Onkoha minulla puhellin allergia, kun puhun puhelimeen niin alkaa YSKITTÄMÄÄN ja on lopetettava puhelu. Onko muita PUH .ALLERKISIA

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.01.2009 - 18:52

Itse kärsin samasta. En tiedä johtuuko se siitä, että silloin tulee puhuttua yhtämenoa enemmän kuin yleensä ja kurkku kuivuu. Onneksi minulla on langaton puhelin Skypessä, jossa tulee välillä jaariteltua yli tunninkin.

Lisätty: 09.01.2009 - 18:53

Onneksi langaton siis siksi, että voin hakea juotavaa kesken puhelun...

Kysyjän kommentti

kiva kuulla et en yksin..kiitos vastauksista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2009 - 17:14

empäs ole huomannut, minulla on niin lyhyitä puheluita että tuskin yskittäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 17:34

se on vaan säästäväisyyttä, turha yritää lääkitä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.01.2009 - 17:36

Samaista yskää alan potemaan minäkin, jos soittaja jotain alkaa kauppaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 17:59

Jos tuon yskänpuuskan tarkoitus on karkottaa puhelun toinen osapuoli niin eiköhän sitä helpompiakin keinoja löydy kuin valeyskiä keuhkonsa pihalle.. Itse luotan paniikinsävyiseen tokaisuun "oivoivoivoi nyt loppuu akku ihan ju-" ja katkaisen. Jos taas ongelmassasi on kyse kurkun kuivumisesta maratonpuhelun aikana niin nielaisepa pari kurkkupastillia kun olet puolisen tuntia puhunut :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 18:06

hiihih onpa hassu allergia itselläni ei ole ilmennyt tollasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.01.2009 - 18:59

Enpä ole huomannut... lähinnä se on se puhelinlaskujen maksaja eli isä, joka rupiaa yskimään parin tunnin puhelusession jälkeen. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 19:12

Jos sun suu kuivaa:) Oletko aikas puheliasta sorttia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 19:20

Jos se on ns. henkistä allergiaa. Eli tietämättäsi reagoit jotenkin puhuessasi puhelimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 22:55

En usko, että olet puhelimelle allerginen. Koitappa tarkkailla hengitystekniikkaasi puhelimeen puhuessasi. :)