tuliko eilen juhlittua?onko krapulan oireita?millä lievität?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.02.2009 - 18:44

Tuli juhlittua mutta ei ole krapula.
Juhlia voi myös ilman viinaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2009 - 17:51

Isuin kavereiden kanssa iltaa, muttei tullut krapula. Jos olisi tullut lievittäisin sitä nostamalla verensokeria pehmeillä karkeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 18:28

Ei tullut juhlittua, joten ei tarvitte lievitystäkään, jotakuinkin illal 9-10 välil nukkuun, kun aamust jo oli päänsärkyy ollunna, tuntuu olevan joka viikonloppust sellast, oiskohan se siin kun työstressi loppuu niin nuppi tulee pipiks?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 18:32

Krapula on taitamattomien tauti. Jos ei olis tähän ikään taito karttunut tässäkin lajissa niin rupeis tulee kiire ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 19:08

Ei voi sanoo että olis tullu juhlittua. Muutamat tuli otettua siinä saunassa ja sen jälkeen, mutta eipä siitä määrästä vielä krapulaa tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 19:15

ei tullut juhlittua, ei ole krapulan oireita ja jos olis nii ensix suihkuun sitten kebabin nappaisin limun kera ja töllöö kattelisin ja nukkuisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2009 - 19:37

Ei tullut juhlittua, joten ei päänsärkyä eikä muutenkaan tunkkaista oloa aamulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 19:52

Työn merkeissä, ei tarvitse parannella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 20:10

Ei voi sanoa juhlimiseksi, mutta karaoketta tuli pikkuisen hoilattua ja ei kait ihan kuivin suinkaan, muttei krapulasta ole tietoa ollut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 20:58

Ilo ilman viinaa on teeskentelyä,voi pitää myös paikkansa,mutta nyt ei iloittu alkoholin kanssa,eipä myöskään tunkkaista oloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 22:02

Ei,ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 22:11

Talkoitten jälkeen otettiin napsut,ei aamulla rapulaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 22:48

en ota koskaan niin paljoa, että olisin kipiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 22:58

Eipä tullut juhlittua. Krapula on siitä oikeudenmukainen tauti että se on itse aiheutettu joten kokemukseni mukaan paras lääke on aika.

Lähteet:
Oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 23:16

Työn merkeissä eilinen ja myös tämä päivä.

Korajussarja on tarkkaa hommaa, jos siihen joutuu turvautumaan, ettei mene viihteen puolelle. (kuullut sitä harrastavilta)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 00:33

Liika on liikaa, kohtuus liian vähän; vanha (kulunut) viidakon sanonta.
Jos päästää sietokynnyksen liian suureksi / epäterveelliseksi, se tulee kalliiksikin.
Uni paras lääke on, jos lipsahtelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 09:47

Outo käsite koko sana, eli siis ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 12:25

Ei mitään rapulaa en kärsi semmosesta.Eilen otin vain piimää ruuan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 19:20

Eipä tullut juhlittua,ainoastaan colaa juotua-suosittelen!