Kun on menkat voiko harrastaa seksiä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 16:05

Aikas sotkuista puuhaa voi olla : ) muista ehkäisy kumminkin : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 02.02.2009 - 16:06

Kyllä sitä voi harrastaa silloinkin, mutta se sotku....... !

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 02.02.2009 - 16:14

voi. ehkä hieman epämukavaa kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 16:20

Ennen naisia pidettiin kuukautisten aikaan saastaisina ja epäiltiin, että tällaisen naisen koskeminen saattaisi johtaa jopa kuolemaan.
Pohjaa tälle uskomukselle löytyi Raamatusta, mutta tietenkin nykytiedon valossa se ei pidä paikkaansa.
Ollako vai eikö olla kuukautisten aikaan yhdynnässä. Siihen ei voi antaa tietenkään mitään yksiselitteistä vastausta, koska jokainen halujensa mukaan. Mitään varsinaista estettä siihen ei tietenkään ole. Kunhan muistat ehkäisyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 16:41

Miehenä sanoisin,että ainakaan minä en suostuisi harrastamaan. Mutta ei siinä tietysti muuta estettä ole ,kuin sen vastenmielisyys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 16:48

kyllähän sitä voi..vaikka suihkussa niin ei sotkekaan niin paljon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 17:07

tekisi mieli vastata,muttaa jaakoon nyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 17:12

En menis kyllä (tällä iällä) ainakaan harrastamaan. Sotku on ihan sanoin kuvaamattoman karsea ja joku viisas lääkäri mulle kerran sanoi, että virtsatietulehdus saattaa iskeä kohtuullisen nopeasti, jos harrastaa seksiä kuukautisten aikaan. Ei kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 17:19

Siitä vaan jos kumppanisi on samaa mieltä. Ja tiedossahan on, että naisen halut on kovimmillaan juuri kuukautisten aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 17:54

Lääketieteelistä estettä ei ole riippuu kumppanisi ja omasta tahdostasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 18:43

Harrastaa, onko se harrastustoimintaa?
Yhdynnässä voi olla aivan hyvin, muutehan joutuu oleman leibattissa aika kauan.

Lisätty: 02.02.2009 - 21:12

ANTEEKSI, tein kirjoitusvirheen, tarkoitin tietenkin selibaattia.(ei mitään leibattia,eihän sellaista ole olemassakaan)
Ja ihan oikeesti, sen ratkaisee kukin pari keskenään,huomioonottaen kummankin toiveet.Hyvyyttä ja hellyyttä kehiin.Ehkäisy vain silloin jos ei halua lapsia.
Kirjoittaa nimimerkki:ne ohi on.

Lähteet:
omat lähteet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 19:19

Vastaus on kyllä voi. Parhaimmat tiedot näistä asioista saisi koulusta, alan lehtisistä/kirjoista, terveydenhoitajalta, lääkäriltä, tms. sitä äitiäkään unohtamatta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.02.2009 - 19:24

no tietysti voi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 20:15

hmm.. henk kohta asia, kuka voi ja kuka ei. Kaikkien pokka ei riitä.. haju, näky ja sotku

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 21:13

Estettähän seksin harrastamiselle ei ole, joskin jos haluat pitää seksielämäsi kunnossa jatkossakin suosittelen välttämään edellisten seikkojen valossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 21:21

Eihän sitä oikein miellellään silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 08:35

Saa harrastaa seksiä missä, milloin ja mitenvain haluaa...
Mut totta on ettei tuona ajankohtana "helpointa"..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 09:32

Mitä hemmetin touhua se seksi on,jokapaikassa näkyy seksi seksi,minä luulin sitä vähäpukeisuudeksi.Niin voihan menkkojen aikana olla pikineissä tai minimekossa,voi myös yhdyntöjä harrastaa,tai naida.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 21:44

Halujen mukaan hommiin. Mikään laki ei sitä ainakaan kiellä joten nääkin on näitä mielipide asioita. Ja olisihan se yleisesti tiedossa jos lääkäritkin sitä suosittelemalla suosittelisivat.