vesijuoksu vai uinti?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2009 - 02:31

Vesijuoksu sopii minulle. Talvisin vesijuoksua uimahallissa ja kesäisin uintia järvessä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 20:44

molempia tykkään harrastaa ja vielä vesijumppa...ok...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 20:44

Vesijuoksu, ei käy niskoihin niinkuin uiminen. Ja on tosi tehokasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 20:49

Kyllä uinti vielä on ykkönen.
Kylpylöiden jumpat altaissa tosin on virkistäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 20:52

hyvältä noi tuntuivat juoksukokeilutkin, mutta vanhasta muistista menee vielä useimmiten uinniksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 20:55

Jos näistä jompsi kumpsi, niin uiminen, siin eri uintityylejä kuitenkin, mut kyllähän tuo vesijuoksukin hyväksi todettu monella tapaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2009 - 21:00

Uinti ehdottomasti, jos eteenpäin pitää päästä. En voisi kuvitella vesijuoksua johonkin kilometrin päässä olevaan paikkaan. Uimalla sentään pääsee eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 21:03

Aamu-uinnilla päivä alkaa hyvin. Täytyy kyllä sanoa että on päässyt vähän repsahtamaan mutta täytyy yrittää korjata tilanne. Vesijuoksua en ole kokeillut, mutta pitää korjata asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 21:12

vesi juoksu on mukavaa ja tehokasta onhan uiminenkin ihanaa kesällä saimaalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 02:46

Uimalla pääsee nopeammin. Vesijuoksussa niskat eivät rasitu. Molemmilla puolensa... No vesijuoksu voi olla turvallisempaa, kelluttaahan vyö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 06:31

Minulla selkävammani vuoksi vesijuoksu on ainut kuntoutus muoto koska siinä selkäranka on suorassa ja niska ei rasitu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 08:52

uimalla pääsee jonnekkin, vesijuoksu on sellaista paikalla polkemista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 09:11

en ole lainkaan vesielävä:) jos jottain niin uin .. tykkään juosta kuivalla maalla:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 09:12

Vesijuoksu on tosi hyvä liikuntamuoto,ei käy niskan päälle,uiminen ihanaa,huvitelun tarpeeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 09:18

uiminen ei minulla käy niskan päälle,tykkään uinti parempi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 13:06

uiminen on mielestäni parempi. kokeilin vesijuoksua Nokian Edenissä ulkoaltaassa mutta ei se ole mun laji. uiminen on parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 18:40

Kyllä se uiminen on mukavampaa omasta mielestäni,vesijuoksua ei oikeen tule harrasteltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 23:56

Vesijuoksu oli ihan mukavaa,mutta melkein pitää olla juttuseuraa mukana ja jos on,niin muut v-juoksijat ei tykkää,kun on kaksi rinnakkain.Uiminen on nautintoa.