kompromissi

Avainsanat: asioita täytyy muuttaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 16:22

Kompromissi on taito jakaa kakku niin, että jokainen uskoo saaneensa suurimman palan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 16:17

missä koska milloin ? ennyt ymmärtän taaskaan sori? selvennäppä vähäsen?

Lisätty: 02.03.2009 - 16:32

siispä kompromissillä muutat asioita, juups niin se onnistuukin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 16:24

Vaikka erimielisyyksien ratkaiseminen kahden ihmisen välillä niin että kumpaakin ärsyttää lopputulos ihan yhtä paljon.
(Neuvotellaan siitä lähdetäänkö lomalle Roomaan vai Pariisiin ja kun ei selvyyttä tule mennään seinäjoen tangomarkkinoille)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 16:25

Minä olen niin mustavalkoinen ihminen että minun kanssa ei kompromisseja tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 16:41

Mie taas joudun tekemään kompromisseja työssäni paljonkin, positiivista sinällään ja asiakkaan eduksi aina. Muuten tässä käyn kuumana omassa elämässäni, kompromissi vaiko eikö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 17:02

Kompromissin tekevät ihmiset kumpikin luopuvat jostain saadakseen yhteistä hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 18:16

Kompromissiä ei ole vielä valittu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2009 - 18:52

Mennään puolitiehen vastaan jossakin asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 19:00

jos tarkotat mitä se tarkottaa nii se tarkottaa niinku et jos on erimielisyyttä jostain tekemisest nii tehää niit molempii vähä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 20:14

Koko elämä on yhtä kompromissii... kaiken ja kaikkien kanssa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 20:33

Joskus täytyy tehdä kompromisseja,että saadaan yhteinen sävel aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 21:52

kompromissi =sovitteluratkaisu

Lähteet:
Pienehkö sivistyssanaakirja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 22:55

Luulen, että se on uusin Miss Suomi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 02:57

Harvemmin meillä kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 00:17

hyvässä tapauksessa molempia osapuolia tyydyttävä sovitteluratkaisu, huonommassa tapauksessa kolmannen osapuolen määräämä 'riita puoliks' ratkaisu joka ei tyydytä ketään