Minkä näköinen on pahin ja pelottavin mörkösi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2008 - 15:43

kaamea ihmissuden näköinen. tiedän, liikaa telkkaria!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.12.2008 - 11:32

Seon se ite pääpiru joka ennen vanhaan pelotteli minua unissani,jo pikku poikana alkoi vähän väliä pelotteli unessa,Sitten siinä unessa aloin tapella vastaan, niin se väheni,siten isompana siinä unessa tapoin sen, niin se pysyi possa moniavuosia.Sitten joskus 1979 se taas tuli unessa pälle,ja taas sain sen nuijittua hengiltä.Sitten paripäivää myöhemmin näin Niilo Ylivainion.ja muistin tilanne oli jusniin kuin siinä unessa.Silloin oivalsin koko asian ,sen jälkeen ei ole piru vaivannut,enkä minä ole uskonut raamattuun.mielenrauha palasi takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.12.2008 - 11:35

Minun mörköni on näkymätön, joten en osaa pelätä sitä, kun en tiedä miltä näyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 12:02

Justiinan näköinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 13:31

Enpä ole tullut ajatelleeksi... jotain tulee mieleen mutt aen uskalla sanoa, saan vielä rasistin leiman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 14:59

Pahin 'mörköni' on se, että lapsille tapahtuisi jotakin pahaa....niin kuin varmaan kaikilla vanhemmilla....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 16:55

Muistuttaa hyvin paljon sinun logoasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 21:32

Yks kamala painajaisuni joka toistuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 17:32

Pahin mörköni on useimmiten suomalainen tai välillä myös ulkomaalainen mies, joka kuvittelee olevansa taivaan lahja minulle! Pysykööt kaukana. :P

Mitä todellisiin mörköihin tulee, näin kerran unta todellisesta pahuudesta. Se tyyppi oli oikein komea, mutta siis pelottava kuitenkin. No, onneksi se oli unta. :)

Lähteet:
Oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 22:27

anoppi