Americasissa näyttää olleen viime viikkoina melko viileät ilmat n. 17-18 astetta. Ovatko nuo tavallisia maaliskuisia lämpötiloja?

Ollaan lähdössä ensi viikolla Teneriffalle ja aika heikolta näyttää sääennusteiden perusteella.

Avainsanat: playa de las americas espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 17:36

Japp nyt on aika huonon näköistä täällä ja Gran Canariallakin sataa nyt, eli Puerto Ricossa aamu oli hyvä ,mutta ilmat muuttuu hyvin nopeasti. En usko että se niin huonoa on kuitenkaan täällä, mutta Teneriffalla kylläkin on epävarmenpaa sään suhteen!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 16:31

Tämän säätiedoston mukaan koko viikko näyttää sateiselta:
www.holiday-weather.com/play...ecast.html

Ensi viikostahan ei voi tietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 16:46

Tuttavat ,jotka ovat olleet pitkin talvea ovat todenneet,että viileähköä on ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 18:15

Ei aina, tänä vuonna kyllä, puerto rico varma gran ganarialla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 19:33

Oheisesta linkistä lisätietoa säästä sekä muutakin infoa.

www.napsu.fi/matkailu/maailm...n-saa/1114

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 20:32

Normaalia viileämpää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 21:29

Pahat kelit on siellä; onneksi saan olla pohjolassa!
Happamia sanoi Ramses helteistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 02:38

Valitettavasti on ollut hippasen viileämpää nyt, mutta toivottavasti ilmat muuttuvat. Vesisateessa ei ole kiva lomailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 03.03.2009 - 10:34

Nykypäivänä ei enää mikään ole tavallista. Enää ei osaa sanoa mitään varmaa ennustetta lämpötiloista ja muista sääoloista, sillä ne vaihtelee hurjasti.. vrt. viime talvi suomessa... Kyllä maaliskuun alkupuolella on viime vuosina kanarialla ollut reippaasti yli kahtakymmentä, joten toivottavasti ne lämpötilat sieltä nousee teidän reissuun mennessä, hyvää matkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2009 - 08:44

Ensi viikko on silkkaa auringon paistetta säätietojen mukaan! alkuviikosta saattaa sadella mutta muutoin näyttäisi hyvät kelit osuvan