miksi miesten on niin vaikea puhua vaimojensa kanssa oikeista asioista.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.02.2009 - 21:44

Asia kuin asia selviää puhumallla. On vaan opittava kuuntelemaan sitä toist osapuolta. Miehen linkki on pohditaan ja akan linkki älä aina sano mitä mieleen ensimmäiseksi tulee

Kysyjän kommentti

paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.02.2009 - 20:23

On hyvä että yleensä puhuvat, on niitä tuppisuitakin.Oikeat asiat ne ovat niin suhteellisia. Joillekkin ne ovat sitä ja joillekkin tätä jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 20:46

Tuskin se on sen vaikeampaa kuin ihmisten on yleensä puhua toistensa kanssa oikeista asioista, tai oikeammin ymmärtää samat asiat niiksi 'oikeiksi'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 20:59

Meillä tämä keskustelu ei ole ollut ongelma, minä puhun ja mies kuuntelee ; ) ja sit tietenkin toisinpäin. Mut jotkut miehet ovat sellaisia jotka eivät saa asioita puhuttua tai pelkäävät puhua : (
Puhumalla asiat selviää..
Mut toisaalta jos miehet pelkäävät puhua sen takia jos puhuu niin riitaa tulee... Keskustelu täytyisi olla molemminpuoleista vuorovaikutusta : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 21:17

Minä kyllä puhun ihan kaikki asia halki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 21:17

Kyllähän se on jos on tasapuolinen suhde, niin ei ole vaikeaa puhua puolin eikä toisin, mutta mutta jos on sellainen tilanne, että sanot jotain,niin tulee ryöppy vastaan ja silloin oli se niin hyvää kuin huonoa, tullee niitä tuppisuita! Olen kokenut kaikkea ja sitä olen monasti miettinyt, minkä tähden ei voi keskustella rauhallisesti, vaan heti pitää ottaa kuin yli ote keskustelusta ja eipä siihen ole paljoa enään vastattavaa, valitettavasti ! Ei aina ole mies se joka on syypää huonoon keskusteluun, kyllä on paljon naisia, jotka ei haluakkaan että mies sanoo sen viimeisen sanan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 21:18

Onkohan vaikeata

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 22:48

Mielestäni villakoiran ydin tässä asiassa on se, että mies yrittää heti ratkaista asian ja nainen ehkä haluaa vain puhua ja pohdiskella asiaa.

Minä ainakaan en halua, että valmis ratkaisu tuodaan nenäni eteen. Minullakin on aivot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 23:08

Ikuisuusasia; ei valkene konsanaan.
Naiset silti pääsääntöisesti väärässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 23:25

putkiaivot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 07:01

Miehiä on monenlaisia ja kohdalleni sattunut myös puhuva sekä pussaava mies. Kannatan avoimmuutta yli kaiken . Silloin ei ikävätkään asiat mene solmuun. On myös miehiä jotka eivät pääse irti menneestään ja puhuvat sitten vain exälleen, tai niille salasuhteille. Se onkin aika ikävää ja sillai ei tuu muuta kuin ongelmia. Vaikeus voi olla myös siinä ettei mies yksinkertaisesti osaa puhua juuri sille ihmiselle joka on lähellä ja tavallaan liian tuttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 08:56

Älä yleistä.Ei meillä vaan ole vaikeuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 11:43

Mitkä lie ne oikeat asiat pitäisi en sin saada tietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 17:40

Naisena voisin vastata tähän, että sen takia kun vaimo ei kerkiä kuunnella. Miehelle pitää antaa aikaa. Useimmiten heidän on vaikea pukea sanoiksi tunteita ja naisilla, sori vaan, on paha tapa täydentää toisen lauseita. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 21:48

Keskustelussa pitäisi pysyä asiassa, ei kummankaan lähteä hakoteille. Keskustelu on rajattava asiaan, jotta siihen saisi jonkun päätöksen.

Lisätty: 22.02.2009 - 21:52

Miehet ovat ikuisia pojannappuloita, niitä ei kiinnosta naisten asiat.
Naiset ovat yliromanttisia hössöjä, joille pitäisi tuoda joka päivä kukkia ja muistaa kertoa kädet rinnalla kuinka paljon mies häntä rakastaa.