Uudet Napsun kategoriat: * Tiedot; * Taidot; * Hömppä ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.02.2009 - 11:59

joskun on kieltämäti ollut vaikeaa, kun ei varma mikä gategoria ois kyssäril hyvä, et voisko olla hyvä, et yksi lisää ja olkkoon sekalaiset esim..tai hömpaä..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.02.2009 - 00:42

tuskinpa nuo selkeyttäisi tai helpottaisi kategorian valintaa yhtään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 02:35

No taidot ja hömppä menee läpi, tietoo voi olla erilaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 04:48

Voisi olla hyviäkin vaihtoehtoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 06:49

Nuo olisi vain isompia ketegorioita, joihin ehkä olisi helpompi laittaa kysymys, mutta ei kyllä selkeyttäisi tätä hommaa. Hömppääkin voi olla esim. ruokaan, tietokoneisiin tai viihteeseen liittyvää. Tietoa ja taitoa voi löytyä ihan niistä kaikista myös. Mutta hyvä kun joku jotain ehdotti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 08:13

kyllä nämä nykyiset riittää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 08:56

Munkin kanssa samaa mieltä,nykyiset riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 09:43

Samalla linjalla Munkin ja Gristallin kanssa : ) Noi on ihan hyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 10:05

nii-i..koska eihän tämäkään kysymys viittaa mitenkään kategoriaan raskaus ja vanhemmuus..vai?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 11:13

huolellisempi kategorioiden käyttö auttaisi paljon enemmän kuin uusien lisääminen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.02.2009 - 11:16

Voishan sinne laittaa sellaisen kategorian kuin Sekalaiset. Siinä on tietysti se mahdollisuus, että jokainen käyttäisi sitä jokaisessa kysymyksessä, kun ei vaivautuisi etsimään muuta kategoriaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 12:27

Hömppäähän tulee nytkin ketjuun kun ketjuun, ei muuta asiaa. Parempi on miettiä mikä olisi se oikea kategoria millekin kysmykselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 18:38

ei muuta mitään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 19:40

Mahdotonhan se on joka asialle saada omaa kategoriaa.Pitää tarkemmin vain itse seuloa näitänykyisiä