Kertoisiko joku, mimmonen paikka on Egyptin Sharm El-Sheikh? Hyvät/huonot puolet? Mitä kandee tehdä? Hintataso? Sää? :)

Avainsanat: sharm el sheikh egypti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2009 - 15:55

Sharm el sheikh, huippupaikka! Siellä pitää tietenkin snorklata. Se on must. Ihan sairaan upea vedenalainen maailma. Me oltiin Finnmatkojen kautta Sharmissa, ja niillä oli semmonen retki kun 'satumainen ilta aavikolla' (kameliratsastusta, beduiinileirissä hengailua, ihana ateria), se oli mahtava ja kannattaa ottaa se jos meinaatte jotain retkiä tehdä. Vesipiippua tietenkin pitää kokeilla. Ihmiset tosi ystävällisiä olivat. Hintataso alhainen, tinkimällä voi saada tosi halvalla. Itse rakastin Egyptin pitkän kaavanmukaista ostosten tekoa, sohvalla istuttiin ja minttuteetä juotiin samalla kun kiisteltiin hinnasta ;D Sää kun olimme tammikuun lopulla oli hieno, joka päivä pilvetön taivas ja kuuma! Hyvää matkaa vaan toivottelen jos olet lähdössä, itsekin haluis jo takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2009 - 19:17

Ahkerasti kyselty kohde Napsussakin, vastauksia aiksempiin kysymyksiin löydät:

Minkälainen hintataso Sharmissa on? Paljonko kannattaisi ottaa käyttörahaa mukaan?
Vastauksia: 8 | Kysyjä: Anonyymi | Kysytty: 07.02.09 | Matkailu
Avainsanat: sharm el sheikh egypti
Onko htl Falcon Hillsiä?Snorklaus on tavoitteena,onko Um el Sid hyvä alue siihen vai mikä olisi parempi (suht.edullinen)?
Vastauksia: 1 | Kysyjä: Anonyymi | Kysytty: 21.01.09 | Matkailu
Avainsanat: sharm el sheikh egypti snorklaus
Tietääkö kukaan millaiset kalastus mahdollisuudet on sharm el sheikissä.
Vastauksia: 4 | Kysyjä: Loroparkki | Kysytty: 16.01.09 | Matkailu
Avainsanat: kalastus egypti sharm el sheikh
onko sharm el sheikhissa automaatteja joihin käy visa electron/tuleeko automaatista euroja vai egyptin puntia? toimiiko automaatit
Vastauksia: 3 | Kysyjä: Anonyymi | Kysytty: 08.10.08 | Matkailu
Avainsanat: sharm el sheikh egypti
lasten kanssa reissun ja kysyisinkin millaista tekemistä löytyy Sharmista? entä uskaltaako syödä jätskiä mikä kuuluu hintaan?
Vastauksia: 2 | Kysyjä: Anonyymi | Kysytty: 13.09.08 | Matkailu
Avainsanat: sharm el sheikh egypti
Tarkeneeko Egyptissä Joulukuussa? Onko kokemuksia? Olen menossa ennen joulua.
Vastauksia: 8 | Kysyjä: satuli | Kysytty: 06.08.08 | Matkailu
Avainsanat: sharm el sheikh egypti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 22:02

Ilmastosta ja säästä yleensä lisätietoja :

Napsu - Sää - Maailman sää - Sää Sharm el Sheikh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2009 - 19:19

Upea paikka. Siellä on satanut kuulema viimeksi 4 vuotta sitten, eli takuuvarma pouta. Päivällä lämmintä ja illaksi hiukan viilenee. Löydettiin tosi hyvä retkien välittäjä aivan Hotelli Falcon Hillsin vierestä, Supermarketin ja hopealiikkeen välissä, Brothers Dive College. Tässä hiukan hintoja vertailtavaksenne. Luxor by plane 170 €, Mönkijäsafari 20-29€, Ras Mohamed snorklausretki autolla 20€ veneellä 30€, Tiran saari 22€, Abo Calum, Blu Hole & Dahad 40€, Cairo by bus 40€, Cairo by plane 160€, Colored Canyon & Dahab 35€, St Catherine& Dahab 25€, Mooseksen vuori & St. Katherinen luostari 29 €, Grand safari 40€, Beduin Dinner 25 €, Sunset Camel Trip 15 €, Aqua park 25€. Nämä hinnat sisältävät ruuat ja juomat retkillä. Lisäksi lasipohjavene 10€, Delfiini show 12€, Submarine 40 €. Kannattaa käydä kyselemässä ja vertailla hintoja!! Saimme loistavaa ja luotettavaa palvelua. Samat retket kuin suomalaisilla matkatoimistoilla, mutta vaan paljon halvemmat!!! Soittakaa Modylle puh. +20105787141 puhuu hyvää englantia, venäjää ja arabiaa, hiukan myös italiaa, espanjaa, saksaa. Kertokaa Arjalta terveisiä!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 15:18

Sharmissa on hyvä tietää, että hotelleilla on omat rannat, jonne muilla ei ole asiaa (läpi voi toki kävellä)

Yleiset rannat on pieniä ja ahtaita.

Ranta kannattaa siis ottaa huomioon hotellia valittaessa.