mitä yhdistelmäkoneella tehdään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 09:04

Jos on kyse siivouksesta:
yhdistelmäkone, pesee ja kuivaa lattian
jos tietokoneista:
yhdistelmäkone, skannaa, kopioi ja tulostaa
keittiössä:
Mikro-liesituuletin -yhdistelmäkone säästää tilaa.
maataloudessa(taannoin):
hevos- että traktorivetoiset yhdistelmäkoneet, sama kone sopi sekä hevoselle että tarktorille

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 09:56

Yhdistelmä tarkoittaa aina useiden ominaisuuksien sisältämistä samassa tuotteessa.
Esim. Pesu,huuhtelu,kuivaus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.02.2009 - 10:22

Uudet hienot puhelimet. Niissähän on vaikka kuinka monen koneen toiminnot nykyisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 10:56

niinhän se on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 11:02

Käytin aikonaan puuntyöstö konetta se oli yhdistelmäkone,en kehtaa luetella mitäkaikkea sillä tehtiin, mutta mitä ikinä puusta voi tehdä sillä sai työstettyä ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 11:38

Yhdistelmäkoneita on valtavasti.Esim.pesukone+kuivausrumpu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 12:13

Käteviähän ne yhdistelmäkoneet ovat. Ainoa mitä kummastelen, on kamera kännykässäni. Minulla ei ole sille käyttöä ja nykyisin joka kännykässä on kamera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 14:25

Ensimmäisenä tulee mieleen siivouksessa käytetty kone jolla voidaan, joko työntämällä tai isommilla ajamalla, pestä lattia ja levittää vahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 22:29

Jotenkin tuli ensimmäisenä mieleen metsätyökoneet.Yksi mies ja kone tuhoaa hetkessä satavuotta kasvaneen metsän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 01:29

meidän keittiössä on sellanen yhdistelmäkone joka tekee kaikki hommat, vähän pahasisuinen toisinaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 11:43

vanhin 'yhdistelmäkone' lienee armeijan lusikka-haarukka systeemi ja sillä voi paitsi syödä niin myös kaivaa itselleen poteron tiukan paikan tullen