miten voi tietää mitä kirjassa tapahtuu jos ei jaksa lukea sitä, mutta on pakko... onko helpompaa keinoa????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2009 - 17:52

Kyllä se itse lukeminen on suositeltavin konsti, varsinkin kun on kyse opiskelusta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2009 - 17:06

Katso netistä kirja-arvostelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2009 - 17:23

Jos siitä kirjan sisällöstä tehdään koe, on se vaan luettava. Muuten et tosiaankaan tiedä mitä siinä on lukenut. Ei ole oikotietä tässä asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 18:01

Jos kyse vain harrastuksesta, kysy napsulaisilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 18:20

Lue vaan se voi olla loppujenlopuksi kiinnostava kirja : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 19:35

Ei taida löytyä vaihtoehtoja.
Muistathan : Oikotietä onneen ei ole !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 19:46

lue vain loppu:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 20:00

En ymmärrä motiiviasi, mutta lue vain tiivistelmä kirjasta,niin tiedät mitä tapahtuu pääpiirteissään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 20:04

ÄÄNIKIRJA.
Sokeille on olemassa äänikirjoja joita voi tietysti näkevätkin kuunnella vaikka ruokaa laittaessa. Siis kuten kuunnelma, mutta ihan ehta kirja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 20:44

Lukisit vaan itse. Mua vaivaa vieläkin vanha lukion aikainen juttu. Kaverini ei ollut lukenut Juhani Ahon "Rautatietä". Yritin parhaani mukaan kertoa hänelle kirjan sisällön.

Murphyn lain mukaan ystäväni joutui omin sanoi erittelemään opettajalle opuksen sisältöä ja opettajan arvostelu oli murskaava. LAPSELLINEN, IHAN SURKEA jne... Ja taliaivoisella kaverillani ei ollut sisua kertoa opettajalle, ettei hän ollut lukenut koko kirjaa. Ja minulla oli korvat punaisena. Oikotietä ei ole....minkä taakseen jättää sen yleensä edestään löytää jossain muodossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 23:46

Ei. Nautinto jää kokematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 08:28

Jos se kirja on niin huono ,että ei jaksais lukea loppuun niin se ei mitään haitta jos ei saa tietää sen loppua,mua ei ole haitannut koskaan jos kirja on jäänyt kesken silloin se on tosi huono.Yleensä kirjat on helppoja lukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 22:53

Jos kirjan sisältö on osattava, ei ole muuta tietä kuin lukea se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 18:36

Lue tiivistelmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 22:39

kilauta kaverille, et kyllä siitä mitään opi, mutta selviäähän juoni jos sellaisesta kirjasta kyse