Ja niin ovat monet meistä laivoja jotka poijulta poijulle käy. OLEMMEKO?

Ja niin ovat monet meistä lokkeja....

Avainsanat: laiva lokki..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2009 - 18:01

Poijulta poijulle kuvaa minulle tehtävästä toiseen tai elämänvaiheesta toiseen siirtymistä.Mutta vapaana lentävää lokkia on vaikea ajatella henkisesti vapaana ihmisenä, kun kauniista ulkomuodosta huolimatta sillä on ruma tapa pläjäyttää ulosteensa mihin sattuu. Kokemusta on...

Mutta laulu on kaunis.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2009 - 16:28

ei laivoja eikä lokkeja,vain yhentien kulkijoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.01.2009 - 16:39

Voihan sen laulun sanoin noinkin sanoa. Minä kuljen keskikaistaa ilman laivaa tai poijuja, poikkeamatta juuri mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 17:08

No sin voit ollakii , kun kert köksä...minä maa krapune vain noit teit ja katui..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 17:44

lentaahan mehilainenkin kukasta kukkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 18:52

Jos taaksepäin elämääni ajattelen voin sen näin kuvailla. Monta on pysähdystä (poijua) ollut ja karikkoakin vastassa, mutta lokki kun olen, olen matkaa jatkanut vapaana poijuista ja karikoista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 20:52

minun laivani on jo pysähtynyt yhdelle ja samalle poijulle:)