Onkohan Egyptissä tarpeeksi lämmintä jo lomallelähtöön ? Entä Kreikan saarille menoon, joko siellä näkee kevään ? Olen menossa...

Ota yhteyttä jos haluat messiin .....pikaisesti

Lisätty: 03.03.2009 - 20:37

# otinkin heräteostoksena äkkilähdön Thaimaan Phuketiin, koska siellä on ainakin lämmintä. Tarkoitus on mm katsasta snorklausvedet......

Avainsanat: kreikka egypti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2009 - 15:45

Olisi siellä Egyptissä lämmintä ollut 'jo', oltiin tammikuun loppupuolella ja silloinkin oli jo riittävän kuuma!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.02.2009 - 20:39

Kokeile :
Napsu - Sää - Maailman sää - Sää (kohde)

Helppokäyttöinen, saat myös muuta tietoa haluamastasi kohteesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 21:28

Egyptissä lämmintä kyllä mutta Kreikan saaristossa ei vielä.
Helmi-maaliskuun vaihteessa Kyproksella suomalainen kesä, muuten Kreikassa kylmempää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 00:41

Egyptiin kyllä voi mennä, mutta Kreikka on vielä kylmä, joskus tuokokuun puolen välin jälkeen alkaa Kreikka loistaa,vaikka meri onkin vielä viileetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 08:51

Olen ollut Kreikassa maaliskuun lopulla ja silloin oli päivällä lämmintä mutta yöksi viileni. Kreetalla olimme eikä ollut edes ajatusta olla rantalomalla. Luonto oli kaunis, kaikki valkokukkaiset puut ja pensaat kukkivat, kedot kukkivat jne.
Toukokuun alussa olen lähes joka kevät Rodoksella ja silloin luonto on upea, lämpöä riittää mutta jos pääasiallinen ajatrus on maata rannalla, silloin on vesi kylmää. Tosi hyvän rusketuksen olen saanut keväällä ja toukokuun sekä lokakuu ovat suosikkejani Kreikassa. Jaksaa liikkua kun ei ole liian kuumaa.
Egyptistä en osaa sanoa mitään.

Lähteet:
kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 15:57

Egyptissä jo, Kreikassa hetken päästä