Matkakokemukset - Ravintolat ja baarit Rodoksella

Pizzeria Gapricci

Vieras    12.09.2018    Rodoksen ravintolat ja baarit    Rodos

Olemme käyneet Rodoksella useampana vuonna.Joka matkalla on käytävä Intialaisessa Saffron ravintolassa sekä Italialaisessa Gabricci ravintolassa pizzalla.Mamma mia ovat hyviä.Spagetteja voidaan myös suositella.

Huonoa ruokaa ja palvelua Grego ravintolassa

Vieras    25.05.2018    Rodoksen ravintolat ja baarit    Rodos

Menimme ex tempore syömään rantakadulla sijaitsevaan Grego food and drink ravintolaan. Huono päätös. Ensinnäkin tarjoilija(tumma parrakas nuorehko mies) oli jotenkin hermostuneen oloinen hosuja. Miesystäväni tilasi fetasalaatin,se oli ihan ok. Itse tilasin mustakalarenkaita. Hetkeä ennen kuin sain annokseni ehdin nähdä,että edessäni olevasta pöydästä adiakas lähetti ruokansa takaisin. Niin olisi minunkin pitänyt tehdä...nälissäni aloin tyhmyyksissäni syömään annostani. Mustakalarenkaiden friteeraus oli jäänyt puolitiehen. Olivat ihan haljun vaaleita eikä yhtään rapeita. Samoin ranskalaiset, puolittain raakoja. Yök! Ja sanoimme moneen kertaan että vain minulle lasi viiniä,seuralaiselleni vettä. Silti pöytäämme tuotiin puoli litraa viiniä. Kutsuin tarjoilijan ja sanoin,että ruokani on raakaa ja pahaa. Hän vain kohautti hartioitaan. Ei pahoittelua,ei mitään elettä hyvittää huonoa ruokaa. Sanoin hetken päästä tarjoilijalle,että en aio maksaa ruuastani mitään ja miksi viiniä tuotiin liikaa pyynnöstämme huolimatta. Ei elettäkään pahoitellakseen tapahtunutta. Sitten tarjoilija viittilöi sivummalle miesystäväni maksamaan laskun. Viinistä veloittivat kyllä täyden hinnan, ruuastani(kiskurihintaista)eivät uskaltaneet mitään ottaa. Näkivät,että nostaisin metakan. Jäi nälkä ja paha mieli. Pelkkä rahastuspaikka. ÄLÄ MENE! Saat muualta murtohintaan paljon maittavampaa!

Hyvää ruokaa

Vieras    05.10.2015    Rodoksen ravintolat ja baarit    Rodos

Taverna Loot, tuulisella rannalla. Todella hyvää ruokaa, isot annokset ja palvelu hyvää. Kannattaa ehdottomasti käydä syömässä.

Romeo

Vieras    23.08.2015    Rodoksen ravintolat ja baarit    Rodos

Suosittelen vanhassa kaupungissa Romeo ravintolaa,Kreikkalaista musiikkia, ruokaa ja paikka iltaisin aina täynnä. Edullinen ruoka . Otimme kreikkalaisen menuun kahdelle ja hinta yht. n. 50:- sisältäen kannun outzoa tai viiniä.

Rodoksella Heinäkuu 15

Vieras    02.08.2015    Rodoksen ravintolat ja baarit    Rodos

Jos ravintoloista kyse niin ruoan puolesta ei yksikään ollut pettymys. Rodoksen kaupungissa esim demis,koykos jossa myös tuoreita leipomotuotteita myynnissä, perheyritys Thomas tavern jossa itse kokki kävi meitä viihdyttävässä.Piccadillyssä hyvä pizza. Vanhan kaupungin mama Mika oli suosikkimme kävimme siellä 3 kertaa!! Jossain oli palvelu oli vähän nihkeämpää mutta ruoka oli se tärkein!!! ❤️

