Eilen täällä ihmeteltiin K-plussakortin uutta asiakkaan valvontaa. Onko sillä asiakkaale merkitystä? Olettekos huomanneet .....

Ainakin yksi uusi palvelu näyttää syntyneen (joka taas sitoo ruokaostokset tiukemmin K-kauppan?)

www.ravintokoodi.fi/nv/nc_loginfi.asp

Avainsanat: k-plus ruoka ravintoarvolaskuri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.02.2009 - 09:34

Ei kai sillä asiakkaalle mitään merkitystä ole. K-kauppa osaa vaan mainostaa sitten tietyille asiakasryhmille oikeita tuotteita. Ja eihän kenenkään ole pakko ostaa K-kaupasta jos ei halua, vaikka olisi Plussakorttikin. Itsestähän se on kiinni. Kuka meitä pakottaa? Ei kukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.02.2009 - 09:32

No en rekisderöity.Ostelen ruuat missä satun olemaan kauppaa lähmpänä.eli ajellessa mikä kauppa tulee ensin eteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 09:35

näkeehän asiakaskin palautteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 09:40

En ole huomannut mitään erikoista,perheeseemme kuuluu kissa ja ostamme paljon kissanruokaa,vielä ei ole postiluukustamme tipahtanut kissanruoka ale tarjouksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 09:49

Kävin katsastamassa tuota ravintoarvolaskuria, ihan näppärä palvelu sille joka tekee kaikki ruokaostoksensa sieltä oranssien pallojen kaupasta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 11:07

Ei ole K-kauppaa mailla eikä halmeilla, joskus kysytään Plus-korttia, olen vastannut etten tiedä mikä se on joten ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 12:14

Lähimmässä kylässä on on kaksi K-kauppaa ihan rinnakkain ja vain yksi muu kauppa,
joten minun kannatti ottaa K-plussakortti, varsinkin kun siinä muussa kaupassa vain poronliha on halvempaa kuin K-kaupoissa.
Paras etu plussasetelit - joulukuussa tuli ostettua niin paljon, että setelien arvo oli 50 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 13:39

VOI Voi Ettekö tosiaan ymmärrä mihin kaikkeen teidän käyttäytymistänne ja tietoja käytetään? No huh huh. Kannattaisi pikkaisen miettiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 14:14

Yks hailee. Napsulaisetkin tiennevät toisistaan intiimimpää kuin korttifirmat konsanaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 14:14

En käytä oikeastaan K-kauppaa, siwa on kaikkia lähellä ja samoin S-kaupat, niissä asioin : )
ei minulle ole merkitystä nuista jutuista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 17:04

Pari kauppaa on täälläkin kirkonkylässä, toinen K- ja toinen S- ryhmää. Molemmista ostetaan. Tietotekniikan aikakaudella me tulemme vielä näkemään vaikka minkälaista tietojen keruuta, ei sille mitään voi. Vapaaehtoista on käyttääkö kortteja vai ei. Pisteitä tulee sieltä sun täältä ja nyt taas Napsusta, kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 18:32

Meillä on kaikkien kolmen ketjun ruokakaupat ja jokaista yksi - muita ei sitten olekaan.
Selvästi halvin on S-market joten ostokset hoidan lähes aina siellä. K-kaupassa ei ole oikeastaan mitään halvempaa, tarjoukset joskus mutta pelkästään niiden perässä en juokse. Vaikka loppuisi koko plussakortti niin se ei näkyisi saldossani millään tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 19:11

En aio rekisteröityä. Ostan rahalla ja saan ostella missä milloinkin on mukavimman näköiset tarjoukset. Boonuksia kertyy niin vähän, etten iitä saa mistään liikkestä nimeksikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 21:15

en ole huomannut.. mielenkintoista, täytyypi ottaa selevää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 00:42

Käytän tosi vähän K-kauppaa, koska siellä on aina tungos. Plussapisteet eivät vaikuta mistä ostan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 19:00

Käytän sekä K-plussaa että S-bonusta.
K-kaupasta tulee muutaman kerran vuodessa tilille plussarahaa ja alennuksiin oikeuttavia kortteja. Yleensä se alennus on n. 10 %. Ei juurikaan vaikuta ostamiseeni.