Katsooko kukaan napsulaisista kauniit ja rohkeet sarjaa,mihin siitä on hävinnyt Massimo.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.02.2009 - 21:29

Se kuulamörssärin näköinen ukko?
Esiintyi näköjään vuosina 2001-2006 yhteensä 487 jaksossa.
Tossa sarjassahan ihmiset katoaa milloin mihinkin ilman sen kummenpaa selitystä, näin se mahdollinen takaisin tulo on helpompaa. Tosin tais joku palata kuollestakin..?
En ole enää seurannut sarjaa edes kolmannella silmällä.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.02.2009 - 21:12

Olen toisella silmällä katsonut sitä sarjaa mut meni pitkä aika tuos välissä etten kattonu niin en tiedä sit lopullista syytä, vai kuolikohan se, jossain vaiheessa se sairasti. : (

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 21:40

Siinnä sarjassa kuulema kuolleetkin palaa aina aikaajoin takaisin ja Lähes kaikki ovat olleet naimisissa keskenään ja ovat toistensa äitejä ja siskoja ja veljiä ja isiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 22:37

En katso, mutta käsikirjoitus sen on määrännyt, jos joku sarjasta on poistunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 22:59

Muistelen sen kuolleen, en ole varma. En ole katsonut pitkään aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 03:38

30 v sitten normaalisti kuolleet palasi kohta takaisin uuden aviopuolison kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 07:46

Joskus 10-vuotta sitten katsoin yhden sarjan -en pitänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 10:19

Siitä ainakin se joku mummo oikeasti kuoli se ei varmaan tule takaisin ,tämä massimo taisi sairastua ,vai kuolikose.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.02.2009 - 10:42

Ei harmainta aavistustakaan mihin on joutunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 20:19

Joskus olen nähnyt kyseisen miehen siinä sarjassa. Olispa ollut hauska tietää mihin sekin on mennyt, jos se ei enää siellä ole... Mielikuvitusta niillä käsikirjoittajilla ainakin piisaa.