miten on mahdollista

miten on mahdillista että hallituksessa on nuuskapuolue ja että he avoimesti lobbaa vahvasti narkootisen ja vahvasti riippuvuutta aihettavan (vahvemmin kuin amnfetamiini) puolesta.kyllä suomalaisuutta ei saa turmella narkotialla. pois nuuskapuolue maan johtotehtävistä,paremminkin he kuuluvat konnunsuolle tapoja oppimaan

Avainsanat: nuuska droger narkootikka narkotika drogig nus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.01.2009 - 21:32

Ai onko nuuska jo tullut suomeenkin myyntiin? Luulin,että sitä vain tuotiin ruotsista? Ne ei ole hyviä asioita, mutta maailma menee niin kieroon kaikilla erilaisilla aineilla ja kun ihmiset vielä tärvää rahansakin niihin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.01.2009 - 21:40

Huono juttu, en muuta sano.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 21:54

raha puhuu, också på svenska

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 23:05

Demokratia antaa mahdollisuuden myös sananvapauteen ja mielipiteiden ilmaisuun.
Päihteet valitettavasti ovat kuuluneet ihmiskunnan paheisiin aikojen alusta asti ja niitä myydään ja kulutetaan ihan luvallisesti toisia ja toisia taas on jotenkin rajoitettu ja jopa lähes kokonaan kielletty.
Sivistyksen kehittyessä uskoisin kuitenkin järjen voittavan ja kaikenlaisten päihdyttävien ja huumaavien aineiden käytön myös vähenevän lukuunottamatta lääketiedettä,joissa ko. aineita tarvitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 01:22

Outo juttu. Nuuskahan aiheuttaa syöpää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 07:05

En kylläkään ole koskaan ymmärtänyt miten jotku haluavat sillä mömmöllä pilata itsensä ja niiden hampaat ovat aivan kauhen näköisiä, joten aivan sama kielletäänkö senkin käyttö, mut toisalta ,kun kaikki kielletään, tupakoidakin saa vain ulkona ja ainakin Tyksin t-sairaalan ulko-oven edessä, niin kun itse en polta ,meinaa happiloppua siinä sitten seilates sisään, kun ei voi hengittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 07:57

Huono homma. Itse kannatan kristillisiä arvoja ja raittiutta ja terveyden vaalimista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 09:01

Nuuska ja tupakka ovat huonoja aineita,menkää sädehoito klinikalle katsomaan miltä näyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 14:44

tupakoin kyllä, nuuskaa en ole kokeillut ,enkä tule kokeilemaankaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 00:11

Niin... Onko nuffe tupakkaa vaarallisempaa? Tuskin, se nyt vaan on helpompi kieltää kuin tupakka. Eikös se niin mennyt että tässä ammutaan tykillä hyttystä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 03:30

huvinsa kullakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 22:32

politiikothan (saa) ajaa niitä asioita joita tärkeinä pitävät, äänestäjät sitten ratkaisevat saavatko myös jatkossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 13:32

Nuuskarasiasta oli poistettava teksti "Aiheuttaa syöpää", koska sitä ei oo todistettu. Ruotsissa käytetään nuuskaa paljon tupakin sijasta, siksi siellä on vähemmän keuhkotauteja kuin Suomessa. Ei oo mulla mustat hampaat, kauniit on! Haaparannasta ajelen hakkeen nuuskani. Se on aina mukava reissu, ku pääsee nuuskatukkuun. Äänestän EU:hun sen pietarsaarelaisen miehen, joka oli nuuskakapinan vetäjän. Kumma maa tää Suomi. Mutta ah, niin ihana.