Pidätkö yhteyttä napsukavereihisi tai kirjoitteletko, jopa joillekin, jotka eivät 'virallisesti' ole ns. napsukavereitasi?

Taas näist kategorioist ei löytynyt sopivaa, laitetaan sit tähän glooriaaan

Avainsanat: napsu kaverit kirjoittelu yhteys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 19:56

Kyllä mie kirjoittelen ja kysyn kuulumisia aina kun aika vain sallii, kieltämättä kiire joskus tekee kepposia ettei aina kerkiä kirjoittamaan, mutta kyllä ne minun kirjeeni aina joskus jokaiselle kirjoitan, jokainen ystäväni on minulle kullanarvoinen.

Lähteet:
Oma tieto.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus mielestäni, koska on mieltä lämmittävä vastaus varmaankin kaikille napsulaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 19:08

Olen vastaillut tulleisiin kysymyksiin, jotka usein ovat olleet jatkoa näille Napsu-kysymyksille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 19:10

En pidä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.02.2009 - 19:19

Kirjoitan satunnaisesti jonkun kommentin, kiitoksen tms. ns. "ei virallisille" napsukavereille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 19:38

kyllä kirjoittelen joskus, kysyn yleensä jotain asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 20:03

Kyllä minäkin pariin napsukaveriin pidän yhteyttä ja kuulumisia kyselen ja huulta heittelen : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 20:15

yritän, mut olen kyllä ollut laiskimus sen asian suhteen :( mutta aina vastaan kyllä jos minult jotain kysytään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 20:38

satunnaisesti, liittyen kysymyksiin taikka vastauksiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 20:42

Jooooo oikein kiva juttu kun on saanut uusia ystäviä ja mielenkiintoisia keskustelujakin on tullut, joten kyllä suosittelen ,jos vain aikaa riittää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 20:49

Aika ei valitettavasti taida riittää.. Ehkä joskus myöhemmin on siihen paremmin aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 22:14

En ole edes vastannut useisiin yksityisviesteihini, suuri anteeksipyyntö! Asetuksissa on kyllä että pitäisi tulla viesti sähköpostiin jokaisesta yksityisviestistä mutta ei ole tullut kertaakaan. Nyt en enää edes tiedä mihin kaikkeen ne kommentit oikein edes liittyvät?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 09:14

Harvakseltaan jotain pientä. olen vähän laiska kirjuttelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 13:11

tämä kirkoittelu on toistaiseksi riittänyt mutta ei se estä jottei voisi kaveerata muutenkin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 14:52

Olen niin uusi täällä,että ehkä sitten myöhemmin,kun hieman tässä vastaillessa tutustuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 18:23

vähän sitäkin, enemmälti olen vastaajana sielläkin puolella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 20:03

Olen muutenkin laiska vastailemaan sähköpostiin, käyn siellä harvoin ajan puutteen takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 20:46

täällä kyselen ja vastailen kaikille...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 21:54

tottakai olen yrittänyt vastailla tulleisiin kysymyksiin parhaani mukaan:). tuntuu jotenkin epäkohteliaalta, jos en vastais...