miten huumori sopii rakkausrunoihin ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 17:22

Riippuu ihan runosta ja huumorista, Tabermanin huumori hieman huonommin...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 16:30

kyllä se sopii, kun on hyvin kirjoitettu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 16:32

En näe mitään syytä miksi ei sopisi.Sopiva huumori.Sen saa taas tarinan kirjoittaja päättää kute tarinankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 16:37

No esimerkiksi näin..www.minervakustannus.fi/kirj...p?kirja=61
Kivoja runoja stadin slangilla. Huumori sopii oikein hyvin sillä rakkaus on onnellista läheisyyttä, hauskaa hupailua ja mukavaa kutkuttavaa tunnetta joka antaa sisällön elämääsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 17:01

Rakkauteen kuuluu huumori siinä missä koko elämäänkin. Pieni pilke silmäkulmassa selviää elämästäkin helpommalla kuin aina vakavalla naamalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 18:07

Sopii, eihän rakkaus ole vakavaa, paitsi silloin kun se on vakavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 18:13

Rakkaus on yksi hellyttävän huumorin laji.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 18:30

Sopii loistavasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2009 - 18:54

Samalla tavalla kuin muuhunkin elämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 18:55

joo, kunhan se jolle kirjottaa on huumorintajune!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 20:05

Näyttävät nuo rakastuneet olevan niin vietävän tosissaan, että leikki ja nauru on siitä kaukana. Mutta on huumoria joskus rakkausrunoissakin. Esim. P. Mustapään läkkiseppä Lindblad on kepeän leikittelevä kaipauksessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 20:31

Mielestäni sopiva ripaus huumoria saa rakkausrunon kauniimmaksi ja mukavammaksi kuunnelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 21:22

Sua aina lemmin, impi tummatukka;
Sun luokses sydämeni halajaa.
Oot unelmaini kaunehin Sa kukka -
Sut vaimoks´ pyydän ...
jossen muita saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 22:03

Katso Pohjois-Karjalassa ilmestyvää lehteä nimeltä Karjalainen siellä on mielipipalsta runot, rakkaus ym. otsikoita,
sieltä Rakkaus listalta voisi löytyä niitä on yli tuhat runoa, niissä on kaikenlaista, ja se Runosivu sielläkin taitaa nyt olla jo noin 700 eri runoa kaikista elämän aiheista. www.karjalainen.fi etusivulta pääset mielipiteisiin.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 02:33

Kyllä huumori käy rakkausrunoihin hyvän maun rajoissa. Rakkaushuumorin kirjoittaminen on kyllä taitolaji jottei se loukkaisi kuulijaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 08:26

oikein hyvin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 09:25

Mielestäni hyvään rakkaussuhteeseen kuuluu eittämättä myös huumori. Samoin rakkausrunoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:18

Juuri huumoriahan rakkaudessa tarvitaankin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 23:57

Kyllä rakkaudessa tarvitaan huumoria<3 ei se muuten toimi,joten kaitpa se silloin sinne runoihinkin sopii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 01:16

sopii hyvin kunhan ei sisällä ivaa, herjaamista eikä ylenpalttisia rivouksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 12:00

kyllä se käy mielestäni ihan hyvin. rakkauteen kuuluu myös huumori. tämä on mun mieli piteeni.