perustaisin viipuriin saippuakaupan

Olen syntynyt viipurissa vuonna 1942,haluaisin palata juurilleni ja perustaa aina haaveilemani saippuakaupan viipurii torkkelin puiston,punaisemlähteen torin tuntumaan, pieneen vuokrahuoneistoon, voisitteko kertoa mistä alkaa++.

Avainsanat: viipuri venäjä viipuri venäjä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.02.2009 - 13:21

Mielestäni saikkuakaupan perustaminen ei taida kannattaa Viipurissa tänä päivänä. Mutta jos välttämättä haluat, ota ensin yhteys Viipurin kaupungin virkamiehiin ja kysy heiltä miten menetellä. Suomalaisena tarvitset kai muitakin lupia täältä suomesta. Iso prosessi edessäsi. Paperisotaa loputtomasti, eikä ole lopputuloksesta varmuutta lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 14:19

Uskoakseni sinulla tulee olla ainakin voitelurahaa kunnon kasa jos siinnä maassa meinaat saada prosessin kunnialla läpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 16:49

oisko sinulla sukulaisia, tai ystäviä siellä viipurissa joilla ois kokemuksia yrittäjyydestä siellä, ja voisitko heiltä kysyä neuvoa, koska nämä suomen yritysneuvot eivät välttämäti päde siellä..paikka on kylä hyvä. ainakin ihmisiä liikkuu sielläpäin..oma tieto itsekkin käppäillyt kyseisillä paikoilla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 17:07

Voit hyvin perustaa ja jos saat kauppaasi virolaisen kumppanin,voitte hakea yrityksellenne tukea EU:lta.Koska hanke on pohjoismainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 17:13

Voi olla aikas vaikeeta, mut minä toivotan ainakin onnea hankkeellesi : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 18:40

Löytyisiköhän näiltä sivuilta jotain infoa:

www.finruscc.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 20:07

Kunhan aloitat mafiasta ja siitä kuin paljon pitää niile ensin antaa ennekuin saat saippuat hyllylle ja sitten voit ajatella asiaa eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 23:55

Saippuakauppa? Kauppa joka myy pelkkää saippuaa? Varmaan olisi konkurssikypsää kamaa alle vuodessa. Toivottavasti ei nyt muserru illuusiot...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 17:27

Siis saippukauppa, on aika kapea toimiala.
Ei kait nyt sentään ven äjlle EU-tukia makseta....
lahjo ainakin kaikki mahdolliset tahot, mutta käyttävätkö viipurilaiset saippuaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 10:55

vähän hankalilta kuulostaa nuo sinun haaveesi, mutta jos sinulla tosiaan on palava halu ja rahaa uhrattavaksi, niin mikäs siinä lähetystön avaustuksella toimilupaa hankkimaan jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 00:45

jos nyt eläkeiässä uskaltaa ruveta extreme-lajeja harrastamaan, niin täytyy kunnioitaa haaveitasi, neuvoja en kyllä uskalla ruveta antamaan