Ravintola Daneilas RODOS SATAMA

RODOS    24.05.2015    Rodoksen ravintolat ja baarit    Rodos

Älä koskaan eksy tähän mestaan. Vanha ukko muuttaa tilauksesi, tuo mitä huvittaa ja laskuttaa tuplat eikä edes laskettuna oikein. Hintoja tsekatessa listasta "kuittikin" häviää. Maksa ja lähde kommenttina. Ja ruoka aivan uskomattoman huonoa. Kana kuivaa ja liha onnetonta eikä tosiaan mitä tarjosi maistiaisena. Vain jos haluat järkyttyä ja pilata illan. Älä missään nimessä maksa laskua vaan huuda, hauku äijä pystyyn kaikilla kielillä ja häivy. Ensi kerralla käyn tsekkaamassa paikan ja varoittelen kaikkia. Never ever visit or pay the bill, scream and call police.

Faliraki ja sen yöelämä..

Vieras    16.05.2015    Rodoksen ravintolat ja baarit    Rodos

Heips. Käytiin toissa kesänä 16 kesäsinä ystävien kanssa Rodoksen Falirakissa ja kokemus oli moninpuolin loistava mutta oli myös niitä tilanteita että olisi saattanu käydä vähän huonommin.. Kiersimme baareja joka yö ja vietimme niissä aina viimeiseen minuuttiin asti aikamme ja monesti hävitimme toisemme mutta onneksi ns. baarikatu oli vain muutaman korttelin päästä hotellistamme. Piti tottakai piti käydä ottamassa kuvat Rodoksen vanhasta kaupungista vanhemmille heh ;D. Oli miten oli matka oli loistava ja selvisimme ehjin nahoin takaisin Suomeen. Onneksi..

Tunnelmallinen ravintola

MPXXXX    22.04.2015    Rodoksen ravintolat ja baarit    Rodos

Rodoksella, vanhankaupungin laitamilla, tunnelmallinen ravintola www.restaurantwonder.gr tajolla välimerellistä ja kansainvälistä ruokaa sekä ystävällistä palvelua.

Danish Corner Tuulisella rannalla

toffe    05.09.2013    Rodoksen ravintolat ja baarit    Rodos

5v jälkeen käytiin täällä taas syömässä seisovassa pöydässä pari kertaa ( enempää ei uskalla jottei liho matkan aikana).

Merianturaa kuorrutettuna sulaa aivan suuhun..

kaikki muukin ruoka ykkösluokkaa, pidän Rodoksen parhaimpana paikkana.. ja tapasin erään miehen joka matkustaa 2 kertaa vuodessa Rodokselle ja sanoo samaa..

hinta ei ole 5v jälkeen noussut kuin 1.10€, nyt siis seisovapöytä klo 18 jälkeen 9.00€ meillä 3v lapsenlapsi mukana hänen hintansa oli 5€, siis pidän todella halpanakin vielä..

Vanhakaupunki Rodos

Vieras    26.07.2013    Rodoksen ravintolat ja baarit    Rodos

Kannattaa ruokailut ja juomiset hoitaa muurien ulkopuolella , jos haluaa laatua eikä yllätyksiä laskuissa Varsinkin jos baarin edessä on muutama iso papukaija joilla houkutellaan ihmisiä paikalle ja joita saa ilmaiseksi kuvata omilla olkapäillä etc. Aukio reunassa oli tällainen paikka ja olutta tilatessa otin normal. kokoisen niin pöytään tuotiin 1 litran tuoppi, laskussa se tarkoitti 15 euroa, onneksi en tilannut isoa olutta. Toisena päivänä jokin ruokapaikka toimitti pöytään melko vaihtelevanlaatuista syötävää, pizzat olivat ainoat hyvät ja meitä oli 10 henk. Muualla Rodoksella oli parempi ruoka ja muutenkin hommat hoidettiin tyylikkäästi. -Marko.

