Kumpi parempi kylmäsavu- vai graavilohi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.01.2009 - 11:56

Kaamasmukkalaisen poroisännän valmistama graavilohi oli taannoin maailman parasta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.01.2009 - 11:55

Minusta kylmäsavu on parempaa, mutta kyllä graavilohikin on hyvää jos se on graavattu oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.01.2009 - 11:58

Sehän on täysin maku-asia kummasta pitää enemmän. Minulle graavina ehdottomasti. Savun mausta en niin paljoa välitä. Ja käyttötarkoituskin jo ratkaisee jonkin verran kumpaa kalaa käyttää. Kylmäsavu käy ymmärtääkseni salaatteihinkin, graavi ei niinkään. Ruisleipä ja graavi on mainio yhdistelmä. Maukasta ruokailuhetkeä, kumpaan sitten päädytkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 12:08

Kylmäsavulohi on minun mieleistäni. Se käy jauhettuna monenlaisiin täytteisiin ja viipaleina myös voileiville.

Mutta graavilohi on myös hyvää. Kunhan vain osaisin laittaa siihen suolaa sopivasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 12:25

Minulle ei käy näistä vaihtoehdoista kumpainenkaan kun en saa kurkusta alas raakaa kalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 12:44

Kylmäsavu aavistuksen verran parempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 12:46

Graavatun lohen mausta pidän henk.koht. enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 14:27

Graavi on parempi. En pidä mistään savustetusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 14:31

kumpaakin syön hyvällä ruoka halulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 15:27

Molempi parempi, sanoosin näin, varsinkin kylämäsavulohi (nyt uutenvuoten) Pälkäneen perunalimpun kans, täl kertaa jäi se graavattu tekemäti, Vappuna taas sitten herkutellaan näitten graavattujen ja kylmäsavujen ja sun muitten kalaherkkujen kans, jeps...

Lähteet:
lähenkii sit maistelee tät omatekemää lasimestarinsillii, josko jo ois kystä kyllä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 17:42

Mikähän miuu vaivaa kun mie rakastan kypsennettyä lohta yli kaiken, mutta graavilohi phyih,, anteeks vaan teil jotka siit tykkääpi, ukkoinkii tykkää graavist.. Mutta uunissa paistettu tai savustettu tai loimulohi ne on sitten hyvvii, söisin yksin vaikka kokonaisen kalan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 18:49

En tykkää kummastakaan. Savustettuna tai loimutettuna lohi on hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 19:29

En tykkää kraavatusta enkä kylmäsavustetusta, minusta ne ovat raakoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2009 - 18:06

molemmat on todella hyviä ja riippuu vähän tilanteestakin, mutta taitaa kylmä savu olla hiukan parempaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2009 - 18:16

Nälkään menee molemmat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 02:56

graavi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 21:27

raavaan miehen ruokaa on graavilohi, ilman muuta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 17:45

graavilohi kypsymässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.05.2009 - 18:43

Graavi on terveydellisesti parempaa koska ei tule mukaan karsinogeenejä.

- Dragofix