Onkohan Cruzissa kesällä kuinka lämmintä ? Voiskohan kuvitella asuvansa koko kesäkuun Charcon aukion lähellä?

Ajattelimme vuokrata huoneiston aivan Charcon aukion läheltä.

Avainsanat: puerto de la cruz espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2009 - 22:06

Ohessa tietoa säästä sekä myös muusta.

www.napsu.fi/matkailu/maailm...n-saa/1118

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2009 - 22:15

Puerto De La Cruz. Varmaankin ihan helposti voi asua siellä. Ja lämmintä piisaa! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.03.2009 - 22:26

Okei. Hienoa. Kuukausi siellä,onkin jo varmaan enemmän kysymyksiä herättäviä asia.
Jos on siis tietoa ja käytännönneuvoa asunnonvuokraus-systeemeistä,niin otan
innolla vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 05:44

mä ainakin voisin :) ennemmin siellä ku suomessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 08:21

Lämmintä on, kesäkuukausina jopa +40. Itsekin siellä varmaan viihtyisin kuukauden ja pitenpäänkin. autovuokraamoja löytyy myös useita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2009 - 08:29

Jep.Kuukausi on sen verran pitkä aika,että siihen mahtuu kyllä autoiluakin.
Ja polttoaine on siellä varmaan edullisempaa kuin Suomessa.
Myös Suomi-Teneriffa seuran toimintaan olisi varmaan myös hyvä tutustua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2009 - 09:04

Kyllä siellä ny kesällä lämmintä on, kun talvellakin tarkenee kesähepenissä. Jos olisi mahdollista, asuisin itsekin siellä pitkät tovit.