Oletko koskaan hävennyt itseäsi töppäilessäsi tahattomasti niin paljon että mielesi olisi tehnyt vaipua maan alle?

Itse olen ,tunkeutuessani väärän miehen autoon ja moitinkin kuskiin katsomatta , miksi mun penkkini on noin eteen siirretty, mieheni auto oli pysäköity vähän eteenpäin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.02.2009 - 13:47

Olin menossa paikalliseen Alkoon ja korkoihini oli tarttunut lunta,tein komean mahalaskun,ylös noustessani sanoin myyjälle saisinko yhden kossun,vaikka sisään tuloni olikin vaikuttava,kyllä sain haluavani,olinhan vesiselvä,mutta kyllä osasi hävettää.Tästä tapahtumasta on aikaa ehkä yli 20vuotta,eikä tälläsiä palvelevia Alkojakaan ole enää olemassa kun sielläkin on siirrytty itsepalveluun,mutta hyvin vielä muistan tämän tapauksen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.02.2009 - 11:50

Kyllä tähän ikäänkin mennessä on tullut muutama hävettävä töppi tehtyä,jos kävelin ovea päin puhuessani tosi tärkeänä.jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.02.2009 - 11:55

Voi, voi. Lukemattomat ovat ne kerrat kun olen töppäillyt. Yksi kauheimmista taisi olla se, kun lähdin töihin alushameessa. Kävelin kadulla (oli kesä) autuaan onnellisena alushameisillani ja roskapussi kädessä, joka sekin unohtui viedä sinne minne piti. Toivoin, että asfaltti aukeais ja nielaisisi minut. Ja siinä samassa asussa piti vielä kävellä kotiin ja lähteä etsimään peittävämpää vaatetusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 12:02

Kyllä niitäkin tilanteita mahtuu tähän elämään. muistan hyvin esimerkiksi sen kerran kun nuorempana sain ensimmäiset silmälasit, olin menossa hakemaan niitä silmälasiliikkeestä ja liikkeen sisäänkäynnin kohdalla oli parit pikku rappuset ja kuinka ollakkaan mukkelismakkelis kompuroin itseni niissä rappusissa tullen alas komealla mahalaskulla..optikkotäti sanoi :" tulit kenties hakemaan niitä silmälasejasi?".
ja monen monta kertaa olen kävellyt liikkeissä päin ovea kun ne lasiovet on aina kiillotettu niin älyttömän puhtaix että nopeasti katsottuna ei mitään ovea edes huomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 12:10

Onhan niitä elämän varrella tapahtunut kaikenlaisia kömmähdyksiä : )
Kun vilkkaan luonteeni takia olen vähän jokapaikassa ollut.... niistä varmaan tulis vaikka kirja : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 12:17

On tullut tähäikään jo joku tosi töppäyskin tehtyä. Niin noloja ,ettei edes viitsi kertoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 12:22

Sanon rehellisesti: ei. Ihme sinänsä sillä olen aika sanavalmis ja tartun asioihin mutta pelastus on ehkä siinä että ajatus kulkee nopeasti, ehtii "tarkistaa" mitä sanoo tai tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 12:22

Elämään mahtuu kaikkea ja niitä on noloja sekä toisaalta hupaisiakin kömmähdyksiä tullut tehtyä. Kyllä se joka ei ole töpännyt kertaakaan on pumpulissa elänyt ja korvalaput korvilla kulkenut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 12:28

Tietysti joskus on töppäilytkin,mutta mitä niitä häpeilemään se on ihan tavallista puuhaa jokaiselle.Pääluu on niin kova en ikinä hääpeile.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 12:40

Onhan nuit töppäyksiä tullut tehtyyn eräänkin kerran ja on tuntunut myös siltä että voi kun maa miut nielis etti tarvitsis häpeässä kärvistellä ihmisten edessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 15:48

Joskus on näinkin käynyt, että on joutunut itseään häpeämään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 17:19

Yleensä silloin häpeän jos jotain on tullut väärin tehtyä ja tiedän, että sen olisin oikein osannut tehdä ilman kiirettä tai hermostumista tai muuta tekosyytä. Toisaalta pitää osata itselleenkin nauraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 17:55

kysy vaan kuinka usein :) vallankin jos on vähän "maistissa" ..iik

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 22:30

Varmaan aika moni...
Morjestin täysin tuntematonta tyyppiä kaupassa kun hänellä oli samanlainen, tosin melko erikoinen, takki kuin kaverilla.
Myös joku helppo munaus urheilussa on ensin raivostuttanut ja sitten hävettänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 01:59

Kyllä muistuu mieleen töppäilyjä. olen koettanut unohtaa ne tietoisesti ettei tulisi märehdittyä niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 22:24

Tulikin jo tunnustettua tuonne myöhempään jotain, mutta lohdutukseksi kissanaiselle voin kertoa, että olen minäkin tehnyt työmatkaa kauniina kesäaamuna kädessäni läpinäkyvä wc-roskapussi. :P