Lähetätkö jonkinlaista viestiä ystävänpäiväksi kukkia, textaria, e-mailia , korttia tai jotain muuta huomiota?

Lisätty: 09.02.2009 - 08:22

ANTEEKSI EN OLE HUOMANNUT, LÄHDEN HAKEMAAN TIETOA NYT, JOS LÖYTÄISIN JOSTAKIN , ROUVA .

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.02.2009 - 22:20

annan kortteja ja laitan tekstiviestejä 8)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.02.2009 - 08:19

Tuosta on jo kysymys olemassa, vilkaisepa. Ja vastauksiakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 08:27

soittaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 08:47

Lähetin noin 200 korttia ulkomaille ja kotimaahan noin 50 kpl.
Tämä on harrastaksuneni - postikortteilu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 09:20

Kyllähän sitä kortteja tuli tehtyä ja lähetetään tänään. Lähimmille ostan tai teen jotakin pientä,kuten jo monena vuonna aiemminkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 09:25

Kyllä mie Ystävänpäiväkorttei aattelin lähettää.. Melkkest kaikille niille joille lähetin joulukortitikin, eliks noin 20 kipaletta. Lahjoja en ole hankkinut, kun miun mielestäni se on vähän turhaa touhua, Synttärit ja Joulu on lahjoja varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 09:34

Muistan ystäviäni ystävänpäivänä mut muistan niitä muutenkin : )
Soitan,lähetän textareita ja sähköpostia... kortit ei ole nyt oikein mun alaa...
HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ, näin etukäteen kaikille : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 09:53

joko textarilla tai sähköisellä kortilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 10:27

En ole oikein omaksunut tätä 'uutta' tapaa, lähinnä se jää vastailuksi niille jotka minua muistavat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.02.2009 - 10:56

Lähetän pari sähköistä korttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 11:10

Enkä. Ulkomaalaista hapatusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 11:17

lähetän kustin viemänä eli postiin niin mutaman kortin ja txt.,gsm...sekä s.postiin ja pari pakkettiakin lähetän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 13:15

Nouremmille lähettelen testareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 13:41

Kortteja alan juuri kirjoittaa, textarit ja sähköpostia lopuille. Mitään krääsää en osta, se on ihan turhaa, ainakin näin "aikuisena".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 14:08

en lähetä mitään jos nyt konella ,jonkun jutun siinä kaikki,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 14:54

Sähköisiä kortteja lähtee jokunen ja yksi tavallinen kortti,ehkä tekstiviestejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 15:19

Dataa netistä,kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 19:18

vain aivan lähimmilleni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 21:37

kyllä se taitaa mennä tuon tekstarin puolelle, millä ystäviä muistetaan. lähimmille tulee joku pikku muisto ostettua, mitä tuolla kaupassa on aina ystävänpäivänä tarjolla..nalle tai marmeladi karkki aski tai joku kiva kortti tai koru tai...mutta jotenkin aina yritän muistaa

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 10.02.2009 - 15:20

tekstaria varmaankin, kun saan jonkun hyvän kiertoon :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 16:45

SOITAN PARILLE KAVERILLE/ LAITAN VIESTIN, RAKKAALLE ANNAN PIENEN LAHJAN :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 17:05

eniten tekstareita ja ehkä pari korttia voi aina lähettää. parhaille ystäville ja läheisille jokin pieni lahja on aina kiva tehdä tai ostaa.