Saako monsteriautoilla ajaa yleisillä teillä?

Tänään vaan yks sellanen kaahas ja koukkaili muun liikenteen seassa aikas kovaakin töistä tullessain, joten mites on, onko sallittua? Jokin lupa? Suljetulla/radalla? tms.

Avainsanat: monsteriatuo liikenneväylät yleinen tie suljettu rata nopeus ajolupa sallittu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.02.2009 - 00:13

No niit on kai monsterita ja Monstereita, semmosia erikseen kyhättyjähän ne on kaikki. On niitä sellaisiakin jotka menevät katsastuksesta läpi ja pääsevät ajoneuvorekisteriin (on nähtykkin). Niillä sitten on kiva mummoja pelotella ja hätistellä muuta akkaväkeä nakkikioskin ympäri (sekin on nähty).

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.02.2009 - 19:13

Jos se on rekisterissä ja katsastettu, niin saa kai sitä : )

Lähteet:
Naisen logiikka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 19:17

Mikäli auto on rekisteröity ja katsastettu sekä kaikki viralliset maksut maksettu, ei liene mitään estettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 19:18

Naisen logiikka toimii hyvin! Sama ajatus oli itsellänikin. Myöskin kortissa pitää olla kirjaimia riittävästi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 19:46

No niin siinä logiikat ja kommentit yhteen niin soppa onkin valmis, eli niillä eväillä saa ajaa. Registerissä ja katsastettuna , sekä kortissa on oltava kirjaimia riittävästi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 19:55

Vissii sil sit saa ajaa,tietää nää viisaammat,mut kaahaaminen on kiellettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 20:16

Liikennesääntöjä noudattamalla saa ajaa "monsteriautolla" jos se on katsastettu ja rekisterissä oleva kulkuneuvo niillä vaatimuksilla joita yleiseen liikenteeseen vaaditaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 20:54

Ei sillä tarvisi vaarantaa liikennettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 21:14

Olen itsekin nähnyt joskus sellaisia liikenteessä,
eivät välttämättä sinne kuulu mutta kyllä niillä lupa on.
Samoin nuo mönkijät kuuluvat ihan jonnekin muualle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 22:24

Ei saa, ja sitä ei saa rekisteriin.