miten saa finnit helposti pois ilman voiteita

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.02.2009 - 18:16

Puhtaus on kaiken a ja o : )
äläkä räplää niitä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.02.2009 - 17:51

Rukoileminen saattaa auttaa ainakin joidenkin mielestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 18:11

Lievät aknetapaukset ovat tavallisesti lyhytaikaisia ja finnit häviävät, jos huolehditaan riittävästä hygieniasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 19:33

Ihon pitäminen puhtaana ja runsas veden juominen voi auttaa. Tarkkaile myös syömisiäsi. Toisille tulee finnejä suklaasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 19:37

Huolehdi hygieniastasi... Se kuule auttaa aika lailla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 19:46

Puhtaus ulkoilu lisäaineeton ravinto riittävä uni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2009 - 11:03

Et mitenkään. Lähtevät itsestään ajan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 17:13

Älä näplää kasvojasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 18:18

Miksi kaikki tunkee naamaansa voiteita jos on finnejä? Voide tukkii ihohuokoset, jolloin tali ei pääse ulos niin hyvin. Puhtaus on avainsana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 21:36

Minulle tuli finnitauti vasta puberteetin jälkeen. Kävin usein kosmetologilla hoidattamassa tulehtuneet ihohuokoset puhtaiksi. Vältin meikkaamista, käytin kosmetologin suosittelemia aineita. Kun tuo kaikki oli ohi, jatkoin meikkaamattomuutta ja pesin kasvoni pelkällä haalealla vedellä. Kosteusvoidetta päälle, ei muuta. Sen jälkeen eivät enää uusiutuneet.