Kaupunki liikenne Miamissa keskusta juna

Avainsanat: miami yhdysvallat (usa)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.02.2009 - 15:21

Keskustassa liikuimme päivisin busseilla ja junavirityksellä, jonka nimeä en muista. Joka tapauksessa se kiersi rataa maanpinnan yläpuolella eikä maanalla kuten metrossa.

Vuokrasimme kyllä henkilöautonkin, mutta silloin oli syytä katsoa reitti valmiiksi kartasta. Kaikenkaikkiaan autoilukulttuuri oli ihan eri luokkaa kuin Suomessa. Kaistaa vaihdettaessa tilaa tuli herkästi eikä siellä ongelmia autoillessa tullut. Iltaisin en lähtisi julkisilla liikennevälineillä seikkailemaan vaan tilaisin taksin.

Olet varmaan googlella etsinytkin tietoa. Liittämäni linkin tiedot tuntuvat olevan kokemuksieni mukaisia.
www.mrtravel.net/internet/le...;Itemid=33

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.02.2009 - 18:16

En ole ikinä käyttänyt siellä junaa, mutta liikenne on kyllä vilkasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 09:17

En minäkään ole törmännyt siellä minkäänlaiseen junaan, mutta bussilla kulkeminen on helppoa. Oman auton vuokraaminenkin onnistuu hyvin, liikenne on kuitenkin aivan eri luokkaa kun meillä täällä koto-suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 16:13

taxi paras kulkuväline