milloin on paras hetki matkustaa Brasiliaan sään kannalta, hintataso

Avainsanat: porto de galinhas brasilia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.01.2009 - 13:22

Brasilia on tropiikissa, mutta etelään matkustettaessa ilma viilenee. Keskilämpötila pohjoisessa on 28º C ja etelässä 20º C. Keskiarvot eivät kuvaa suuren Brasilian ilmastoa hyvin, sillä pohjoisessa ja etelässä, rannikolla ja sisämaassa on kussakin alueelle tyypillinen ilmasto. Sadekausi on eri aikoina eri alueilla. Eniten sataa kaakossa marraskuusta maaliskuuhun, keskilännessä joulukuusta maaliskuuhun, pohjoisessa tammikuusta huhtikuuhun ja koillisessa huhtikuusta elokuuhun.

www.finlandia.org.br/public/...ture=fi-FI

Lisätty: 06.01.2009 - 13:24

www.maailmalle.net/Resource....vinkit.htx

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2009 - 11:33

Sää on siellä aina miellyttävä ja lämmin, joten suosittelen matkustamaan mitä pikimmin. Itse lähtisin vaikka tältä seisomalta jos olisi töiden takia mahdollista.
Hintatasosta en juuri nyt tiedä,kun tämä maailman talous juuri nyt on hiukan epävakaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.01.2009 - 11:44

jos haluat uida meressä älä matkusta olin siellä ja paikka pettymys koska aallokko ja virtaukset tosi pahoja, piti itse todeta koska sitä ei kerrota esitteissä.. ja rikollisuus ei myöskaan ihastuttanut ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 14:23

Juuri nyt. Napsusta löydät myös peruutuspaikkoja.