Mihin ihmeeseen voi kadota 250 000 seiskaa joka viikko?

Useamman kallup tutkimuksen mukaan ,kun ihmisiltä kysytään kadulla satunnaisesti, että tilaavatko tai ostavatko seiskan, niin lähes kukaan ei osta tai tilaa.
Kannattaakohan kustatajan painaa 250 000 lehteä viikossa ja sitten polttaa ne?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.01.2009 - 16:51

Taitaa olla sellainen lehti, jota luetaan salaa eikä julkisesti kehdata tunnustaa pahetta...? Ja onhan nuo Gallupit aika suppeita, kuten tiedetään. Harvoin niissä esim. oma mielipiteeni tulee yleisimmäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.01.2009 - 17:04

Ei ole miultakaan kukaan kysynyt että, oletko ostanut/ tilannut seiskan.. Mutta jos joku kysyis niin vastaisin että meille tulee seiska ja vielä jopa kestotilauksena.. Ai kauhee nolasinkohan nyt itseni, mitähän muut ajattelee tästä..

Ai niin tohon kysymyksen loppuosaan kommentti, , , ei kannata painatuttaa mitään lehtii (turhaan) ja sitten polttaa niit..

Lähteet:
Seiskassa on parhaat tv-ohjelma sivut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 18:50

Kalluppia ei minunkohdalleni ole sattunut, enkä osta enkä tilaakkaan vaan luen sen naapurissa.

Kyllä suurin osa lehdistä kuitenkin joutuu polttoon taikka paperinkeräyslaatikkoon, joten hukkaan menee kuitenkin nekin lehdet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 19:19

Seiska -lehti on yksi elämän suuria mysteerejä. Kaikki ovat kuulleet mutta kukaan ei tilaa. Ainoa paikka missä lehteen törmää on paikallisen parturi-kampaajan työtila. Ota siitä sitten selvää mihin lehdet katoavat ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 19:24

Enpä ole kysellyt, mutta 48 taloutta heittää lehtensä samaan keräysastiaan kuin mekin ja aina siellä muutama seiskakin näkyy joukossa olevan, eli eiköhän niitä sentään lähes painosta vastaava määrä tule myytyäkin (vaikka sitten vähän vaivihkaankin), businestahan se kuitenkin on.

Kerran pari vuodessa sellainen tulee ilmaisjakeluna postiluukusta, eipä ole houkutellut tilaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.01.2009 - 21:43

Usko vaan, mutta ihmisten koteihin ne seiskat katoaa. Gallupeissahan voi vastata mitä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 21:43

En taitaisi tilata seiskaa, mutta myönnän, että sorruin tänään puhelinmyyntiin. Poika taisi olla lähes ekaa kertaa asialla (tai sitten oli hyvä näyttelijä) ja osin sen takia tilasin Kodin kuvalehden. Tosin painavin syy oli se, että olin jo päättänyt tilata sen joulun jälkeen. :)

Jos olisin tv:n suurkuluttaja, niin ehkä sitten tilaisin seiskan. Vaikea sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 22:43

Paperinkeräysastiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 00:29

Valhe,emävalhe,tilasto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 09:31

en tilaa lehtä,puhelin myyjälle sanon.Haluan lukupalkan 20€ per lehti,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 03:04

tuhlaustaaaaa, pyh...