Ravintola pizzeria Kastri

Vieras    26.07.2013    Falirakin ravintolat ja baarit    Faliraki

Merinäköala, sijainti melko lähella hotelli Epsilonia ,Epsilonista Falirakinsuuntaan, ruoka oli laaadukas isolle seurueelle 10 henk. jossa kaikki olivat tyytyväisiä, itse söin perinteistä kreikkalaista Gyrosta josta tässä ravintolassa löytyi listalta kokin oma versio nimellä Gyros Metaxa , olin enemmän kuin tyytyväinen. Hyvä palvelu kruunasi illan ja pakko tässä yhteydessä mainita että aurinkomatkojen suosittelema Restaurant Ilios joka sijaitsee aivan naapurissa ei yltänyt samalle tasolle. Asiakkaita ei ollut kovin paljon mutta ei kannata mennä merta edemmäs kalaan.

- Marko .

Mahtava ravintola

Vieras    21.07.2013    Rodoksen ravintolat ja baarit    Rodos

Ravintola RED Rodoksen kaupungissa on aivan mahtava. Tilat ovat viihtyisät ja modernit. Henkilökunta todella vilpittömän ystävällistä ja palvelualtista. Ruokalista sopivan kokoinen ( ei liikaa valinnanvaraa niinkuin monissa muissa ko. kaupungin ravintoloissa). Ja ruoka on todellakin loistavaa. Hyvä hinta-laatusuhde. Suosittelen tätä kyseistä ravintolaa kaikille rodoksella kävijöille.

epäystävällistä palvelua, hyvää palvelua

Vieras    05.07.2013    Rodoksen ravintolat ja baarit    Rodos

Asuimme viikon hotelli Esperiassa, siellä hyvä palvelu... kun nuoret metelöivät illasta aamuun, se loppui, kun respa sai asiasta tiedon ja pojat varoituksen. Ihana miestarjoilija teki meille hyviä coctaileja.

Demiksen palvelu myös hyvää, siellä tuli juotua muutamat Juhla Mokat, sekä kerran syötyäkin.

Mutta kun menimme Finn Cafeen... joka on erittäin KALLIS kahvipaikka.. vaalean tukevahkon vanhemman naisen palvelu oli todella alaarvoista...töykeätä ja huonoa. Oli kiire tupakalle.Kaverini halusi lähteä pois mutta joimme kuitenkin kahvit ja söimme kalliit leivokset. Toista kertaa eivät rahamme menneet sinne.

Samoin keskustan lähellä oleva ravintola Anticue siellä ruoka kallista ja raakaa, kun sanoimme asiasta, ei ollut hyvä asia, palvelu muuttui todella huonoksi.

Onko Kreikkalaisilla tähän varaa???

Victoria ravintolassa hyvää ja kohtuuhintaista ruokaa.

Samoin kaikissa pienissä kojuissa ruoka ja palvelu hyvää.

Ennen myyjät paljon ystävällisempiä.

Ravintolasuosituksia

Vieras    03.07.2012    Rodoksen ravintolat ja baarit    Rodos

Juhannuksena lomailimme Rodoksella ja tietysti ennen lähtöä lueskelin ravintolasuosituksia. Monessa kirjoituksessa oli suositeltu Agalmaa (lähellä tuulista rantaa). Myönnettävä on,että ruoka ja palvelu oli hyvää ja ruokalistat olivat suomenkielisiä.

Vanhassa kaupungissa ruokapaikkoja onkin sitten enemmän kuin mitä ehkä pitäisi. Osa sinnittelee olemassaolostaan ja ruoka aivan alta lipan. Kunnes keksimme kysyä suosituksia Suomen omasta Vävypojasta (alkoholiliike). Kaksi suositusta ja molemmat napakymppejä!!! Ravintola Romeo ja Ravintola Lipsi. Kiitos suosituksista! Kun löydätte Vävypojan, niin löydätte ravintolatkin, sijaitsevat aivan lähellä!!!

Castellan

Vieras    03.06.2012    Falirakin ravintolat ja baarit    Faliraki

Falirakin keskustan alkupäässä sijaitseva Castellan oli aivan ihana paikka! Todella hyvää ruokaa ja ystävällinen henkilökunta joka vilkutti aina kun kävelimme ravintolan ohi. Saimme aina ruoan jälkeen neljä tai viisi palaa itse leivottua kreikkalaista kakkua, ilmaiseksi. Suosittelen lämpimästi kyseistä ravintolaa.