ ALUEENA TURISTIN KULKEA, KOSKA ÄÄRIRYHMÄT OVAT ASUTTANEET SEN.

Lisätty: 09.07.13 Lähettäjä: Vieras

Oletko käynyt Ateenassa?

Vinkkisi saattavat olla korvaamattomia muille matkailijoille. Voit kertoa esimerkiksi lempiravintolastasi, uskomattomasta paikallisesta nähtävyydestä, harrastusmahdollisuuksista tai paikallisista tavoista.

Kirjoita omista kokemuksistasi Ateenassa

Kysy kohteesta muilta käyttäjiltä

merkkiä jäljellä
* Vaatii rekisteröitymisen.

Oletko menossa Ateenaan?

Ilmoita siitä muille - voit löytää matkaseuraa tai saada vinkkejä matkaasi varten.