Arvakkaapa miks mullon kavereina jonniini13 ja Valaperi.

Avainsanat: napsukaverit pisteet takaa-ajo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.01.2009 - 20:46

sä tahdot yrittää heidän pisteiden ohi?

Kysyjän kommentti

No, älysit tarkimmin kysymyksen sisäisen filosofisen olemuksen...
pari muutalin osasi lähes lukea kysymykseen sisältyvän vastauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.01.2009 - 09:04

kerroppas oikee nimes niin napsussa niin mie vastoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 09:32

he kun ovat niin hyviä tietämään kaikkea, ja vastaavat hyvin ja perusteellisesti ja osaavat hakea tietoa.

Lisätty: 05.01.2009 - 10:05

huomasin mutta sinulla on niin pitkä matka saavuttaaksesi heidät, joten jätin vihjeen omaan arvoonsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.01.2009 - 09:52

Oikein, maarit3, mutta on siihen kilpahenkisempikin syy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 10:16

Sä olet varmaa tuo jekkupoika,olin huomaavinani yhteisen tekijän,Ohan ne hyviä kilpailijoita,johtavat koko genreä,oliko oikea ilmaisu,.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 10:28

Tykkäät älykkäistä kavereista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 12:01

oot varmaan pyytänyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 16:36

Mielenkiinnolla odottelenkin tääl anonyymin vastaust, jot tiiän sit ollaanko me vieläkin napsukavereita, hmmm...heh....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 22:56

koska on mukavaa kun on kavereita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 23:11

Ne on sarjajohdossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 15:10

kerro ihmeessä, olis kiva tietää kun en hyväksymisvaiheessa ole pitänyt tapana kuulustella ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 20:12

Miulla on kaverina jonin13, koska hän on hauska ja kaikin puolin ihana ihminen. En häntä tunne muuta kun täält Napsusta, mutta sen vert ollaan toisillemme viestitelty ja hauskaa pidetty pelkästi kirjoittelemalla toisillemme jotta tuntuu siltä kun toisemme tunnettais, vaikka ei oikeesti tunnetakkaan.

Valperi ei ole miun Napsukaverini, mutta se ei johdu siitä ettenkö häntä kaveriksi haluaisi, ei vaan ole tullut pyydetyyn ja en mie kaveriksi pyydäkkään sen takia että on parhaat pisteet, vaan sen takia että on kiva kirjoitella täällä napsussa ja vaikka naureskella samoille hassuille jutuille.

Ei pidä ottaa tätä Napsua liian vakavasti, vaikkakin täällä jaetaan rahapalkintoja/ matkalahjakortteja, niin en myöskään vastaile kysymyksiin jos en niihin järkevää vastausta löydä/ saa.. Mielestäni ei ole järkevää kirjoittaa vastaukseksi esim. [Tosi hyvä kysymys muuten, mutta ikävä kyllä en tiedä vastausta.] En kohdista tätä lausetta tai esimerkkiä kehenkään, koska en halua ketään henkilökohtaisesti arvostella/ 'mollata' . . Ikävä kyllä olen varmasti itsekkin samaan tapaan joskus vastannut, mutta yritän täst edes semmoisia vastauksia vältellä.

Anteeksi miun Napsukaverit, en ole meinaan vähään aikaan kirjoitellut ja eihän se mikään pakkotikki olekkaan mutta silti.. Olen mie muutaman kaverin kanssa viestitellyt, mutta en kaikkien ja niin kun sanoi se ei ole pakollista, mutta oishan se kiva kun Napsukavereita on niin voishan sitä muutaman rivin välillä kuulumisiaan kirjoitella..

Menipähän taas vähän asian ohi tää vastaaminen ja en ole vielä itse kysymykseen vastannut mutta veikkaan että olet jonin13 ja valperin kaveri siksi että heillä parhaat pisteet ja tykkäät ollaa hyväpisteisten Napsulaisten kaveri.