kertokaa mulle mistä muualta voi kysyä kesätöitä kun just kaupoista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.02.2009 - 15:26

Kunnilla ja kaupungeilla on aina kesä työpaikkoja ja myös seurakunnat tarjoavat niitä.kyllä etsimällä löytää,tietysti myös mansikanpoimijoita haetaan aina.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.02.2009 - 13:13

Ihan kaikista yrityksistä, joissa ihmiset valmistaa tuotteita, tai osallistuvat jotenkin prosessiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.02.2009 - 13:18

Ihan mistä vaan, mutta kannattaa itse kysellä. Ei ne ole kaikki julkisesti haussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 13:22

Käy vaikka rakennuksilta ,jos joku rakentaa,tai vaikka Itella,lta entinen posti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 13:27

työvoimatoimistokin auttaa ja kannattaa todella itse käydä kyselemässä hen kohtaisesti, mikä sinua kiinnostaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 13:36

Jos hieno kesä aurinkoinen kesä, puistotyöntekijäksi hautausmaalle tai kaupungin puistoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 05.02.2009 - 14:18

puhelinmyynti, tori ja kioskimyynti, herneiden ja mansikoiden poiminta, siivous, kaupungin työt yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 14:42

Itse olin mm. leirintäalueella, rakennuksilla ja uitossa, jota ei enää ole.
Paljon toki riippuu iästäsi, osaamisestasi ja koulupohjastakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 15:14

hautausmaiden ksiivomisessa on kesätyöläisiä, kysele seurakunnasta

Lisätty: 05.02.2009 - 15:58

hupsista, en huomannutkaan että palisanteri oli jo hautausmaat ja puistot maininnut, no ainakin Helsingissä samalta puisto-osastolta voi löytyä hommia myös uimarantojen siivoamiseen ja jos pätevyydet riittä niin vaikka rantavahdiksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 16:51

Ota puhelinluettelo ja katsele keltaisia sivuja, valkkaat kiinnostavimpia yrityksiä ja eiku soittelemaan. ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 18:41

Nuorisoleirien avustajaksi voi päästä esim. 4H, sekä muiden nuorisojärjestöjen kautta. Urheiluseurat ottavat myös joskus kesätyöläisiä. Myös maatalouslomittajan apulaiseksi voi päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:02

Seurakunnasta, kunnasta, erilaisista yrityksistä ja kaupoista. Jäätelökioskille voit myös yrittää. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 21:49

Riippuu tietysti paljon paikkakunnasta, mutta jos satut olemaan pääkaupunkiseudulta, niin yksi viime vuosien suokki on ollut Linnanmäen huvipuisto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2009 - 11:53

tampereella (muissakin kaupungeissa varmaan) on erilaisia tapahtumia, missä työantajajat esittäytyvät JA tarjoavat/täyttävät esim. kesätyöpaikat.
Tampere rekrytori 19.2 klo 11-18.
Hae netistä hakusanalla kesätyö.
Onnea työnhakuubn