miten paljon laittaisitte köyhille rahaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.02.2009 - 12:41

Ei valitettavasti ole rahaa antaa kenellekkään kun itsellänikään ei sitä nyt valitettavasti ole, mutta olen antanut astioita, vaatteita ja muita kodintarvikkeita sellaiselle joka tarvitsee.
Mut jos olisi rahaa ostaisin vaikka pussillisen ruokaa ja antaisin sen sille joka tarvitsee.. : ) rahat voivat mennä väärään osoitteeseen tai joku vetää välistä. : (

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.02.2009 - 12:40

No kaikkiahan on keräyksiä olemassa ja sinne aina joku lantti tulee heitettyä, mutta en sano mitään summaa kun se v aihtelee, samoin kun kirjon kolehtikin !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 12:45

en seteleitä, muutakun sotaveteraneille ja kummeille, mutta pelestusarmeejaan vaatteita vienyt, silloin ennemmän , kun lapset olivat pieniä ja niitä pieneksi jääneitä vaaatteita.vein.. kait ne sitten sieltä jakaa rahaakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 12:51

Muutama lantti tulee annettua punaiselle ristille välillä, samoin kirkon kolehtiin.
Mutta mieluiten annan tavaroita keräyksiin joita en käytä, jotta ne jotka tarvitsevat, niin voivat saada tarvitsemansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 12:55

Annan useaan paikkaan muutaman euron kerrallaan.
Ei ole mitään vakiosummaa, oman tilanteen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 13:24

Köyhyys,on vähän niin kuin kauneuskin katsojan silmissä,mutta tarpeessa oleville annan sen minkä aika tyhjästä omasta pussistani pystyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.02.2009 - 13:46

Ei riitä toisille köyhille, kun itsekin edustan sitä samaa ryhmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 14:17

en laita mihinkään keräykseen jos en ole 100 varma, että kaikki menee lyhentämättömänä sinne minne luvataan.. ja sellaisia keräyksiä valitettavasti ei taida olla:) jos voin suoraan antaa jollekin tarvitsevalle niin annan mieluiten niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 14:41

Sen verran, ettei minua sen jälkeen luettaisi heidän joukkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 16:42

En yhtään.
Köyhyys maailmasta ei poistu rahalla.
Köyhyys voi poistua vain sivistyksen ja omatoimisen toimeentulon avulla ja siihen humanitaariseen työhön annan mahdollisuuksieni mukaan, mutta en siis lahjoita kenellekkään rahaa, sillä kun se on kulutettu tuntuu kurjuus vielä kurjemmalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 17:23

ANNAN tilanteen mukaan kun tapaan apua tarvitsevia ihmisia mutta en lansimaalaisille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 19:50

köyhyys on niin kovin suhteellinen juttu, avun tarvitsijoita autan jos voin, eikä se paras apu aina ole raha

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 09:37

silloin tällöin muutaman euron.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 02.02.2009 - 13:10

n 10 e / kk