Mitä mielestänne olisi kiva lukea kun on yö, ja ei saa nukutuksi?

HUOM:! Olen 9v

Avainsanat: kirjat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.01.2009 - 17:13

Mä sanoisin et lue vaikka läksyjä. Varsinki biologia/maantieto on varma unilääke! ;>

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.01.2009 - 16:31

En lue mitään yöllä. Pyöriskelen sängyssä jos ei uni tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 16:41

Mikäli seuraavana päivänä on koulupäivä ja joku siihen liittyvä asia painaa niin lueppa vielä kerran joku läksy ja kirja tyyyn alle.Näin se minulla aikoinaan toimi. Aku Ankka on rauhoittavaa ja kivaa lukemista vaikka uudelleen.Kirjoista jokaisella on suosikki.Käyppä ajan kanssa kirjastossa ja etsiskele joitain mielenkiintoisia kirjoja.Älä lue kuitenkaan aamuun asti.Yritä vaan rentoutua ja ota vaikka jokin pehmo kainaloon niin jospa se uni kuitenkin tulisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 16:42

sinun ikäisenäsi luin Fennimore Cooperin nahsukkasarjaa, intiaanijuttuja, mutta minä olinkin poika. Jotkut ikäisesi jälkipolvestani lueskelevat Harry Potteria, en osaa sanoa onko hyvä kun en ole (vielä) lukenut ensimmäistäkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 16:44

Varmaan olet lukenut kaikki Harry Potterit. Tosin ne voivat olla liian mukaansa tempaavia ja uni siirtyy entisestään.

Entäs hyväntahtoiset Muumit tai jokin hevosaiheinen kirja?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 16:50

Koitahan nyt kuitenkin nukkua yöllä ja luet sitten päiväsaikaan. Kaakao ja pala pullaa voisi antaa vaikka unen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 17:11

Itse asiassa täytän silloin ristisanatehtäviä tai sudokuja, niillä tulee uni minulle paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 17:13

mahdollisimman tylsää, etteä alkaa nukuttaa. Mielenkiintoisesta kirjallisuudesta vain virkistyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 17:31

paksua, tylsää kirjaa. ja söisin vähän makeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 17:44

Risto Räppääjä, sitä minut aina pistetään penskoille lukemaan ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 18:28

Hyvää lukemista, niin päivällä kuin yölläkin, ovat ehdottomasti Enid Blytonin - Viisikko kirjat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 18:50

Kyllä meilläpäin on Aku Ankka suosikki nukutus lukeminen. Ota joku vanha numero niin ei ole liian tuttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 23:03

Lue Montgomeryn Anna-kirjoja tai tee vaikka helppoja sudokuita. Itse pidän paljon sudokuista. Sinun ikäisenäsi taisin lukea Merri Vik'n Lotta-kirjoja, Anna-kirjoja ja niitä unohtumattomia Viisikoita myös. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 19:50

minä täyttelen unenpuutteeseen ristisanatehtäviä. mutta läksykirjat voisi olla hyvä ratkaisu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 03:36

laske lampaita..:)