Huomenta napsulaiset. Mikä on päivän ohjelma ja menu?

Kategoria saa olla mikä vaan. Itsellä työilta ja ruokaa en laita...jotain kevyttä kaapista katseltava ja lenkkeiltävä aamupäivän aikana. Paino meinaa lähtä karkuteille ja herkut pois ainakin tältä viikonlopulta.

Lisätty: 28.02.2009 - 10:37

Meillä on ihana aurinkoinen pakkaspäivä, mut vähän viima nipisteli nenänpäätä lenkillä käydessä.

Avainsanat: liikunta ruoka perhe harrastus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 28.02.2009 - 08:16

kirkkoon kirkkoon eikä muuta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.02.2009 - 08:27

Kauppoihin pitäisi mennä. Ruokana on tänään jauhelihakastiketta ja spagettia. jälkkärinä mulla vaahtokarkkeja, miehelle ei mitään, mutta voi se tulla osingoille nameihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 08:50

Huomenta vaan kaikille miultakii.. =) - - - Amulla kun mie heräris niin ukkoin oli pistänt takan jo tulille. Mie otin kupposelliden finrexii ja ryystin sen, kaupan päällisiksi join viel mustaherukkamehua, että flunssa lähtis poies. Siin oli oikeestaan miun aamupala tähän hätään kun ei viel nälätäkkään oikeen.. - - - Yhdeltä menemme ukkoin siskon pojan neljä vuotis synttäreille, lahjana on muovinen kaksiosainen kuormuri, jonka saa kesällä ulkoleikkeihin. :) - - - - Menusta ei ole viel tietoo, kun ei ole viel tullut mietittyyn jotta mitähän sitä tänään söisi.. Kaupas pitänee käydä ruokaostoksilla ,kun jääkaapissa ei ole kun leipäjuustoo, pari vanukasta, maitoa, punajuurta, sekä margariini, juusto ja leikkele jne, mutta ei mitään ruokatarvikkeita ainaskaan.. :( - - - - Joku keitto vois tehdä eetvarttia tälle flunssallekkin, siskonmakkarakeittoa tai jauhelihakeitttoa, eiku lohikeittoa, hmm. - - - - Illalla olemme varmaan vaan kotosalla telkun ääressä potemassa, hih. Ei oikeen hutsita tehdä mitään, kun on vähän veto veks.. Siinhän nee sitten olikin meitin tän päivän suunnitelmat. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.02.2009 - 09:29

Huomenta, huomenta täältäkin päin. Aamupalat on syöty, ja ruokahalu herää vasta iltapäivällä, ja silloin kehittelen jotain tuosta jauhelihasta, joka on jääkaapissa. Jälkkäriä ei ole, kun sitä en syö. Ohjelmaa en ole tällekään päivälle varannut. Telkkarista vähän MM-hiihtoja seuraan, ja jos saisi tämän laiskan kropan tuonne ulos hetkeksi. Täytynee keksiä jotain kauppa-asiaa, niin tulee paremmin lähdettyä. Ai niin, imuri odottaa eteisen lattialla jatkotoimenpiteitä. Makkari on vielä imuroimatta, kun jäi vähän kesken siivouspuuhat muitten kiireitten jalkoihin. Mutta eiköhän tämä tästä hoidu. Illalla vaan tässä kotosalla kissan kanssa kaikkea pientä askarrellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 09:31

Huomenta kaikille.Kävelylle naapuriin ollaan menossa ja saunakin tänään lämmitetään,ruoaksi laitan broileria ja pastaa voikastikkeella.Rauhallista vapaapäivän viettoa miehen kanssa,kaikki lapset ovat tänään muualla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 10:31

Huomenta.. Laiton leipäkoneeseen ruisleipää tulemaan..tänään teen kunnon pyttipannun ja paistettua kananmunaa... Vääpelinräkää(maitokiisseliä)jälkiruuaksi.. Pitää lähteä tekemään lumipyryyn kävelylenkki. Telkkaria tulee katseltua ja napsuteltua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 11:33

heräsin, lajittelin ilmaisjakelumainokset, jaoin lehdet, kohta menen puntille.. sit meen suihkuun ja lakkaan kynnet ja lähden koripallopeliin ja illalla vielä isän luokse

