Mitä tanssit?

Mitkä tanssit sujuvat sinulta kuin vettä valaen, vai oletko ns. puujalkatyyppi?

Avainsanat: tanssi lajit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.01.2009 - 13:24

Viime vuosina on tanssiminen jäänyt nollaan. Nuorempana osasin kyllä lähes kaikki tanssit ja sujuvasti.
Nykyään tulee tanssittua lähinnä ns. rivitanssia Kreikassa kun eräässä "vakikylän" tavernassa on pari kertaa illanvietto. On tosi hauskaa!

Lisätty: 26.01.2009 - 08:25

Yksi sana jäänyt pois lauseesta
eli illanvietto pari kertaa viikossa...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 20:50

Sheikkaan bootya himassa aina välillä. Vapaalla tyylillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 20:54

Valssi, humppa ja 'nopeet', eli disco musiikki.

Lähteet:
Omat levottomat jalat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 20:59

Valssi ,tango humppa ja jytäkin sujuu.Valssi on ihana tanssi jos on hyvä viejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 20:59

Billy Idolia lainatakseni "dancing with myself". Siis mitä vaan - yksin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 21:07

Josskus on täytynyt tanssia jonkun toisen pillin mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.01.2009 - 21:10

Olen täydellinen ns. puujalkatyyppi. Valssia tanssin, mutta sitäkin huononpuoleisesti. Kerran kundi jätti mut lattialle, ja tokaisi, että mitä täällä teet, kun et osaa tanssia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 21:14

kaikki tanssi käy ja rakastan tannssia..myös ihan yksiksein hyvän musan tahdis...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 21:51

pystyn tanssimaan kaikkia tansseja.. polkka vähän jo hengestyttää:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 22:20

Tanssin kaikkea mahdollista, mutta tango on rakkain tanssilaji, sitten nautin valtavasti myös hitaasta valssista, ja tottakai lattarit ovat upeita varsinkin rumba, ja kyllähän näitä vaihtoaskeltansseja ihan läpi linjan on mukava tanssia.
Tanssi kaiken kaikkiaan on upea harrastus ja siinnä myös saa samalla olla kontaktissa mukaviin naisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 22:33

En ole koskaan käynyt tansseissa, mutta iso-sisko opetti minut tanssimaan valssia kotona. Osaan kai tangoakin, jos se on kaksi askelta vasemmalla ja yksi oikealla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 22:55

Valssia, tangoa,humppaa mun lempparini,rokkia mutta näin selkäsairaana enää katselen vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 23:46

Ihan mitä vaan omalla tyylilläni, niitä perinteisiä aika lailla samaan tahtiin muiden kanssa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 21:00

elämän jenkkapolkkaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 23:39

Osaan kyllä tanssia, muttei ole koskaan aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 20:33

Tanssin hip hoppia aina kun kerkeen :)