mitä mieltä olet,.,hollanissa 2 rajakaupunkia aikoo sulkea turistien suosimat kahvilat syksyllä,koska tulee liian paljon turisteja

Avainsanat: kaupunkien pormestarit sopineet asiasta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2009 - 17:47

Mikäli kyseessä ovat tavalliset kahvilat, tuntuu ajatus aika oudolta.

Toisaalta, Hollanti on yksi maailman huumeystävällisimmistä maista. Sieltä löytyy paikkoja nimeltä coffee shop , joissa laillisesti myydään huumeannoksia. Ettei vain kyse olisi tällaisista kahviloista ?

Kysyjän kommentti

huumeista on kyse

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2009 - 14:11

Ei kuulosta kovin rahanahneilta kahvilanpitäjiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 14:14

jopas on yritteteliäisyyttä, toi voipi olla jokin aprillipila, mutta vääränä päivänä vaan..uskoisin että ehkäpä ne sulkeutuu jonkin muun tähden, jos läppällä heitti syyksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.03.2009 - 14:16

Tulevat näköjään toimeen ilman turisteja. Mikäpäs siinä. Heillä menee sitten hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 16:57

Aika hullulta kuullostaa,eivät pidä turisteista,eikä heidän rahoistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 17:57

Itselleni tuli ensimmäisenä mieleen tuo, minkä jo KR ehti kertomaan.
Heidän kahviloistaan osa kun on noita "epärehellisiä" kahviloita ja ehkä juuri ne suljetaan suuremman kohun pelossa?
Kahviloissa on sellainen käry ettei sisään näe ikkunasta eikä edes avoimesta ovesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 19:17

Joo, eihän siinä kysymys ole kahvikullan litkimisestä vaan pössyttelystä.

Lisätty: 05.03.2009 - 19:26

tätä mieltä ollaan Hollannissa
users.lycaeum.org/~sky/julka...ooppa.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 00:04

Kun se ruoho on niin paljon vihreämpää ....