Paljonko Egyptissä maksaa "merkki" kasilaukut ja lompakot? Entä ateria esim. Hard Rock Cafessa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.02.2009 - 00:01

Tuttava toi sieltä mukanaan vain pirun ison ryijyn, ei muuta. Tai oikeastaan sellaisen käsinkudotun maton joka on ollut jonkun eläimen päällä. Hänen kertomuksensa mukaan siellä myydään etupäässä pelkkää "krääsää".

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.02.2009 - 10:24

tiedäthän että kopioiden tuonti on laissa kielletty?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 10:34

Riippuu ihan mitä syöt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.02.2009 - 10:39

Entä ateria esim. Hard Rock Cafessa? Käy "Netissä" Hard Rock Cafen sivuilla tutkimassa asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 15:27

Ei halvinta ainakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 20:20

ei siellä myydä "merkki" tiedäthän..;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 18:21

Yrittävät pyytää vaikka mitä, saa melkein ilmaiseksi ja yleensä ne piraati-merkit on aika heikkolaatuisia (siellä Egyptissä) joten enpä menis paljoa investoimaan