Joitakin japaniksi laulavia artisteja/bändejä?

Olisi ihan mukava jos artisti/bändi olisi japanilainen ja että levyjä saisi myös Suomesta, mutta jos löytyy suomalaisia jotka laulavat japaniksi niin ovat toki tervetulleita. ^^ Olisi hyvä jos laulut olisivat muutakin kuin pelkkää söpöstelyä eli saa olla ihan laidasta laitaan aiheita ja tyylejä. Pääosin kaikki käy!! <33 ^^ ^^

Avainsanat: japaninkielistä musiikkia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 14.01.2009 - 16:13

www.mirrimusic.com/index_fi.htm
Tuossa yksi linkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 17:59

Olin joitain vuosia sitten WOMAD (World Of Music And Dance) festivaalilla Readingissa Lontoon lähellä ja siellä oli joku japanilaista musiikkia esittänyt tyttöbändi. Monikaan ei ymmärtynyt sanaakaa, mutta se kuulosti silti hienolta. Ei jäänyt bändin nimi kuitenkaan mieleen... Kesällä kun siivoilin niin näin jossain laatikossa tuon tapahtuman esitteen mutta en tiedä onko enää tallella, ei ainakaan tähän hätään löydy. Siinä oli kaikki esiintymisaikataulut ja bändiesittelyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.01.2009 - 18:37

MUCC.
mucc.atspace.org/