thaimaahan menossa.selviääkö hotellin pyyhkeillä vai otetaanko omat mukaan...

Avainsanat: thaimaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2009 - 13:06

varmaan riippuu ihan hotellista. myö ollaan pärjätty hyvin hotellin pyyhkeillä. useimmiten allas/ranta pyyhkeet on erikseen ja sit suihku pyyhkeet huoneessa erikseen. ja jos tuntuu siltä, että ei pärjää pelkillä hotellien pyyhkeillä, ostat sieltä uuden ja oman pyyhkeen. ne ei maksa paljoa. saat siinä samalla pyyhkeen tuliaisina kotiin:)

Kysyjän kommentti

kiitos asiallisesta vastauksesta jossa oli myös kaipaamaani tietoa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 07.03.2009 - 15:32

Jos oikein paljon juo , niin ei kyllä pyyhkeillä selviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 16:04

kannattaa ottaa omat mukaan.. tai ite ainakin aina teen niin että käytän rannalla omaa pyyhettä ja sit suihkussa käymiseen jää hotellinpyyhe

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2009 - 16:28

En ole koskaan omia pyyhkeitä raahannut mukana. Aina on hotellin pyyhkeet riittäneet, niin ranta-, kuin muuhunkin käyttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 16:32

Kyllä hotellin pyyhkeillä yleensä pärjää (eroja tietysti hotellin tasonkin mukaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 17:32

Kyllä siellä oli hotellin puolesta hyvin pyyhkeitä. Ja jos ei ole, niin ostat melko halvalla paikanpäällä kaikkea sitä mitä tarvitset. Siellä on myös pesulapalvelu nopeaa ja halpaa. Turhaan ei kannata sinne raahata mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 00:36

En ota koskaan pyyhettä mukaan matkalaukkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 01:14

Ota huomioon, että hotellin pyyhkeitä ei tietääkseni ole lupa viedä rannalle. Ne on tarkoitettu hotellikäyttöön.Ja voihan oman rantapyyhkeen ostaa Thaimaassa tosi edullisesti paikanpäällä niin ei tarvitse kuljettaa sitä matkalaukussa.Ne on kyllä joskus kiusallisen isoja ja painoakin kertyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 09:16

varmasti pärjää paikallisilla pyyhkeillä