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 12:52

Aamul kattelin suurpujotteluu, siin kun join kahvetta ja ja ruisleipää mutustelin. Kesken tuon ohjelman kävin kaupas, ja kun ei sitä hernerokkaa nyt sit laskiaisen tullukkaa tehtyy nii, nyt sit tulee, herneet porissu pari tuntii tuos, ja odottelee seurakseen sipulii, porkkanaa, possuu ja savupotkaa. Täs kattelen yhdistettyy, ja sitten toista kierrosta suurpujottelusta, farkut pesukonees, ja muuta pyykkii sinne koht menossa. Puoli kolmen maissa pitäisi mennä tuonne vanhimman poikain tytön 3-vuotis synttäreille, jan loppuilta sitten ehkä saunaan ja telkkuu, ja rentona oloo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 14:18

nyt on jo ilta 7,18 pm,,merellä meni sukeltaessa koko päivä 1 syötävä kala tuli harpuunoitua,kohta syömään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 16:06

kun olin töissä ja isäntäkin menoillaan niin oastettiin valmiit ruoka-annokset kotiin mukaan. Ei siis ruuan laittoa tänään. Vähän siideriä illalla saunaan ja ulos ja lenkille.. siinäpä se päivä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 16:43

Päivään ohjelmaan on kuulunut kaupassa käynti ja ruuan laitoo,iltasuunnitelmia ei viä pahemmin suunniteltu,mutta poikakaverin kanssa katotaan ainakin Titanic

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 17:04

MM-kisoja vahattu; iso kauppakeikka viikonlopuksi; kotitekoista pitsaa (hakkaa kaikki pitseriat kotimaassa ja ulkomailla); pian saunaan... sopivat saunajuomat... raskas iltapala

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 18:39

Kuuntelen lauantain toivottuja. Jose Carreras laulaa niin, että käsivarren iho on kananlihalla. Ei kukaan muu laula niin upeasti espanjaksi.

Sain mieluisen vieraan eli pojantyttären. Hänen murheitaan pohdittiin teekupin äärellä pari tuntia. Tein ison kattilallisen keittoa. Huomenna tulee hiihtolomalaisia. Uunissa on lohifilee paistumassa. Jotain herkkua pitäisi vielä keksiä.

Kohta siirryn katsomaan telkkarista Monkia. Ja myöhemmin pitäisi katsoa mitä vanha käpy Remu söpöttää Jerry Halloween ohjelmassa. Remu on ehdoton suosikkini rummuissa ja iskee sujuvasti legendaa aiheesta kuin aiheesta. Tässäkin tapauksessa vastuu on kuulijalla.
Hommia olisi ja minä vain tässä istun lukemassa Napsua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 19:17

Iltaa vaan kaikille,aamulla kahvia puuroa, vähän myöhemmin leipää,sitten pientä siivousta,ja mieheni pesi akvaarion,sairaala vierailu äitini luona ja kaupassa käynti,sauna,syöty ollaan sitä sun tätä huomenna teen perhospihvejä perunoita kokonaisena tai muussina kanttarellikastiketta,nyt illalla vapaata seurustelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 22:30

Isäukon 80-v synttärit.Menu: lohikeitto leipää luustoa lekkeleitä karjalanpiirakoita munavoita.Kahvi normaaleine kakkuineen.Vastaus tuli jälkikäteen.

Lähteet:
Vieraita n. 160 henkilöä.Minullekin paljon vanhoja tuttuja sekä sukulaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 22:40

Ohjelmassa oli kirjanpidon ja veroilmoituksen tekoa. Päivällä söimme maksapihvejä, porkkanaa ja perunaa keitettynä sekä puolukkahilloa. Iltapalaksi maustamatonta joguttia ja mansikoita. Saunassa vielä käyn, sitten nukkumaan.