Eipä särje päätä, eikä suuta kuivannut aamulla. Onkohan kellään muunlainen olotila?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.01.2009 - 13:16

joka aamu mul on kuiva kurkku ja joka aamu mua särkee päätä.

Lähteet:
oikeesti. mun keho on sellanen. vaikka mä ottaisin 10 lasillista vettä niin ei auta!

Kysyjän kommentti

Kuulehan Julia. Asutkohan sinä hometalossa, kun nuo oireet viittaa vähän siihen suuntaan? Muuten kehottaisin menemään kouluterveydenhoitajalle, jos siihen löytyisi vaikka joku syy.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.01.2009 - 12:21

Olotila on oikein hyvä, vaikkakin janotti aamulla. Mutta se oli sellaista tervettä janoa. Vaan jos olisi särkenyt päätä, olisin laittanut sen ilotulituksen syyksi, kun pommit vinkui vielä aamullakin korvissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 12:39

Olotila oikein mainio !
Mukava katsella auringonpaistetta kirkkain silmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 12:43

Särkee päätä, runsaasti räkää ja keuhkot repivää yskää, tauti on muttei se mitä ajoit takaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 14:16

pään särystä katsokaa uusin valitut palat.Ei särkenyt eikä janottanut,olo kevyt hyvin levänneenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 16:31

Eipä tuossa aamulla ollut mitään uusia särkyjä.Heräsin n.klo 8 ja olemme nauttineet kauniista vuoden ensimmäisestä päivästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 17:47

eipä särkenyt päätä, eikä niinkään janottanut. eli ei krapulaa..tms. mitä ny tuo flunssa on ollut jo jouluviikosta lähtien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 18:41

Ryytyny olo, kun piti olla emäntänä tälle n.30v ikäselle 'nuorisolle' (noin 15 henkilöö) onneks ei enempää, ja valvoin huimasti kolmeen aamuyöllä, pelattiin loppuilllasta/yöstä Aliasia ja mukavaa oli, eik malttanut lopettaa ja sanoosin, jot kyl nykyajan nuoriso on fiksuu ja kohteliasta porukkaa, ei voi muut sanoo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 18:54

Väsyttää kun nökötin koneen ääressä tuijottamassa alennusmyyntejä. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 14:56

oikein mainio olo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 03:50

ylihuomenna tiedossa darra.