tunnustaako MADOFF

pyramiidihuijauksen ykkönen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2009 - 10:20

Pääsee kuulemma pienemmällä tuomiolla jos tunnustaa (amerikkalainen oikeuskäytäntö) ja siitä syystä vakavasti harkitsee tunnustamista (lehtitieto)

ps. Gristallille tiedoksi (vaikka pitäishän sinun hänet tuntea):

Bernard L. Madoff (s. 29. huhtikuuta 1938) on 1960 perustamansa Bernard L. Madoff Investment Securities -nimisen sijoitusyhtiön hallituksen puheenjohtaja ja teknologiapörssi Nasdaqin entinen johtaja.[1] Hänen yrityksensä oli Wall Streetin merkittävimpiä markkinatakaajia. Joulukuussa 2008 FBI pidätti Madoffin epäiltynä petoksesta hänen poikiensa tekemän ilmiannon perusteella[2]. Pidätyksen yhteydessä Yhdysvaltojen arvopaperimarkkinoita valvova elin SEC jäädytti Madoffin varat. Petoksen on arvioitu olevan laajuudeltaan jopa 50 miljardia dollaria (37 miljardia euroa)[3], mikä tekisi siitä kaikkien aikojen suurimman yksityishenkilön suorittaman sijoitushuijauksen

Kysyjän kommentti

nyt tiedämme , TUNNUSTI

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.03.2009 - 09:09

Ei tunnusta jos jotenkin se pystyy välttämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 09:09

Kuka on Madoff?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.03.2009 - 09:19

Toivottavasti joutuu niin tiukan paikan eteen, että tunnustaa. Mutta onhan niitä syyllisiä muitakin.

www.hs.fi/talous/artikkeli/J...27?ref=rss

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 17:16

Ainoa syy mahdolliseen tunnustukseen on vähäviisaan edellä kertoma tuomion pienentäminen amerikkalaiseen tapaan.
Ilmaan voi tietysti myös heittää ajatuksen siitä, nostaako tunnustus paineita maksaa rahoja takaisin enemmän kuin ilman tunnustusta ?